چهارشنبه 14 تیر 1391 - 10:11

هر انتقاد از مدیران استانی مساوی با یک شکایت

سایت خبری تحلیلی بویرنیوز: انتقاد کردن از مدیران استانی برای هر رسانه ای در استان هزینه بر خواهد بود. در این استان کسی نباید انتقاد کند و فقط باید برای کسب رضایت مدیران بدون توجه به مشکلات استانی در  مدح آنها بسراید.

در مدت اندکی که بویرنیوز پا به عرصه اطلاع رسانی گذاشته است حداقل 20 بار تهدید به شکایت شده که چند مورد از این تهدیدها نیز عملی شده و ما را راهی دادگاه و کلانتری کرده اند.

ما همین جا در محضر ملت شریف استان خدا را شاهد می گیریم تا چیزی را مطمئن نشده باشیم در این سایت به رشته تحریر درنیاوردیم و هدف از بیان و اقعیت ها چیزی جز دفاع از حقوق و مطالبات مردم نیست.

متاسفانه برخی از مدیران استانی در برابر هر انتقاد ساده ای هم واکنش تند نشان می دهند و بجای پذیرش انتقادهای دلسوزانه رسانه ها را به شکایت و پیگیرد قانونی تهدید می کنند.

در حالی که وظیفه روابط عمومی ها ایجاد ارتباط با رسانه ها است اما متاسفانه وقتی انتقادی مطرح میشود خود مدیر سازمان مستقیما پیگیر می شود که این نشان از توجیه نبودن روابط عمومی ها است.

ما در این مدت بخوبی دریافتیم که آستانه مسئولین استانی در برابر انتقادات بسیار پایین است و می طلبد که برای برون رفت استان از توسعه نیافتگی مدیران استانی نسبت به انتقادات مواضع بهتری بگیرند.

اگر مدیران خوب بیندیشند خواهند دید که ما بعنوان رسانه منتقد بیشترین کمک را به مدیران می کنیم چرا که با انتقادات بجا نقاط ضعفی که از چشم مسئولین دور می ماند را به آنها بازگو می کنیم تا بتوانند با رفع این مشکلات عملکرد خود را بهبود ببخشند.

به امید روزی که همه برای اعتلای ایران اسلامی و توسعه استان نقد ها را به جان خریده و بجای تخریب یکدیگر، همدیگر را در رسیدن به این مهم یاری کنیم. انشااله

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=6390
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما