چهارشنبه 30 مرداد 1392 - 10:28

باز هم زارعي و بزرگواري جنجالي شدند +فيلم

ظاهرا بازتاب حواشی سخنان بزرگواری در صحن علنی مجلس و استفاده از واژه “چماق لری” پایانی ندارد و هر روز باید منتظر ابعاد جدیدی از این ماجرا باشیم.

به گزارش بویر نیوز؛ این بار نوبت به خبرگزاری فارس رسیده تا در بسته “چند کیلو خبر” خود که با نگاه طنز آمیز به مهمترین رویدادهای 10 روز گذشته می پردازد سخنان بزرگواری را سوژه کرده و نشان دادن مهمترین قسمت آن در ادامه با پخش کاریکاتورهایی مبنی بر بد آموزی پخش مستقیم های تلویزیون به ادبیات نماینده کهگیلویه؛ بهمئی؛ چرام و لنده طعنه زده است.

البته خبرگزاری فارس جانب انصاف را رعایت کرده و واکنش زارعی به سخنان بزرگواری را هم در کلیپ خود گنجانده است تا وجهه مردم این دیار زیر سوال نرود.

در این کلیپ چند دقیقه ای قسمت هایی از واکنش نمایندگان و رئیس مجلس هم آمده است.

این فیلم را اینجا ببینید

دانلود

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=64254
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. پویا گفت:

    اگه آقای زارعی نبود مردم چه فکری درباره لرها میکردن؟ خدا میدونه با تشکر از آقای زارعی و خبرگزاری فارس

    • پدرام گفت:

      بابا زارعی دست کمی از بزرگواری نداره و گیرهم آقای زارعی دست به چماق میشد اونوقت بزرگواری قند تو دلش آب میشد و به سبک کنونی زارع به حسابا میومد جمع و جورش می کرد

  2. ک و ب گفت:

    لطف کنید تیتر را اصلاح کنید.
    ادبیات نماینده کهگیلویه؛ ربطی به نماینده بویراحمد و دنا نداردو هر روز باید منتظر ابعاد جدیدی از دسته گل حاج آقا باشیم. ما مردم بویراحمد و دنا نماینده خودمان را دوست داریم و بهش افتخار می کنیم.حالا بذار فعلا استاندار کار شکنی بکنه و با ایشون همکاری نکنه ولی حاجی مرد بزرگیه.

  3. بهارستان گفت:

    مرسی زارعی گل کاشتی .ممنون که سکوت نکردی

  4. سکوت بلندترین فریاد گفت:

    بویر نیوز محترم: خواهشاً این آدمهای یکی از یکی بدتر را ول کن و برو سراغ دستگاهای حمایتی مثل کمیته امداد، بهزیستی، هلال احمر که می توانستند چه کمکی بکنند ولی نکردند.حاجی جان، ما از این آدما هیچ خیری نمی خواهیم چون نه سیاسی اند، ن شخصیت ملی و قهرمانی دارند، نه از اقتصاد و پویایی آن چیزی حالیشون میشه و نه می توانند دستگیر مان باشند. در اوج اوج همتشان می توانند یا آبروریزی کنند و یا مچ گیری. ما که به نان شب محتاجیم و این افراد هم بر دستگاههاب حمایتی سایه افکنده اند ، بنویسید که ما تکلیف خودمان را بدانیم.ممنون

    • بویر نیور گفت:

      مخاطب گرامی چنانچه نقدی بر عملکرد هر یک نهاد های نام برده دارید برای ما بفرستید تا رسیدگی و منتشر شود

  5. سکوت بلندترین فریاد گفت:

    جناب مدیر:بنده مددجوی یکی از این ادارات هستم. خیلی از مسایل را نمی دانم. ولی در این ادارات کسانی هستند که شرف دارند و می توانند به شما بگویند که چه کارهایی می کنند. ضمن اینکه وظیفه شما خبرنگاران هست که مسایل را بگویید.بخدا اگر یک میلیونم مسایلی که در مورد خرابکاری زارعی و بزرگواری نوشتید در مورد بدبختی هایی که بر سر ما آورده اند می نوشتید (که جلوی چشم ما کمک های موردی را به کسانی که از نمایندگان نامه داشتند و تحت پوشش نبودند،) ما هم خوشحال می شدیم. ولی فکر کنم ما هم خدایی داریم.

    • بویر نیوز گفت:

      منابع اطلاعاتی خبرنگاران ما مردم هستند از خودمان که در نمی آوریم.
      اما اگر شما به مشکلات اشاره فرمایید حتما خبرنکگاران ما هم پیگیری می کنند

  6. جوان معلول گفت:

    شما اگر راست می گوئید که دنبال کار تحت پوششی ها هستید بروید تو بهزیستی ببینید چه خبر است. شما نادیده بگیرد و بگوئید ما به شما بگوئیم چه خبره؟ خدا بزرگه

  7. ناشناس گفت:

    تو بهزیستی مراکز نگهداری و اموزشی و مددکاری را خود مسولان بهزیستی بطور اخثصاصی   امتیازش را گرفته اند و منافعش را میبرند واسمش را گذاشته اند واگذاری به بخش خصوصی؟؟؟؟؟

  8. روح الله گفت:

    جناب آقای دکتر حاج سید موسی خادمی فردی هست که در 25سالگی مدیر کل شده و در سن 29سالگی معاون برنامه ریزی استانداری در دولت خاتمی بوده و استاد دانشگاه های یاسوج بوده و بعد از دولت خاتمی مدیر عامل جهاد و تحقیقات بوده و اکنون عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور رباط کریم تهران است کارشناسی و کارشناسی ارشد ایشون مهندسی مکانیک هست و دکترای ایشون مدیریت استراتژیک می باشد در زمان مدیر کل شیلات و معاونت جهاد و دوران 7ساله معاونت برنامه ریزی استانداری های کهگیلویه و بویر احمد و بوشهر تا الان کسی کوچکترین نکته ضعفی از ایشان نداشته و ندارد و حتی کوچکترین اثرات طایفه ای و فبیله ای را در کار های اجرایی دخالت نداده.در اوج جوانی و در اوج قدرت و پست بود حتی کوچکترین غروری در خود راه نداد و همیشه متواضع و با اخلاص بود.

  9. ناشناس گفت:

    به جناب آقای زارعی بگوئید حداقل رئیس ادارات شهرستان را از بچه های بویر احمد انتخاب کنید رئیس بنیاد مسکن شهرستان بویر احمد که آقای مرادی است حداقل از این متخصصان بویر احمد استفاده شود

  10. ج-ی گفت:

    برا خودم متآسفم ک نمایندگانمون …حرف زدنم ندارن

  11. سسس گفت:

    ببینید برادران هرکام از دیگری بدترند یاد همون دسمال کش دولت بخیر حد اقلش این بود که تو مجلس یه عددی حساب میشد…………………

دیدگاه شما