شنبه 17 تیر 1391 - 9:53

آماده معرفی همه متقاضیان ساخت مسکن به بانک

سايت خبري تحليلي بويرنيوز:

مدیر بنیاد مسکن شهرستان بویراحمد گفت: بنیاد مسکن این شهرستان آماده پرداخت وام مسکن مهر خودمالکین است.

خبرگزاری فارس: بنیاد مسکن بویراحمد آماده پرداخت وام مسکن‌ مهر خودمالکین است

اسماعیل مرادی در گفت‌وگو با فارس در یاسوج اظهار داشت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بویراحمد آمادگی دارد تا در شهرهای زیر 25 هزار نفر به متقاضیان مسکن مهر وام پرداخت کند.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بویراحمد خاطرنشان کرد: این وام به افراد متقاضی به صورت خودمالکی پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: تاکنون در شهرستان بویراحمد هزار و 335 نفر به بانک‌های عامل برای دریافت وام مسکن مهر خودمالکی معرفی شدند و این اداره آماده معرفی متقاضیان جدید است.

مرادی با اشاره به اهمیت خانه‌دار شدن مردم گفت: مسکن یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مردم بوده که در سال‌های اخیر و در قالب طرح‌های مسکن مهر اقدامات قابل توجهی برای رفع این نیاز مهم مردم برداشته شد که ثمرات آن اکنون در حال به بار نشستن است.

این مسئول در شهرستان بویراحمد اضافه کرد: از مجموع هزار و 335 افراد معرفی شده، با هزار و 158 متقاضی از سوی بانک‌های عامل عقد قرارداد شده که این تعداد در حال افزایش است.

وی از افراد دارای زمین در شهرهای زیر 25 هزار نفر در شهرستان بویراحمد خواست تا با مراجعه به اداره بنیاد مسکن این شهرستان و معرفی به بانک از مزایای تسهیلات مسکن مهر خودمالکی بهره‌مند شوند.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بویراحمد، مسکن مهر را اقدام ارزشمندی از سوی دولت خواند و تصریح کرد: با بهره‌برداری از پروژه‌های مسکن مهر در این استان بخش زیادی از مردم صاحب مسکن می‌شوند.

مرادی متذکر شد: ساخت مسکن مهر خودمالک، بیشتر در زمین‌های شهری که دارای امکانات اولیه آب، برق، گاز و تلفن هستند، صورت می‌گیرد که این یک مزیت محسوب می‌شود.

این مسئول در پایان طرح مسکن مهر خودمالکی را موفق خواند و تاکید کرد: این اداره آماده معرفی همه متقاضیان ساخت این نوع مسکن به بانک است

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=6559
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما