جمعه 16 تیر 1391 - 9:00

شهیدی که دو مزار دارد+ عکس

به گزارش بویرنیوز به نقل از مشرق ، شهید احمد بذر افشان ابرقویی ، نامی است که بر مزار یکی از شهدای مدفون در قطعه ۲۴ بهشت زهرای تهران حک شده است. اما این بسیجی شهید در زادگاه خود نیز دارای مزاری دیگر است.
مطابق با سنگ نوشته ی مزار این بسیجیِ شهید که در زمان شهادت ، تنها ۱۶ سال داشته است ، وی به تاریخ دوم فروردین ۱۳۶۱ ، در جریان عملیات فتح المبین ، بر اثر گلوله باران دشمن ، قطعه قطعه شده و بخش هایی از بدن او در تهران و بخش هایی دیگر در زادگاهش ، «ابرقو» می شود.
بیش از این چیزی از حکایت این بسیجی ۱۶ ساله نمی دانیم.چند جمله از وصیت نامه ی شهید نیز روی سنگ مزارش حک شده به این مضمون:
ای پدر و مادر و دیگران ! از نماز کوتاهی نکنید و سخنان امام امت را که همانند سخنان حضرت محمد در صدر اسلام است ، همه اجرا کنید.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=6518
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. بهار عابدی گفت:

    شهید بزرگوار اقای بذر افشان :من و همشهریانم تا ابد ممنون ایثار شما عزیزان شرکت کننده در عملیات فتح المبن هستیم.در همون زمان ما بدون اب در بیابان سر می کردیم تا به قیمت جان تو عزیز حصر دزفول شکسته شد و به خانه باز گشتیم.جسمت هر کجا باشد !!!!!!!!!مهم اینست که روحت با روح ایران عجین است و خلد اشیان جاودان هستید.

دیدگاه شما