شنبه 26 مرداد 1392 - 14:50

چرخش عجیب روزنامه سعید مرتصوی/تصاویر

روزنامه خورشید که از حامیان اصلی کاندیدای ردصلاحیت شده دولت در انتخابات ریاست جمهوری بود، با یک تیتر عجیب به استقبال دولت روحانی رفت.

مجله مهر: از دولت مهر و بهار تا دولت عشق! این گردش 180 درجه ای روزنامه سازمان تامین اجتماعی است که زیرنظر سعید مرتضوی اداره می شود.

روزنامه «خورشید» که در جریان رقابت های تبلیغاتی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم، از جمله نزدیک ترین جریان های حامی کاندیدای دولت و شخص اسفندیار رحیم مشایی بود و با تیترهای تند و جنجالی اش در میان رسانه ها به ارگان مطبوعاتی رحیم مشایی معروف شده بود، در اولین روز پس از رای اعتماد مجلس به کابینه حسن روحانی، با چرخشی 180 درجه ای دولت حسن روحانی را به «دولت عشق» تعبیر کرد.

این روزنامه اولین روزنامه ای بود که آذر ماه 91 و ماهها قبل از ثبت نام رسمی نامزدها، با اعلام خبر حضور رحیم مشایی در انتخابات، نتوانست ذوق زدگی خود را پنهان کند.

 

 

«محمدرضا تقوی فرد» که مدیر مسئول و سردبیر این روزنامه متعلق به سازمان تامین اجتماعی است، در آخرین شماره این روزنامه در سال 92 نیز با انتشار قطعه ای ادبی از خودش، این طور به کاندیدای مورد علاقه اش ادای دین کرد:

 

 

و البته این هم جدیدترین تیتر خبرساز روزنامه متعلق به سعید مرتضوی و واکنش عجیب تر به کابینه حسن روحانی:

 

گفتنی است یک سایت خبری چند روز پیش از احتمال برکناری مدیرمسئول روزنامه خبرداده بود و علت آن را نارضایتی هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی از مواضع خاص این روزنامه در جریان انتخابات و عدم حمایت از کاندیداهای اصولگرایان دانسته بود.

 

روزنامه خورشید به صاحب امتیازی سازمان تامین اجتماعی و مدیرمسئولی و سردبیری محمدرضا تقوی فرد منتشر می شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=63334
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما