چهارشنبه 13 شهریور 1392 - 8:28

افشاگری های اعضای غایب شورای شهر یاسوج

عضو شورای شهر یاسوج گفت: ۵ عضو شورای شهر به دلیل مخالفت با شیوه کار آقایان در جلسات  حضور پیدا نمی‌کنند. ترکیب هئیت رئیسه مشخص می کند، که این ۵ نفر به دنبال سهم خواهی نیستند.

به گزارش بویرنیوز، علی علی پور در گفتگو با مهر در ادامه اظهارکرد: اینکه در خفا برای هئیت رئیسه، انتخاب شهردار و معاونین آن تصمیم گیری شود کار درستی نیست.ZVALI

عضو شورای شهریاسوج تصریح کرد: با هیچ کسی دشمنی نداریم ولی شیوه های غلط غیره شورایی را بر نمی تابیم.
علی علی پور گفت:  شهرداری که رای حداقلی اعضای شورای شهر را داشته باشد، به هیچ وجه در رفع مشکلات عدیده شهر موفق نخواهد بود.

علی پور افزود: شهردار باید پشتوانه آرا داشته و از حمایت حداکثری اعضا برخوردار باشد تابتواند بر مشکلات فائق آید.

وی بیان کرد: تلاش ما بر این بود که یک تیم جوان درکنار چندین عضو با تجربه در شورا بتواند بهترین نتیجه را رقم زند نه اینکه عده ای به صرف اینکه در اکثریت هستند بروند و در خفا و بدون مشورت با سایر اعضای شورا، فردی را برای شهرداری انتخاب کنند.

علی پور تصریح کرد: همه اعضا باید در تصمیم‌گیری‌ها دخیل باشند و این شیوه که بدون نظرخواهی از همه اعضا فردی انتخاب شود، صحیح و درست نیست.

شهرداری که ۲۰ میلیارد بدهی دارد باید با دولت تعامل داشته باشد

این عضو شورای شهر یاسوج بیان داشت: باید در وهله اول سرپرستی برای شهرداری مشخص می شد و در فرصتی مناسب همه اعضای شورا به دنبال انتخاب یک شهردار متخصص، توانمند و متعهد باشند.

وی با بیان اینکه برای شهردار شهری چون یاسوج باید ویژگی هایی تبیین شود، گفت: شهردار جدید باید علاوه بر داشتن تخصص، تعهد، تجربه و توانمندی، با استاندار، وزارت کشور، مدیران اجرایی و… تعامل داشته باشد.

علی‌پور اظهار داشت: شهرداری یاسوج از نظر مالی بسیار مشکل دارد و آنطور که گفته می‌شود از ۱۰ تا ۲۰میلیارد تومان بدهی از سنوات گذشته دارد براین اساس کسی که شهردار می شود باید تلاش کند در یک بازه زمانی دوساله این بدهی‌ها را پرداخت کند.

وی تصریح کرد: شهرداری یاسوج منابع درآمدی پایدار ندارد و عوارض مردمی و… کفاف هزینه‌ها را نمی‌کند بنابراین نیاز است که شهردار با دولت تعامل داشته باشد تا بتواند از وزارت کشور و استانداری اعتبار جذب کند.

علی‌پور تاکید کرد: بارهابه اعضای شورا گفتم که اولویتها و شاخص‌هایی برای شهردار آینده شهر تعریف کنیم و هر کس که واجد این شاخص‌هاست بیاید و با حضور همه اعضا مصاحبه دهد اما متاسفانه چنین اتفاقی تاکنون نیفتاده است.

این عضو شورای شهر یاسوج با بیان اینکه باید به دنبال گزینه ای بومی و یا غیر بومی قوی باشیم، اظهار داشت: مخالف گزینه غیربومی نیستیم و اکثریت مردم هم نظرشان بر همین است زیرا یکی از محسنات گزینه غیربومی این است که دیگر مسائل قومی و قبیله ای در کار او دخالتی نخواهد داشت.

علی‌پور با بیان اینکه به گزینه بومی قوی نیز معتقد هستم، بیان داشت: همین الان اگر همه اعضا بیایند و گزینه ای قوی که دارای شاخص های مختلف باشد معرفی کنند، همه به او رای خواهیم داد.

علی‌پور با بیان اینکه باید بر شعارهای‌مان و وعده‌هایمان به مردم پایبند باشیم و نباید رای مردم را به برخی منفعت‌ها بفروشیم، گفت: آینده شهر نباید قربانی مسائل قومی و یا سیاسی و سهم خواهی ها شود.

زهرا زمانی عضو شورای چهارم شهر یاسوج نیز گفت: ناگفته ها را به رسانه ها و مطبوعات خواهم گفت.

زهرا زمانی در گفت و گو با ایسنا افزود: انشاء الله همه حرف های خود را درخصوص وضعیت شورای شهر و انتخاب شهردار را در جمع خبرنگاران رسانه های مختلف استان خواهم گفت و به مردم اطلاع رسانی می کنم.

وی اظهارکرد: یکسری چیزهای وجود دارد که هم اکنون من نمی توانم بگویم و بعدا از طریق رسانه ها خواهم گفت.

عضو شورای چهارم شهر یاسوج بیان کرد:  به بانوان و آقایان ثابت خواهم کرد که هنوز جایگاه یک خانم در یک استان عشیره ای و قبیله ای کجا باید باشد و متأسفانه هنوز مرد سالاری در این استان حاکم است و یک خانم را بعنوان یک نفر دارای جایگاه مشخص نمی دانند.

زمانی تصریح کرد: وقتی که بعنوان یک زن ۱۱ هزار رأی کسب کردم و بعنوان نفر اول  از سوی مردم انتخاب شدم پس مطمئنا مردم توقع و انتظار بیشتری از من دارند و من هم این انتظارات را برآورده خواهم کرد.

وی ادامه داد: تنها یک دعوت نامه رسمی به دست ما رسید و آن هم امروز چهارشنبه ۱۳ شهریور ماه بود و انشاء الله در جلسه بعدی شورا حتما شرکت خواهم کرد و ناگفته های زیادی وجود دارد که انها را به مردم خواهم گفت تا مسایل برای آنها روشن شود.

تنها زن عضو شورای چهارم شهر یاسوج بیان کرد: وقتی صحبت کردم، مسایل را روشن می کنم  که مردم متوجه خواهند شد حق با کیست.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=67246
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. رضا گفت:

    بچه بازی ازماست که برماست.فقط همین مردم بدبخت یاسوج باین انتخابتون خلایق هرچه لایق.

  2. مازیار گفت:

    بگین آقای علیپور کمتر ادعات بشه…

  3. همشهری گفت:

    جناب اقای علیپور و سرکار خانم زمانی ضمن عرض سلام در خصوص صحبت های شما دررابطه با تخصص و تعهد شهرداربه استحضار شما می رساند که شهردار مورد نظر جناب دکتر جاوید مهندس عمران فوق لیسانس عمران و دانشجوی دکترای مدیریت شهری دانشگاه دولتی تهران (که فقط تز دکتری ایشان باقی مانده) و مدیر کل اسبق شهر و روستا و رییس سازمان همیاری شهرداری ها و …. بوده چطور شما با چنین فردی مخالف هستید ایا فوق لیسانس الهیات که دیشب باهاش مذاکر کردید مناسب تر است؟

    • اکبر گفت:

      دانشگاه آزاد یاسوج (معدل)،دانشگاه دولتی تهران,دلم برای مدرک دکترا میسوزه,همینه دیگه بعضی ها یه شبه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  4. شهروند گفت:

    جناب آقای علی پور شما که اینقدر فانتزی فکر میکنید اگه 6 نفر شما تکمیل میشد شهردار رو انتخاب نمیکردید؟!!!!شما گفتید که شهردار باید متخصص و کارآمد باشد آیا جناب آقای دکتر جاوید متخصص نیست؟؟؟؟؟؟!! آیا سابقه کاری ایشان مرتبط با شهرداری نیست؟؟؟پس معلومه شما سهمتان گیرتان نیامده و به دنبال سهمتان هستید.

  5. تحلیلگر گفت:

    واقعا متاسف شدم ازاینکه اعضا به دمکراسی باور ندارند و ………………

  6. مدیر دولتی گفت:

    رای اکثریت مهم است ،طبق شنیده ها آقای دکتر جاوید جزء گزینه هاست که به نظرم ایشان فردی متخصص و با ایمان و اعتدال گرا هستند و گزینه مناسبی هستند .پیشنهاد می دهم خانم زمانی طرح پارک بانوان را در برنامه خود قرار دهند ،

    • حمید جانیپور گفت:

      انتخاب شهردار باید حدعقل با 10رای اعضای شورا باشد تا توانمند وکار امدباشد درکارهایش درودخدا بر مهندس علی پور وخانم زمانی که با شجاعت هرچه تمامتر حرف دل مردم را میزنند

  7. معصوم اباد تقوبان گفت:

    درود خدا بر دکتر جاوید. ودرود بر اعضای شورا به علت تصمیم صحیح و قاطع در خصوص انتخاب شهردار

  8. ف م گفت:

    با سلام:
    انتظار میرود اعضای شورای شهر با همفکری، مشورت و درنظر گرفتن ناکتورهای لازم(تدین، تخصص، تجربه و درایت) برای یک شهردار لایق، فرد مورد نظر خود را انتخاب کنند تا خدای ناکرده مردم خیلی زود از انتخاب این افراد بعنوان اعضای شورای شهر خود پشیمان نشوند.

  9. تویی که میشناسمت.. گفت:

    فکرکنم شماهم گزینه شهرداری بودید که لج کردید کامنت ها رو تایید نمیکنی بویر جان

  10. ع س گفت:

    انتخاب شایسته و به حق جناب حاج شیروان وظیفه شناس رابه عنوان رئیس شورای شهر یاسوج تبریک می گویم.

  11. حمید گفت:

    دورود بر مهندس علیپور وخانم رمانی که حق گفتند.

  12. ر م گفت:

    درود بر غیرت 6نفر شورای اسلامی شهر یاسوج .

  13. حقیقت استان گفت:

    باسلام خدمت همشهریان عزیزمیرسانم که انتخاب دکتر جاوید مورد تایید میباشد اما باید مواظب و مراقب اعضایهای شورای محترم باشند ؟؟؟/چون شهرداری خیلی خیلی مشکل دارد.

    • حقیقت گفت:

      با عرض پوزش همشهریان عزیز میرسانم که منظورم از اعضای قسم خورده شورای شهر یاسوج میباشد.

  14. عالی منش گفت:

    جناب آقای مهندس جاوید بهترین فرد برای شهردار یاسوج هست چون ایشان عملکرد قابل دفاعی در گذشته از خود نشان داده یک کلام تخصص ایشان همین موضوع می باشد نه آقایانی که هیچ گونه سابقه مدیریتی ندارند جناب آقای علی پور و سر کار خانم زمانی

    • حامد گفت:

      کدام تخصص خودتان را مسخره کرده ایدیا مردم را ،چند سال سابقه پست سیاسی مشکل شهر یاسوج را حل نمیکند.بخدا قسم اینطور اظهار نظرها خیا نت به مردم این شهر است.

  15. ناشناس گفت:

    نتیجه قبیله گرایی همینه…. هرچی سرمون بیاد حقمونه…. کاری ندارم کاراشون درسته یا غلطه… شهردار آدم خوبیه یا نه…. مهم اینه که با این نوع رای دادن انتظاری جز این از دوستان نمیره و دوستان نماینده عده ای خاص هستند نه تمام مردم

    • حقگو گفت:

      خودتونو جای کاندیداها و اعضای شورا و …. هرکس دیگه ای قرار بدید. دنبال مدینه فاضله میگردی برادر. کی ، چه کسی دنبال قوم و طایفه وقبیله نمیگرده. خودت، من … کی؟
       پس از این توهم و خیال در بیا. در تمام دنیا ، هرکی دورو برش شلوغتره برنده است. چه قوم و قبیلش باشه ، چه طرفداراش باشه. منطقی فکر کن برادر

  16. مانا گفت:

    کدوم تجربه ؟ تجربه بهرامی را می گی؟

  17. میدجان گفت:

    درود بر جوانترین شورای شهر یاسوج که تدبیر . که به تعهد خود نسبت به مردم شهر یاسوج عمل کرد و مثل یه مرد روی حرف خودش ماند ومثل پدر بزرگوارش (روحش شاد)ثابت کرد که در کنار همون استاد درسها را خوب از بر کرده

  18. میدجان گفت:

    جناب علی علی پور در عجم که سنگ اصلاحات را به سینه میزنی ولی مثل اینکه فراموش کردی برادرت ریسس دفتر دکتر هدایت خواه بود . فراموش نکن با این فکرت و راهی که در پیش گرفتی همه پلهای پشت سرت را داری خراب میکنی اصلح تر و با تدبیر تر از جاوید پیدا نمیکنی و شاید از این واهمه داری که دکتر جاوید اهل هیچ معامله نیست و فقط به تخصص گرا بودن افراد اهمیت میده و نمی توانی برنامه های که داری پیش ببری خواهشا به فکر شهر باشید نه منافع شخصی خودت

    • ناشناس گفت:

      دوست عزيز اولا چه ربطي دارد. دوما سوابق افراد و خدمتشان مشخص است. سوما ايشان هميشه معتدل بودن. پس برو مطالعه كن.

  19. ناشناس گفت:

    مطمعنااگر این 5نفر زیاده خواهی ناداشتند وهر کس نمی خواست نفر مورد نظر خود را شهردار ورئیس شورا کند الان با تریکب 8نفری که قبل از این جریانات داشتند هم رئیس شورا وهم شهردار را انتخاب کرده بودند

  20. شهروند گفت:

    اقای علیپور ایا اگر اوضاع بر وفق مراد شما بود باز هم همینطور حرف میزدی وایا حرفهایی که برای گفتن داری سهم خواهی های خود ودیگر دوستانت هم گفته میشودیامحملات جدیدی به هم میبافی
    عاقلانه فکر کن

  21. ناشناس گفت:

    تخصص چیست مگر نه اینکه رشته مرتبط وتجربه درزمینه کارداشتن است که مهندس جاوید هم ازتجربه کافی وهم ازتحصیلات لازم برخورداراست بنابراین بدور ازهرغرض ومنظوری بهترین گزینه برای شهرداری است

  22. ن گفت:

    درودبر مهندس علی پور وسرکار خانم زمانی شهردار باید 10راه داشت باشد تا خوب بتواند کارکند نه با 6ر اه اگرشورای شهردوباند شود اگر قالیباف هم شهردار یاسوج شود نمی تواند کارخوب انجام بدهد

  23. احمدی گفت:

    من دانشجوی رشته پزشکی درتهران هستم..شورای شهریاسوج بدانندکسانی مادرتهران داریم که خداییش اگه بیاین ببینیدکه چه کارایی درشهرداری تهران داردغبطه میخورید مهندس سیدجوادهاشمی درشهرداری تهران مدیر.کاربلد.مجرب و………….

  24. همشهري گفت:

    دور ( خانم زماني ) اينم از جاويد كه شهردار شد . پ افشاگريتو چه وابي ؟؟؟
    …..

  25. محمد گفت:

    سلام ودرودبرخانم زمانی واقای علی پورعزیزاگرمامردم رادرجریان تخلفات اعضای شورابگذارید ممنون خواهیم شد ومنتظره افشاگری هستیم

  26. ناشناس گفت:

    اگرشما تخلف یا معامله ای صورت گرفته مارادرجریان بگذارید ممنون خواهیم شد.مامردم شمارا حمایت خواهیم کردبادل جان اگر چنین چیزی صورت گرفته باشد

  27. دانشگر گفت:

    تبریک

  28. دانشفهم گفت:

    از اين انتخاب – از اين صحبت هاي عليپور و زماني – از اين تغيير رفتار و ملحق شدن 5 نفر به جمع 6 نفر شرمم آمد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  29. دوست خواه گفت:

    تا کنون شورای شهر سودی به حال مردم و شهرشان نداشته فقط مرکزی برای رانت خواری باج خواهی و … برای بعضی از اعضاء شورا بوده انشاءالله از این به بعد درست بشه

    • حقگو گفت:

      خودت برو درستش کن. هرکدوممون تانرفتیم از هم شعارها میدیم. 
      گر تو بهتر میزنی ، بستان بزن

  30. حقگو گفت:

    تجربه بالاتر از علم است

دیدگاه شما