چهارشنبه 13 شهریور 1392 - 4:43

قتل هولناک مادر و دختر به خاطر سوء ظن

 مرد جنایتکار به خاطر سوء ظن همسر و دخترش را به طرز هولناکی با ضربه‌های کارد به قتل رساند. ۱۴ آذر ماه سال گذشته مردی با مراجعه به کلانتری ۱۳ فردوسیه شهریار از قتل همسر و دخترش خبر داد.

به گزارش قانون،  او به ماموران گفت: امروز در یک لحظه کنترلم را از دست دادم و با ضربه‌های چاقو همسر  و دختر ۲۰ ساله‌ام را در منطقه یوسف آباد به قتل رساندم. در ادامه تیمی از ماموران راهی خانه این مرد شده و با جسد غرق در خون همسر و دختر وی  رو به رو شدند. با اطلاع موضوع به پازپرس ویژه قتل، تیم جنایی در محل حاضر شده و تحقیقات برای کشف انگیزه این جنایت را آغاز کردند.

مرد ۵۵ ساله درباره انگیزه‌اش از این جنایت گفت: چند روز قبل مردی به نام سامان را برای تعمیر سقف خانه به منزل خود آوردم. یک هفته پیش متوجه شدم سامان با دخترم   دوست شده و قصد خواستگاری دارد. وقتی پی بردم همسر و دخترم این موضوع را از من مخفی کرده‌اند بسیار عصبانی شدم. از سوی دیگر همسر  و دخترم به بهانه رفتن به کرمانشاه از خانه خارج شده اما در میانه راه از اتوبوس پیاده و به مکان نامعلومی رفته بودند. امروز ظهر وقتی به خانه بازگشتند از آن‌ها پرسیدم در این چند روز کجا بودید اما همسر  و دخترم جواب قانع کننده‌ای به من ندادند و به تصور اینکه آن‌ها نزد سامان رفته‌اند عصبانی شده و با ضربه‌های کارد همسر  و دخترم را کشتم.

مرد جنایتکار در شعبه ۱۱۳ دادگاه کیفری استان تهران و به ریاست قاضی همت یار محاکمه خواهد شد

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=67190
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما