سه شنبه 13 تیر 1391 - 11:08

یک همدانی فرماندار گچساران شد + حواشی!!!

سایت خبری تحلیلی بویرنیوز: دیروز و در مراسم تودیع و معارفه فرماندار جدید گچساران اتفاق بسیاری جالب افتاد، در همه پست ها دیده بودیم که غیر بومی حضور داشته باشد اما در مقام فرمانداری آنهم در استان عشیره ای کهگیلویه و بویراحمد چنین چیزی نادر بوده است.

پست فرماندار ایجاب می کند که وی بتواند تعامل فراوان با مردم داشته باشد و به لحاظ قومی و قبیله ای شناخت کاملی از مردم منطقه داشته باشد تا بتواند در انجام وظایف خود بکوشد.

دیروز در مراسم تودیع و معارفه فرماندار جدید گچساران غلام رضا تاجگردون نماینده گچساران و باشت در مجلس هم مدعی شده بود که در این انتخاب نقشی نداشته است.

تاجگردون با رد هرگونه دخالت خود در انتصاب فرماندار گچساران گفت: هیچگونه دخالت و یا معامله‌ای برای آمدن فرماندار کنونی نداشته‌ام و امیدوارم آقای استاندار همانگونه که آقای شفیعی را به عنوان فرماندار این شهرستان انتخاب کرد همانگونه نیز از وی برای موفقیت در حل مشکلات این شهرستان از هر نظر حمایت به عمل آورد.

اصلا منطقی به نظر نمی آید که فرماندار از استان دیگری به منطقه بیاید و آیا این انتصابی زیر سوال بردن  توانایی های تمام نخبگان گچسارانی نیست؟ منطقه ای که لااقل در انتخابات مجلس نشان داد که ظرفیت های بیشماری در حوزه نخبه سازی دارد و آیا باعث تاسف نیست که با وجود این همه نیروی کارآمد در این شهرستان از نیروهای غیربومی آنهم در پستی که اساسا باید یک بومی قرار بگیرد استفاده می شود.

امید است تا مسئولین استان با درک توانمندی های جوانان منطقه از آنها در انتصاب ها استفاده بیشتری بکنند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=6323
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما