شنبه 26 مرداد 1392 - 22:03

اذان گفتن شهروند جهرمی در میان سخنرانی نماینده جهرم

یک شهروند جهرمی در حالی که نماینده مردم این شهرستان در مجلس مشغول سخنرانی در همایش ارتقای فرمانداری جهرم بود با رسیدن زمان اذان با اجازه گرفتن از سخنران مجلس اقدام به گفتن اذان کرد.

خبرگزاری فارس: اذان گفتن شهروند جهرمی در میان سخنرانی نماینده جهرم

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، همایش ارتقای فرمانداری جهرم پیش از ظهر امروز با حضور مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس، مردم و مسئولین محلی این شهرستان برگزار شد.

در این همایش که چند ساعت طول کشید افراد مختلف به سخنرانی پرداختند و محمدرضا رضایی، نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی نیز یکی از سخنرانان این جلسه بود که صحبت‌های وی با وقت اذان ظهر همراه شد.

در حین سخنرانی نماینده جهرم یکی از حضار اجازه صحبت کردن خواست که محمدرضا رضایی پس از قطع صحبت‌های خود خواستار شنیدن تقاضای این فرد شد.

این شهروند جهرمی ضمن عذرخواهی از قطع کردن صحبت‌های نماینده جهرم به وقت اذان ظهر اشاره کرد و خواستار اذان گفتن در این جلسه شد که محمدرضا رضایی در حالی که پشت تریبون حضور داشت اجازه داد که وی اذان بگوید.

این جلسه که با اذان گفتن این شهروند حال معنوی خاصی پیدا کرده بود با سکوت حضار همراه شد و بعد از آن بخش پایانی صحبت‌های نماینده جهرم نیز ادامه پیدا کرد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=63395
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما