شنبه 26 مرداد 1392 - 10:58

قتل بدنساز ساروي به دست سه برادر

يك بدنساز ساروي در يك درگيري به دست سه برادر با ضربات متعدد داس مجروح و پس از گذشت 48 ساعت جان سپرد. متهمان به قتل پيش از اين درگيري نيز با مقتول مشكل داشتند و روز قرار براي گرفتن انتقام برادر كوچك‌شان به محل درگيري آمده بودند.

به گزارش اعتماد، اين بدنساز 30 ساله در حالي در اين درگيري شركت داشت كه چندي پيش نيز در يك درگيري با يكي از هم‌محلي‌هاي خود گلاويز شد.

پس از درگيري اول، اين بدنساز با يكي از كساني كه با هم به مشكل خورده بودند قرار گذاشتند در خيابان «شهبند» در محله خوي‌آباد ساري حاضر شوند و مشكل‌شان را با يكديگر حل كنند.

روز قرار طرف دعواي اين بدنساز به همراه دو برادر ديگر خود در محل قرار حاضر شده و پس از كمي جر و بحث چند ضربه به وسيله داس از پشت به مقتول (بدنساز ساروي) وارد مي‌كنند. بر اساس اين گزارش و شنيده‌هاي خبرنگار ما اين بدنساز جوان از قدرت بدني بالايي برخوردار بوده است و چنانچه برادران طرف دعوا از سلاح سرد استفاده نمي‌كردند وي هر سه تن را حريف بود و به اصطلاح از پس هر سه نفرشان برمي‌آمد.

مقتول پس از اصابت ضربه‌هاي داس بيهوش شده و زماني كه به بيمارستان مي‌رسد تحت مراقبت‌هاي ويژه قرار مي‌گيرد.

يكي از خبرنگاران محلي ساري درباره اين خبر گفت: مقتول دو روز و نيم تحت مراقبت‌هاي ويژه بود و سرانجام به علت پارگي طحال و خونريزي زياد فوت شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=63235
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما