جمعه 16 تیر 1391 - 9:20

زمان انتخابات مجدد هیات مدیره هلال احمر استان

بویرنیوز: مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد از باطل شدن انتخابات مجمع هیات مدیره هلال احمر این استان و برگزاری دوباره انتخابات آن خبرداد.

«مختار امیریان» در گفتگو با ایلنا از یاسوج گفت: بعد از باطل شدن انتخابات مجمع هیات مدیره جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد، دومین انتخابات این مجمع در روز شنبه هفته آینده هفدهم تیرماه ۹۱ برگزار می‌شود.

وی از اعضای هیات‌های اجرائی در جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد خواست این بار نیز مانند انتخابات قبلی با شور بیشتری به رقابت انتخاباتی بپردازند.

به گزارش ایلنا از یاسوج، بعد از مشخص شدن نتیجه نهایی انتخابات هیات مدیره مجمع جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد، «هیبت اله رزمجو» تنها نامزد این انتخابات که از سوی هیات مرکزی نظارت بر این انتخابات عدم احراز صلاحیت شده بود نسبت به رای صادره اعتراض که در ‌‌نهایت باطل شدن انتخابات هیات مدیره جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد را بدنبال داشت.

در آن انتخابات، آقایان «محسن احمدی، شیرعلی خرامین، مرادعلی پیوند، مسعود رحیمی، محمد جهان و بردیان کرامتی اصل» بعنوان اعضای اصلی و بازرسان انتخابات هیات مدیره مجمع جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد پیروز شده بودند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=6534
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما