یکشنبه 3 شهریور 1392 - 14:13

بانک صادرات استخدام می‌کند

بانک صادرات ایران به منظور تأمین نیروی انسانی خود در نظر دارد در استانهای اصفهان، فارس، همدان، قم و زنجان کارمند استخدام کند.

 

 

به گزارش عصرایران به نقل از روابط عمومی بانک صادرات، این بانک با هدف تأمین نیروی انسانی خود در نظر دارد در استانهای اصفهان، فارس، همدان، قم و زنجان به منظور تصدی شغل بانکدار (تحویلدار) از بین داوطلبان مرد از طریق برگزاری آزمون، انجام مصاحبه نیرو استخدام کند.

 

 

حداکثر سن برای متقاضیان 27 سال در نظر گرفته و دارندگان مدرک کارشناسی در رشته‌های تحصیلی؛ حسابداری – حقوق – آمار – کامپیوتر با گرایشهای (نرم افزار – سخت افزار)، فن‌آوری اطلاعات (IT) – صنایع با گرایش (برنامه ریزی و تحلیل سیستم ها)، علوم اقتصادی با گرایشهای (بازرگانی – نظری- صنعتی- اقتصاد کشاورزی- پول و بانکداری)، مدیریت با گرایشهای (بازرگانی – صنعتی – دولتی- بیمه- امور گمرکی – بانکداری – فن‌آوری اطلاعات (IT) – ریاضی گرایش ( محض و کاربردی) می توانند در آزمون شرکت داشته باشند.

 

 

بر اساس این گزارش داوطلبان می توانند از ساعت 10 روز سه شنبه 12 شهریور 1392 با مراجعه به وب سایت اینترنتی این بانک به نشانی www.bsi.ir نسبت به تکمیل فرم ثبت نام موجود اقدام و کد رهگیری دریافت کنند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=65295
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما