یکشنبه 3 شهریور 1392 - 18:23

زمزمه استخدام چراغ خاموش در لنده

زمزمه استخدام پنهانی نیروها در ادارات لنده این روزها به اوج خود رسیده است.

خبرگزاری فارس: زمزمه استخدام چراغ خاموش در لنده/ مسئولان به گوش باشید

به گزارش بویرنیوز به نقل از فارس از لنده، شهرستان لنده شهرستانی نوپا اما با قدمتی به بلندای تاریخ در استان کهگیلویه و بویراحمد است که در نهم دی‌ماه 1391 با تصویب هیئت وزیران به عنوان هشتمین شهرستان استان کهگیلویه و بویراحمد شناخته شد.

مردم این شهرستان در سال‌های گذشته برای استقلال و استقرار فرمانداری و ادارات و دانشگاه‌ها در این بخش تلاش فراوانی داشته‌اند.

حال پس از آنکه این خواسته مردم محقق شد، جذب نیرو برای ادارات شهرستان به‌عنوان دغدغه دیگر مردم لحاظ شده و جوانان لنده برای استخدام در اداره‌‌های تلاش می‌کنند.

اما پس از تغییر و تحول دولت‌ها این روز‌ها زمزمه استخدام خاموش یا پنهان افراد در ادارات و دانشگاه‌ها ورد زبان مردم شده و زمینه نارضایتی آنها را فراهم ساخته است.

مسئولان استانی و کشوری به گوش باشید و نگذارید استخدام پنهان یا خاموش جای شایسته‌سالاری را بگیرد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=65395
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. بسیجیان سرفاریاب گفت:

    ازاستانداری استان واداره اطلاعات میخواهیم جلوی استخدام خاموش درادارات و بخشداری سرفاریاب رابگیرندچون جوانان شایسته در این استخدام ها جایی ندارندوعمدتأ پارتی بازی ونگاه به طایفه خاص درسرفاریاب اوج بی عدالتی رارقم زده وموجب نگرانی مردم وجوانان شده است

  2. هشدار مردم مندان به مسولان گفت:

    ماجمعی ازمردم پشته زیلایی ازعملکرد مسولان بخش سرفاریاب وفرمانداری چرام درخصوص بی عدالتی در استخدام های خاموش بخشداری وسایر ادارات سرفاریاب اعتراض داریم وچنانچه برخوردنشود صدای خودراازطریق طومار به گوش دفترمقام معظم رهبری ورییس جمهور محبوب خود میرسانیم

  3. لنده قهرمان گفت:

    اخرین تقسیمات کشوری استان لنده وبخش سرفاریاب بوده که زمینه جذب واستخدام حامیان …و فامیل هایش گردیده و امان از لنده و سرفاریاب بریده .ماهم خدایی داریم.مسولان دلسوزکجایند؟حامیان حق کجایند؟

  4. حقیقت گفت:

    اینکه استخدام فقط به طایفه ای خاص و حامیان نماینده مجلس هست واقعیت داره و ماهم ازمسولان استانی انتظار داریم جلوی بخشداری سرفاریاب وفرمانداری چرام رادر استخدام های خاموش سرفاریاب بگیرند

دیدگاه شما