چهارشنبه 14 تیر 1391 - 19:54

افتخارات تاجگردون اصلاح طلب در رسانه ملي

سايت خبري تحليلي بويرنيوز: غلام رضا تاجگردون نماينده مردم شريف گچساران و باشت در مجلس شوراي اسلامي از زمان تصدي نمايندگي مردم نشان داده كه دوره ناكارامدي در شهرستان گچساران به سرآمده و اين متخصصان هستند كه مي توانند به رشد و توسعه استان كمك كنند.

دكتر تاجگردون در اولين اقدام شايسته خود با تخصص و دانش خود و نه با هيچ رانت يا لابي گري توانست هم خود را به كميسيون مهم بودجه برساند و هم آنكه در اين كميسيون به نائب رئيسي دست پيدا كند.

بي شك اگر تاجگردون اصلاح طلب نبود مسير وي براي رياست اين كميسيون بسيار هموارتر بود و در مجلسي كه اصلاح طلبان در اقليت هستند حضور يك اصلاح طلب در يكي از مهم ترين كميسيون ها و نائب رئيسي در آن كار هر كسي نيست.

اما اين تنها افتخارآفريني تاجگردون اصلاح طلب در اين مدت كم از شروع مجلس نبود، وي از شروع مجلس نهم تاكنون دو مرتبه در رسانه ملي به عنوان كارشناس حاضر شده و به سوالات مجريان اين برنامه هاي تخصصي پاسخ گفته است.

اولي یادداشت سال” شبکه پنج سیما-تهران- بود.

در این برنامه تلویزیونی، تاجگردون با انتقاد از وضعیت کسب و کار به تولید داخلی  و همچنین مشکلات دریافت تسهیلات از بانک ها نیز اشاره داشت.

این برنامه که بصورت زنده پخش می شد، حول موضوعات اقتصادی روز جامعه و کسب و کار است و با تهیه کنندگی مرتضی بابایی روی آنتن رفت. این برنامه اقتصادی، گفت و گوی زنده با کارشناسان، مسئولان و اساتید دانشگاه دارد.

دومي در برنامه تحلیل اقتصادی-سیاسی شبکه جهانی سحر ۱، درباره تحریم های آمریکا و اروپا و روش های مبارزه با آن توضیحاتی داد

تاجگردون عمل به توصیه های نوروزی مقام معظم رهبری را تنها راه مقابله با دشمنان دانست و گفت: دولت نبایستی دست روی دست بگذارد و بایستی با سیاست های حمایتی بویژه از اصحاب تولید و کارآفرینان، اقتصاد کشور را در مواجهه با تحریم ها واکسینه نماید.

اين اولين باري در تاريخ استان است كه يكي از نمايندگان اين خطه به عنوان كارشناس در برنامه هاي رسانه ملي حضور مي يابد و از اين پس بايد شاهد افتخارات بيشتري از سمت اين نماينده باسواد منطقه باشيم

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=6412
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما