پنجشنبه 15 تیر 1391 - 20:43
با همکاری کمیته امداد و دانشگاه پیام نور

همایش ملی اسلام و ایتام در یاسوج

سایت خبری تحلیلی بویرنیوز: همایش ملی اسلام و ایتام در استان کهگیلویه‌ و بویراحمد با همکاری کمیته امداد و دانشگاه پیام‌نور در یاسوج برگزار می‌شود.

به گزارش بویرنیوز از یاسوج، مصیب حیدری صبح امروز در حاشیه فعالیت پایگاه مرکزی جمع‌آوری صدقه برای سلامتی آقا امام زمان (عج) در جمع خبرنگاران از برگزاری همایش ملی اسلام و ایتام در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

سخنگوی کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: این همایش به پیشنهاد کمیته امداد در دستور کار دانشگاه پیام‌نور به عنوان یکی از دانشگاه‌های فعال در زمینه برگزاری همایش‌ها و سمینارهای علمی قرار گرفت که در روز 26 تیرماه سال جاری در مرکز این استان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد:‌ کمیته امداد در این همایش نقش پشتیبان و حمایتی دارد و با همه ظرفیت‌های ممکن برای مؤثر برگزار شدن آن تلاش می‌کند.

حیدری گفت: یکی از بخش‌های مهم این همایش، اختصاص غرفه‌ای با هدف جذب حامی برای ایتام استان کهگیلویه و بویراحمد است که امید داریم در این غرفه با برنامه‌هایی که ارائه می‌شود نسبت به معرفی ایتام نیازمند حمایت لازم صورت گیرد و زمینه جذب حامی و افزایش میزان حمایت آنها را فراهم کنیم.

3525 یتیم زیر 18 سال در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد

رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهمیت این همایش در بهبود وضعیت زندگی ایتام تصریح کرد: اکنون 3 هزار و 525 یتیم در این استان وجود دارد که زیر 18 سال هستند.

حیدری بیان کرد: تعداد حامیان ایتام در کهگیلویه و بویراحمد 4 هزار و 486 نفر هستند که پیش‌بینی می‌شود با برگزاری این همایش در کنار حمایت‌ها و همراهی‌های همیشگی رسانه‌ها تعداد حامیان ایتام در این استان روند افزایشی قابل قبولی داشته باشد.

وی ابراز داشت: در برگزاری همایش ملی اسلام و ایتام برخی ادارات دیگر از جمله استانداری، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهرداری یاسوج و برخی ادارات دیگر همکاری دارند که امید است با یک برنامه‌ریزی خوب و انسجام کاری بتوانیم همایشی آبرومند و تاثیرگذار را در این استان برگزار کنیم.

حیدری توضیح داد: این همایش با حضور مهمانان سرشناسی از دیگر استان‌های کشور از جمله تهران 26 تیر ماه در سالن دکتر کنعانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج برگزار می‌شود.

سخنگوی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از برپایی یک نمایشگاه با عنوان اسلام و ایتام در کنار این همایش خبر داد و گفت:‌ مقالات، عکس، پوستر و دیگر آثار مرتبط با عنوان همایش در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت.

حیدری اضافه کرد: از چندین ماه قبل فراخوان مقالات انجام شده و در این همایش از صاحبان مقالات برتر تجلیل می‌شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=6489
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما