دوشنبه 12 تیر 1391 - 10:51

علما به بعضی آقایان تذکر دهند

سایت خبری تحلیلی بویرنیوز: عضو شورای اسلامی شهر دوگنبدان و نائب ‌رئیس کمیسیون فرهنگی این شورا گفت: برخی تشریفات غیر ضروری و هزینه کردن بیت‌المال در این زمینه یادگار شوم حکومت طاغوت بوده و مسئولان باید این تشریفات را حذف کنند.

خبرگزاری فارس: تشریفات یادگار شوم طاغوت است/ علما به بعضی آقایان تذکر دهند

کوکب حاتمی صبح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، نظامی الهی و مردمی بوده که برای به ثمر نشستن آن، هزینه‌های بسیاری پرداخت شده است.

وی افزود: دفاع هشت ساله فرزندان ایران اسلامی و از خود گذشتگی آنها در برابر رژیم بعث عراق نماینده دنیای استکبار و دشمنان اسلام نشان داد که ملت ایران اسلامی در حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نیستند.

حاتمی تصریح کرد: حکومت و انقلاب اسلامی متعلق به قشر و گروه خاصی نیست و امانتی ارزشمند و الهی بوده که مسئولان نظام وظیفه حفظ، صیانت و پاسداری از آن را بر عهده دارند.

هزینه‌کردن بی‌مورد بیت‌المال با آرمان‌های انقلاب سنخیت ندارد

عضو شورای اسلامی شهر دوگنبدان با انتقاد از برگزاری برخی تشریفات غیر‌ضروری و غیر اسلامی توسط بعضی مسئولان بیان داشت: شام و نهار خوردن در هتل‌های گرانقیمت، خرید و اهدای دسته‌گل‌های چند صد هزار تومانی در مراسمات مختلف، خوش‌آمد‌گویی توسط دخترکان نوجوان، خرید و اهدای سوغات و هدایای آنچنانی و سفرهای خارجی بدون نتیجه و غیر ضروری از جمله تشریفات رو به افزایشی است که امروزه و با پول‌های بیت‌المال صورت می‌گیرد.

حاتمی افزود: این‌گونه تشریفات غیر‌ ضروری یادگاری شوم از دوران ستم‌شاهی و طاغوت بوده و لازم است به حداقل ممکن رسیده و در برخی موارد حذف شود.

وی ابراز داشت: این اعمال و تشریفات به جز ظلم در حق مردم و بدبین کردن آنها به نظام هیچ نتیجه و خروجی ندارد.

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی دوگنبدان تأکید کرد: علما، روحانیون و حافظان دین باید در این مورد عکس‌العمل نشان داده و تذکرات لازم را در این زمینه به برخی مسئولان بدهند.

حاتمی تصریح کرد: این موارد به هیچ وجه با آرمان‌ها و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سنخیت و سازگاری ندارد.

وی ادامه داد: امروز مردم ما به درک بالایی از مسائل و شرایط موجود در جامعه و کشور رسیده‌اند و این اعمال از نگاه تیزبین مردم ولایت‌مدار و با بصیرت ایران اسلامی پنهان نمی‌ماند.

حاتمی ملت ایران را باوفاترین و با غیرت‌ترین مردم دنیا دانست و بیان داشت: مردم انقلابی و اسلامی ایران به خاطر دفاع از عقاید و آرمان‌های انقلابی و اسلامی خود و کوبیدن مشت به دهان کسانی که آنها را در تنگنای تحریم قرار داده‌اند همه چیز را تحمل می‌کنند.

عضو شورای اسلامی شهر دوگنبدان با بیان اینکه مردم بهای سنگینی برای حفظ انقلاب پرداخته‌اند، متذکر شد: مردم از ریخت و پاش‌های بی‌مورد و آنچنانی سرخورده و ناراحت می‌شوند و انتظار دارند که حافظان دین و اسلام در خطبه‌های نماز جمعه به بعضی از آقایان تذکر بدهند.

حاتمی یادآور شد: بعضی فراموش کرده‌اند که ما مسلمانان علوی هستیم، نان و نمک می‌خوردیم، ما نمی‌گوییم آنها نمک بخورند اما ضمن خدمات‌رسانی، همواره به یاد مستمندان و مردم باشند و از صرف هزینه‌های غیر ضروری پرهیز کنند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=6268
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما