چهارشنبه 23 مرداد 1392 - 11:20

اولين تقابل سنگين غلام محمد زارعي و ستار هدايت خواه در دولت روحاني

غلام محمد زارعي نماينده فعلي بويراحمد و دنا در مجلس شوراي اسلامي است و ستار هدايت خواه رقيب ديرينه او نماينده دو دوره پيشين همين حوزه در مجلس شوراي اسلامي بوده است.

زارعي روز دوشنبه در حمايت از وزير پيشنهادي آموزش و پرورش در مجلس شوراي اسلامي به عنوان موافق صحبت كرده بود.

زارعي اقدامات مثبت نجفي را بي سابقه خواند

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس  به دفاع از وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش پرداخت و تصریح کرد: سخن گفتن در مورد شخصیتی چون آقای نجفی کار بسیار دشواری است چرا که ایشان بیش از ۲۷ سال در سمت‌های بالا در وزارتخانه‌ها و به عنوان معاون ریاست جمهوری خدمت کرده و کارنامه ایشان مشمول از خدمت، اعتقاد کار و تلاش است.

زارعی عملکرد وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در زمان ریاست وی بر این وزارتخانه در دولت اصلاحات را درخشان، نورانی و به یاد ماندنی عنوان و خاطر نشان کرد: یکی از دلایلی که به عنوان موافق ایشان وظیفه و اصرار برای ابراز داشتم در خواست‌های عدیده از سوی جامعه فرهنگی بود.

وی معتقد است که نجفی در دوران ریاستش بر وزارتخانه آموزش و پرورش دوره اصلاحات توجه ویژهای به مسائل تربیتی داشته و برنامه‌های قرآنی مورد راهبردی و اجرایی قرار گرفته است و به گفته وی نجفی در آن دوران وزیر خادم القرآن معرفی شد.

نماینده مردم بویراحمد و دنا گنجاندن برنامه‌های نماز در مدارس، توجه به مسائل معیشتی و منزلتی فرهنگیان را از عملکردهای مثبت وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش دولت روحانی در زمان ریاست وی بر این وزارتخانه در دولت اصلاحات عنوان کرد.

زارعی توسعه مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای در مناطق محروم، افزایش بی سابقه سطح معلمان و امکانات رفاهی، افزایش درمانگاه‌های فرهنگیان، ایجاد صندوق فرهنگیان، برقراری عدالت آموزشی و اولویت قراردادن اعتبارات در مناطق محروم را از دستاوردهای نجفی در سمت ریاست وزارتخانه آموزش و پرورش دولت اصلاحات دانست.

وی در عین حال اضافه کرد: تصویب قانون شورای‌های آموزش و پرورش و دادن بخشی از وظایف به استانها شاهکار مدیریتی آقای نجفی به شمار می‌آید.

این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه نجفی در حوزه سیاسی در ستاد آقای کروبی هیچ مسئولیتی نداشته است، گفت: آقای نجفی به لحاظ وجاهت، شخصیت، جایگاه علمی و سوابقی که در انقلاب داشته نقش تعدیل کننده داشتند و مواضع تند و ناپخته برخی‌ها را تعدیل کرد و خیلی از مسائل با تدبیر ایشان متوقف شد.

زارعی خطاب به نمایندگان مجلس گفت: حق این است که به سرعت و با حسن نیت همکاری و تعامل این شرایط برزخی را از قوه مجریه برداریم و از نگاه سیاسی به کابینه پرهیز کنیم.

اما ديروز ستار هدايت خواه در گفتگويي وزير پيشنهادي آموزش و پرورش را پير و مريض و فتنه گر خواند.

نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت آموزش و پرورش جای حامیان فتنه نیست.

خبرگزاری فارس: وزارت آموزش و پرورش جای حامیان فتنه نیست/ کشور با وز‌رای پیر و مریض نمی‌چرخد‌

‌ستار هدایتخواه در گفت‌وگو با  فارس در یاسوج اظهار کرد: نمایندگان مجلس باید دقت کنند تا وزرایی متناسب با نظام و در شأن انقلاب از مجلس رأی اعتماد بگیرند.

نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به همین منظور باید منشوری به نام وصیت‌نامه سیاسی الهی امام راحل را به عنوان ترازو و میزان مد نظر قرار داده و در این خصوص مماشات و مسامحه نداشته باشند.

هدایتخواه افزود: نمایندگان مردم در مجلس اگر سهل‌انگاری کرده و خدای ناکرده وارد بده و بستان شوند نخواهند توانست اهداف نظام را در این بزنگاه حساس محقق کنند.

مخبر کمیسیون فرهنگی ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: اگر نمایندگانی که امروز قاطبه آن‌ها منتسب به جریان اصولگرایی هستند بر اساس مبانی تصمیم‌گیری نکنند مردم نسبت به جریان اصولگرا بدبین می‌شوند.

این فعال سیاسی فرهنگی اصولگرا در ادامه افزود: هرگونه مسامحه‌ای از سوی نمایندگان موجب می‌شود تا در آینده نزدیک شاهد تجدید خاطره مجلسی از نوع ششم باشیم.

وی بیان کرد: مجلس امروز باید همه خصوصیات وزرا را اعم از فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی مورد ارزیابی دقیق قرار دهد تا بتواند صلاحیت آن‌‌ها را برای به دست گرفتن سکان اجرایی در نظام اسلامی تشخیص دهد.

هدایتخواه با بیان این‌که دوباره تکرار می‌کنم برخی از آقایان پیشنهادی به مجلس در فتنه حضور داشته‌اند، خاطرنشان کرد: عوامل افراطی حامی فتنه نباید از مجلسی که خود را اصولگرا می‌داند رأی اعتماد اخذ کنند.

وی علاوه بر حضور در فتنه، پیر و مریض بودن را نیز از دیگر مشخصات برخی از آن‌ها عنوان کرد و گفت: حضور در فتنه، بیماری و عدم بهره‌گیری از قدرت جوانی مشخصه شخصی است که می‌خواهد عریض‌ترین وزارتخانه دولت یازدهم را اداره کند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=62575
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. بویراحمد گفت:

    تودیگه چرا اظهار نظر می کنی
    توکه بحث خودی وغیر خودی را پیش کشیدی وباعث پایمال شدن حق خیلی از این جوانان استان شدی پس بهتره دیگه اظهار نظر نکنی چون تارخ مصرف شماها دیگه گذشته
    مگه یادت رفته که می گفتی تاریخ مصرف اصلاطلبان تمام شده اما به پشتوانه این مردم غیور بویراحمد ودنا برعکس شد
    طرفداران اقای زارعی اصلاطلب هستند وایشان به مشاوران خود احترام می گذارد

    • حمید گفت:

      آقای زارعی:شما که دم از اصولگرایی میزدید چی شد که حالا ازطرفداران اصلاح طلب شده اید.البته از شما که بعید نیست چون سخنرانی های شما در مدت تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری برای کاندیدهای مختلف نشان دهنده چندگانگی شماست.

    • بچه بویراحمد گفت:

      کم کم باید برای مردم بویراحمد و دنا تفاوت آقای دکتر هدایتخواه که فردی شجاع بصیر و موقعیت شنا س بود با زارع مشخص شه البته قدر گوهر گوهر شناسد و مردم فهیم استان بویژه بویراحمد همه اظهارنظرها را زیر نظر دارن و به موقع جواب کوبنده می دن. خوب شد در همچین موقعیت هایی بفهمیم کی را مجلس فرستادیم.

      • دانشجو گفت:

        هدایت خواه فقط برای حفظ منافع حزبش تلاش میکرد.حاج زارع حاضره از منافع حزبش و خودش بگذطه تا به منفعت مردم اسیبی نرسه

  2. جلیلی گفت:

    من نمیدانم هدایتخواه چکاره هست اظهارنظرمیکند…جایگاه جبهه پایداری کمترازفتنه نیست…مگردردوره شمادراستان ازادمهای پیراستفاده نکردیدکه به قول دوستان خودتان به مهره های سوخته معروف بودند…

    • براتی سیمان گفت:

      هدایتخان همان نطقی که در استیضاح مطهری کردی بسه .نمیخاهی مدتی فریاد بزنی؟ سکوت بالاترین فریاد است!!!!

  3. علی گفت:

    تشکر میکنم از اقای زارعی نماینده بویراحمد : 1 -بخاطر واکنش مناسب به سخنان مشمئز کننده یکی از نمایندگان که به قوم لر توهین کرد2- حمایت از وزیر آموزش وپرورش 3-توجه به آرائ حوزه انتخابیه اش به او که اکثرا مشی اصلح طلبانه و اعتدال گرایانه دارند. ای کاش دیگر نمایندگان همچون اقای زارع از مشورت مردمی که به انها رای داده اند ذره ای توجه و اعتنا می کردند.

    • قاسم گفت:

      کاش زارع کمی فهم سیاسی داشت که به موافق از یکی از سه وزیر که رای اعتماد نگرفت صحبت نمی کرد باز صد رحمت به بزرگواری که شجاعانه صحبت کرد.

  4. ناشناس گفت:

    درود بر استاد هدایت خواه

    • پویا گفت:

      به نظر من این آقای هدایت خواه همون شخصی که پشت سایه مذهب ضرر های جبران ناپذیری رو به این شهر و حتی استان وارد کرد امیدوارم ما بتونیم از…. راحت بشیم

  5. قاسم گفت:

    نماينده اي كه يك روز ميگوييد هاشمي را رد صلاحيت كنيد بعد از قبولي آقاي روحاني به ودفتر آقاي هاشمي ميرود و زمان تبليغات نامزدها هر روز طرف يك نفر را ميگيرد و خط مشي سياسي ندارد فردا چه تصميمي برا استان ميگيرد

    • ناشناس گفت:

      نمی دانم این گفته شما در مورد زارع صحت دارد یا نه اما اصولا مجلس جای لابی بازی سیاسی کاری و یا اصطلاحا حرکت در مسیر باد است یا به قول برخی ها حزب باد چرا که نماینده یک شخصیت حقیقی نیست که بگویم اقاجان ثابت باش و از یک موضع دفاع کن بلکه شخصیتی حقوقی و نماینده ی مردم است و لذا باید با چرخ سیاست و قدرت بچرخد تا بتواند احیانا امتیازاتی برای حوزه انتخابی خود بگیرد

      • م.م گفت:

        یک روز جهت انصاف را بگیرد و روز دیگر جهت بی انصافی  کسی که عقیده ی محکمی ندارد فقط دور خودش میچرخد  چه برسد به شخصیت غیر حقیقی که شما میفرمایید

  6. بسیجی گفت:

    تاریخ مصرفت تمام شده انشالله خدا همه مارا هدایت کند اگر هدایت میخواهیم آقای هدایت خواه

  7. علی گفت:

    مردم فهیم استان خادمین رامیشناسندنیازبه قیم ندارنددرانتخابات هم نشان دادن چه کسی رامیخواهند

  8. چیتاب گفت:

    از جناب اقای زارع که به خواسته مردم حوزه انتخابیه اش توجه نمودند تشکر میکنم ما مردم چیتاب وبخش کبگیان از اینکه نماینده با تدبیری چون زارع را داریم خوشحالیم

  9. ر گفت:

    هدایت خواه چهره ملی است که برا دولت مردان قابل احترم و حرفاش قابل تاثیر است

  10. هدایت خواه گفت:

    سخنرانی جناب آقای نجفی را دوباره گوش کن.ببین برچه اصول وادبیاتی حرف میزند ببین بعداز آن همه تهمت وافتراتوسط زاکانی چقدرباشخصیت ومتانت ازخوددفاع میکند.جناب ستارهدایت خواه عهدبوق نیست اکثرمردم استان صاحب نظر وآگاه به مسائل روزندونیازی به دلسوزی شماندارن دیروز چندنفرازهمفکران شماظریف ونجفی رافراتر ازمقام ریاست جمهوری دانسته اند تابرسد به وزیربودن

  11. ر گفت:

    اقاي هدايت خواه بهتراست به خانه نشيني خودت ادامه دهي مگرنمي داني باختن شمابه رقيب به خاطر همين سياست هاي اشتباهتان بوده چراباز هم اظهارنظرمي كني .توكه سمتي نداري .درودبرزارعي كه به بهترين نحوممكن ازاستان دفاع مي كند.

    • مهدی گفت:

      به نظرم ایشان برن تو خونه ویلایی خودشون که در کنار مردم مستضعف ساختن بشینن و تصمیمی برای مردم نگیرن.

  12. علی گفت:

    اقای هدایت خواه مگه یادتون رفته سن ریس جهاد کشاورزی شهرستان بویراحمد اقای غ رانیروی شما بود میدونید چه به روز کشاورزا اورد …راستی چطور و به چه علت رفت .. اقای هدایت خواه جوانان یاسوح فقط بچه های مسجد..  نیستن امام حسین هم فقط متعلق به اونایی که مسحد میرن نیست  .. امام حسین عشقه و نه دکان 

  13. شهروند سی سخت گفت:

    سلام من از آقای زارعی تشکر میکنم با این که مخالف وی هستم
    فقط باید به آقای زارعی بگم که تکلیف خودش را با خودش مشخص کنه

  14. محمد گفت:

    هدایتخواه بهتره سکوت کنه

  15. تلزالی بویراحمد گفت:

    در جواب کسانی که گفتند ایشان چکارست که اظهار نظر میگند باید عرض کنم ایشان جناب استاد هدایتخواه نماینده دو دوره مردم بویراحمد و دنا در مجلس بود ایشان نفر اول سخنرانی در حضور رهبر عالیقدر انقلاب در قبل از نماینده شدنش بود ایشان مخبر کمیسیون فرهنگی مجلس در ادوار گذشته بود ایشان کسی بود که به عنوان یه نماینده فرامنطقه ای استان ما را در کشور معرفی کرد ایشان کسی بود که رئیس جمهور اسبق کشورمان 15 دقیقه از وقت خود را در اختیار ایشان قرار داد تا در مجلس صحبت کند ایشان یک چهره ملی است ایشان کسی هست که در هر هفته از چندین دانشگاه کشور دعوت نامه دریافت میکند برای شنیدن صحبتهای ایشان ایشان کسی است که هزاران جوان در مکتب ایشان راه و اصول انسان بودن را اموختند ایشان کسی است که بعد از نمایندگیش اگر مثل بقیه دوستان دنبال پست و مقام بودند حداقل این مدت به عنوانه یه وزیر یا معاون وزیر مشغول بودند ولی ایشان به زادگاه خود بازگشت تا به جوانان این شهر باز خدمت کند نه مثل بقیه دوستان تا پایشان به پایتخت باز شد شهر خود را فراموش کند و مقیم انجا شوند و به تجارت بپردازند…حال بهتر از ایشان کیست که بخواد اظهار نظر کند اگر سراغ دارید به ما هم نشان دهید؟؟؟

    • صادق گفت:

      هدایت خواه از افراطیونی است که نظام در حال کنارگذاشتن آنها است. او با افراطی گری و تشویق جوانان به افراط گرایی جوانان را از واقعیتهای ملموس جامعه منحرف میکند. بنابراین به نظرم ایشان باید فعالیتهایش تحت نظر دستگاههای امنیتی قرار گیرد که خدای ناکرده فردا پشیمان نشویم.

    • تل زالی یا همون ....... گفت:

      با سر خوردین زمین زورت گرفته… اولا ایشون نیاز به تجارت نداره و تا جایی که مردم اصیل منطقه میدونن خانواده ایشون همیشه مال دار و دارای تمکن مالی بودن، خیلی خوب عقده هات جور دیگه خالی کنی

    • ناشناس گفت:

      بله کاملا درسته استادهدایتخواه یک فرد افراطی که نااگاهانه درجهت … قدم برمیدارد
      شما از ریس جمهوری صحبت میکنید که کشور رو به ورشکستگی رسوند همون ادم باید وقتش رو به افراطی ترین فرد مجلس میداد

    • تویی که میشناسمت.. گفت:

      تلزالی جون یه لحظه فکر کردم مه شاید شما همون بخشدار معروف کبکیان اقای ….هستی

    • دایی گفت:

      همین طرز فکر های غلط و بی پشتوانه ی علمی و غیر کارشناسی بود که ما را به این روزها انداخت بدانید و آگاه باشید که دوران افراط گرایی بسر آمده است. خردمند و بصیر باشید نه به خاطر دورشدن از منافع جناهی احساساتی شده و …

  16. موسوی گفت:

    آقای هدایتخواه لطفا دست از سر مردم بردارید یادمان نمی رود که …. تندروی خودتان را به مسند ریاست دانشگاه یاسوج رساندید و دانشگاه یاسوج را تبدیل به ویرانه کردید! و صدها کار اشتباه دیگر در دوره شما به خاطر آدمهای بیسواد و به قول شما خودی شهرستان را نابود کرد!

  17. ناشناس گفت:

    به جای افتادن به جان هم بیاییم همدیگرراحمایت کنیم .آقای هدایت خواه شما 8سال در مجلس بودید حالا آقای زارعی آمده .ماباید برای تعالی استانمان گام برداریم نه اینکه به دنبال تخریب هم دیگر باشیم.دست ازاین بازی های حزبی وگروهی برداریم .اصفهان 8وزیر پیشنهادی برای وزارت دارد .اگرپشتیبان هم باشیم ما هم می توانیم وزیریا معاون وزیرداشته باشیم.

  18. واقع بین گچساران گفت:

    به تلزالی بویراحمد
    حوصله ندارم جوابتو بدم. فقط میگم که بدونی: تو که فرق اسبق و سابق رو نمیدونی چرا نظر میدی؟
    به رئیس جمهور بهش وقت داد؟ مگه میخواستی نده؟ رئیس جمهور میدونست هدایتخواه میره پشت تریبون ازش تعریف، تمجید و تملق میکنه گفت بذار بره. هدایتخواه که فکر میکنه نماینده خداست روی زمین. همه بد و فتنه گرن جز دارودسته خودش.
    شماها که ادعاتون میشه برین قرآن بخونین شاید فهمیدین ارزش انسان به چیه! (البته ترجمه شو- متن عربی شو که همش غلط غلوط میخونین)
    وزیر شدنش هم بهش بفرما خبرش میکنیم. اگه ما نخوایم هدایتخواه به ما و زادگاهش خدمت کنه کیو باید ببینیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بدرود

    • سهراب گفت:

      اگه ما نخوایم که هر کسی در مورد هدایت خواه نظر بده باید کی رو ببینیم؟
      آقا حتماً اونقدر مهم هست که میرن باهاش مصاحبه می کنن و خود ایشون که نمیاد تو سایت ها مطلب بزنه. 
      واقعاً بعضیا عقده ای هستن.
      پ ن پ رئیس جمهور وقت می داد که هدایت خواه بره علیه ش صحبت کنه!
      مرد حسابی … ولش کن….

      • کشاورز از باشت گفت:

        سهراب جون
        باید از وقتی که رئیس جمهور بهش داد میرفت مشکلات مردمو بیان میکرد نه حالا تعریف یا علیه ش/
        با واقع بین گچساران موافقم-
        کافیه به وضعیت کشاورزی در این چندساله نگاه کنید. زحمتها چندبرابر هزینه ها چندبرابر ولی درامدها بسیار کمتر. منصف باش آقای سهراب عزیز

  19. سياست گفت:

    سلام ودرودبر بلبل مجلس هفتم وهشتم دكتر ستار هدايتخواه و استان كهگيلويه وبويراحمد بدون از دكتر هدايتخواه شناخته شده نيست

    • ناشناس گفت:

      سلام وبدرودبر بلبل مجلس هفتم وهشتم دكتر ستار هدايتخواه و استان كهگيلويه وبويراحمد بدون از دكتر هدايتخواه شناخته شده نيست

      • یاور گفت:

        بلبل؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
        بلبل؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
        بلبل؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
        چه تعبیر جالبی. بلبل؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  20. X گفت:

    آقای هدایت خواه واسه هم حزبی هاش خوب کار کرد ، بعضی ها رو اوووونقدر بالا برد که تا هفت جد و آبادشون هم بخورن بازهم دارن. ایشون خوب حرف می زنه اما دیدگاهاش خیلی تند هستن و از نظری نزدیک به دیدگاههای بزرگواری هستن. ایشون 8 سال نماینده مجلس بودن ، انصافا کار شاق و ارزشمن واسه مردم این استان ( ونه تنها برای هم حزبی هایش) چه بود؟ از عملکرد نامناسب ایشان می توان به بزرگ کردن و اصل و نسب دادن به آقای ….. نام برد که دست پرورده خود ایشان است که مار در آستین وی نیز شد.
    مهم این نیست حرفهای خوب و دهن پر کن می زنه مهم اینه چه حرفهایی میزنه که متاسفانه به عمل نمیرسن و نمی رسن و نمی رسن و فردا دوباره حرف و حرف و حرف و …. احساسی و قومی قبیله ای تصمیم نگیرید ، با احترام خاصی که نسبت به آقای هدایت خواه دارم ولی ایشون نمی توانه نماینده خوبی برای این شهرستان باشه

  21. فرامرز گفت:

    اقای تلزالی اینقدر مغرور نباش هدایت خواه هم کارهایی انجام داد به خودت و ادعاهای علمی خودت نناز مردم تو کره ماه زندگی می کنند کی ما لرها باید ادم شیم خدامی داند؟!!!

  22. سهراب گفت:

    بویر نیوز هم که فقط می خواد دعوا راه بندازه با تیتر زدنش.
    آخه هر کدوم از این ها در مورد یه نفر نظرات مختلف دارن و این نظراتشون به قصد مخالفت با هم دیگه نبوده؛ چرا عنوان تقابل؟

  23. دانشجوی عمران گفت:

    بابا بسه دیگه                  

    قبول کنید که حاج زارع نماینده مردم این شهرستانه و هر نماینده ای برای حوزه انتخابیه اش تلاش میکنه.             
    و اون منتقدان بی انصاف استاد عزیزم دکتر هدایتخواه هم باید در برابر ساحت علمی، اخلاقی و سیاسی ایشون سر تسلیم فرود آورده و زحمات ایشون را تخطئه نکنند.                 
    من منظورم این کامنت هاست. روی صحبتم اگرچه در مورد این خبر با سایت عزیز بویر نیوز نیست ولی به این عزیزانی که در این سایت دارند زحمت می کشند هم یاد آور میشم که جانب انصاف را همیشه رعایت کنید.            
     یاعلی

    • بویر نیوز گفت:

      دانشجوی عمران گرامی!
      جانب انصاف اینست که بدون دخل و تصرف سخنان هر دو عزیز را آورده ایم و نظرات موافق و مخالف را با رعایت اخلاق و حفظ حرمت از هر دو گروه درج می کنیم.
      از تذکرات و تیز بینی شما سپاسگزاریم.

      • دانشجوی عمران گفت:

        بویرنیوز جان…
        اگر استحضار بفرمایید نوشتم که منظورم در مورد این خبر نیست بلکه کلا عرض کردم.
        البته تابحال که من چیزی از بی انصافی از سوی شما ندیدم.

    • صادق گفت:

      شما فقط دنبال تیترها و بحثهای جنجالی برای بالا بردن آمار سایتتون هستید.مخاطبین … که نیستند. اغلب تیتراتون با محتوا نمی خونه. اگه واقعا رسانه ای، این کامنتو بزن.

  24. دوست گفت:

    سالی که نکوست از بهارش پیداست (زارعی)

  25. یازهرا گفت:

    هدایت خواه تاریخ مصرفش تمام شد…برو با بازنشستگان در خانه سالمندان دعا وراز نیاز کن تا خدا تو را ببخشد

    • تلزالی بویراحمد گفت:

      انسان باسوادی مثل استاد عزیزم استاد هدایتخواه به قول دوستان به خاطر علم و اگاهی که داره همیشه تو بورسه دوستان عزیز انسان باید تارخ مصرفش پیش خدا تمام نشه…مطمئن باشید ایشان به خاطر سطح اگاهی و سوادش در همه دولتها از ایشان استفاده میشود و در اخر شما را به سخنی از نهج البلاغه رجوع میدهم که میفرماید……………….دست همه منتقدان با انصاف را از دور میفشارم.یا حق

  26. جواد گفت:

    …….. ناعاقلی که کشوررابه پرتگاه بیچارگی ملت اش رساند . قشرمصرف کننده – مستاجر و…رابه خاک سیاه نشاند . رهن کامل خانه راازسه میلیون به سی میلیون تومان رساند . . . دراین کشور مدیرومدبربایدخانه نشین شود وچاپلوس وپاچه خوارو..سوراخ دعابلدها جلودارشوند

  27. پیر گفت:

    طوری صحبت کنید که اون دنیا همه حرفاتون وتوهین هاتون رو اثبات کنید.از خدا بترسید

  28. سلام بر دنا گفت:

    من بچه استان شما نیستم اما از استان شما دو نماینده مهم را می شناسم یکی آقای موحد و دیگری هدایت خواه .لااقل خودتان بزرگانتونو احترام کنین ما که خارج از هر گرایش سیاسی اونا رو قبول داریم. درود بر فلارد -بختیاری

  29. علي گفت:

    جناب استاد هدايت خواه كسي كه در كار ديكران دخالت كند حاوي  نقطه ضعف است،به خصوص اكه در اون كار سمتي نداشته باشه.دور شما تمام شد و بأيد جانب احترام رو رعايت كني

  30. يك اصولگرا گفت:

    نوش جان دوستان. زارع از يك نفر حمايت كرد و آن هم ناك اوت شد

  31. مدنی.بهزادیی گفت:

    آقای هدایت خواه کل طرفداران شما درحوزه اتخابی بویراحمدودنا 5هزارنفراندبهتراست بروی آسیب شناسی کنی تابفهمی مردم چرا پشت به شما کردند.درود بر نجفی ومیلی منفرد.

    • سهراب گفت:

      اولاً که آراء سعید جلیلی ارتباطی به آرای دکتر نداره و بسیاری از طرفدارای دکتر به اشخاص دیگه رأی دادن. 
      ثانیاً با استدلال شما جلیلی نزدیک به 12 هزار رأی در بویراحمد و دنا داشت و کاندیدای آقای زارع مجموعاً کمتر از 4500 رأی! خوب با استدلال شما می بینید که کی بیشتر طرفدار داره!

  32. علی گفت:

    هدایتخواه ضربه ای که تو به مردم بویراحمد ودنا زدی بی سابقه است توی دوست نما در لباس وکالت به این مردم خیانت کردی .آمار مدیران غیر بومی چند برابر مدیران حوزه انتخابیه ات است بگذرییم در قیاس با مدیران … اصلا قابل قیاس نیست

  33. سياسي گفت:

    حالا ميبينيد زارع ميره از چه وزيري حمايت ميكنه يه مدعي اصولگرا از يه وزير … حمايت ميكنه برا كدام منافع 

  34. عباس گفت:

    با سلام 
    دکتر هدایت خواه اگر چه دارای انتقاداتی بودند اما همین که بعد از مجلس به شهر خویش بازکشت نشان از صداقت ایشان دارد،اما آقای زارع از روز قبولی منزل خویش را به تهران بردند و پروژه احداث جاده شیراز را……

    • حسین گفت:

      آخه فقط تو یاسوج هست که چهارتا نوچه دورش جمع میشن و آقام آقام میکنن. توشهرهای بزرگ اینجوری آدم گنده به نظر نمیاد

  35. نسيم گفت:

    شما بايد بپذيريد كه تفكر طالباني و افراطي شما و امثال شما ريشه بيساري از مشكلات كنوني جامعه است . ..شما به ادبيات خود در سطح كلان نگاه كنيد؟؟اينكه كي مريض است و بالطبع چه نوعي مرضي دارد را ميشود ديد.. ايشالا خدا به شما شفاي جسمي و روحي عطا كنه ….

  36. ساني گفت:

    شما با تفكرات كساني همچون بزرگواري و هدايت خواه درانتظار توسعه استان هستيد ؟؟؟؟زهي خيال باطل.كساني در اين زمينه موفقند كه داراي قدرت چانه زني در سطوح و درك بالاي سياسي باشند و با تعامل با دولتمردان نسبت به تامين اعتبارات اقدام كنند.با گردنكشي كردن و نسجنيده سخن گفتن نه تنها نميتوان اعتبار اجتماعي و ملي و استاني خريد بلكه همان اندك اعتبار را بر باد رفته خواهيد ديد.زماني از اين تريبون امثال دكتر مصدق و شهيد دكتر فاطمي جهت احقاق حقوق عامه مردم چكارها كه نكردند و هم اكنون ببينيد دغدغه بزرگواري و هدايت خواه در اين عصر چيست و با چه ادبياتي صحبت ميكنند….

    • سهراب گفت:

      سانی عزیز تو که در چند سطر نوشته هات هم نمی تونی از تناقض فرار کنی، بهتره در مورد دیگران صحبت نکنی. بالاخره طرفدار تعامل و لابی هستید یا از پشت تریبون حقوق ملت رو گرفتن.
      محض اطلاعت بگم که دکتر هدایت خواه هر دو تاش رو داشت. شخصیت ایشون اونقدر بزرگ بود که نیازی نبود مثل بعضیا صبح تا شب بره تو وزارتخونه ها پاچه خواری و بهایی هم بهش ندن. این مسئولین وزارتخونه‌ها بودن که می اومدن خدمت ایشون! و چه امتیازاتی که نمی دادن!
      ضمناً ایشون دو بار علیه وزرای احمدی نژاد صحبت کردن که یکی کلاً رأی نیاورد و دیگری هم استیضاح شد و همه هم به نطق مؤثر دکتر واقف بودن، نه مثل بعضیا که در حمایت از یکی صحبت کردن و ….

      • ساني گفت:

        جناب سهراب شما از كدوم تناقض صحبت ميكنيد ؟؟؟شما هنوز تفاوت تعامل و قدرت چانه زني و داشتن وزن سياسي را با لابي نميدانيد.كه لابي در نوع خود هنر است. ادبيات گفتاري شما همچون هدايت خواه …همان يكسو نگرايانه و خالي از انعطاف و انصافه. توصيه ميكني كه ديگران صحبت نكنند؟؟بفرض صحبت نكرن من و امثال من شما چه داريد براي گفتن و چه داشتيد كه بازگو نكرديد .8سال داشته هايتان مشخص بود.شما نماينده تفكر افراطي و تحجر و تماميت خواهي بوديد و هستيد كه با همان طرز تفكر مملكت را به پرتگاه سقوط برديد.نوع ادبيات شما بخوبي ازميزان اطلاعات شما و همچنين بيان كننده ميزان درك شما از تحولات اجتماعيه . شما را به سكوت(به روش خودتان) دعوت نميكنم كه دعوت به مطالعه پيراموني بيشتر مينمايم. موفق باشيد

  37. بي طرف گفت:

    خدا وكيلي وقتي اقاي هدايت خواه تو مجلس صحبت ميكرد ادم لذت نميبرد افتخار نميكرد ؟

    • ناشناس گفت:

      نسبت به بزوركوارى عالى بود

    • حسین گفت:

      هر وقت هدایت خواه صحبت میکرد به یاد انحصار طلبی ، جمود، تعصب خشک و بی بصیرت می افتادم. خودشم که می بینم یاد……. می افتم.

      • دانشجوی عمران گفت:

        بله آقا حسین شما درست میگی!
        ولی ببینیم تعریفت از انحصار طلبی و جمود(البته منظورت رو نمی دونم جمود چیه: نعشی؟ فکری؟…؟) و تعصب و بصیرت چیه؟ 
        اگه تعاریفت را با تعاریف دلسوزان نظام و ملت تطابق دادی متوجه میشی که داری اشتباه میکنی!
        بعد خودت به اشتباهت در برابر خدا اقرار کن و از خدا راه رهایی از این گناه را جویا شو.
        “انه ولی المومنین”

  38. محمد گفت:

    دکتر هدایت خواه مرد سیاسی و ثابت قدم

  39. سید گفت:

    من شخصا هر 3 بار به هدایتخواه رای دادم.پشیمان نیستم چون به عقیده و خط و سیر سیاسیم رای دادم.اما کاش خط و سیر سیاسی من شخص دیگه ای رو معرفی میکرد.بنده همیشه منتقد زارعی هستم و خواهم بود چون توانایی اینو نداره که بتونه از حقوق مردم همیشه محروم استان و شهرستانومن دفاع کنه.هدایتخواه انسان توانمند و با ابهتی بوددر مجلس ولی علیرغم اینکه استاد اخلاقه اما متاسفانه از نظر روابط اجتماعی در سطح پایینی قرار داره.بی نهایت مغرور و خودخواه.که بزرگترین عیب برای هر انسانه و کاملا با حرفها و سخنرانیهاش که پیرامون اخلاق اسلامیه در تضاده.از این نظر نمره ایشون نمره مردودیست ولی از نظر توانایی سیاسی و علمی بعد از تاجگردون رتبه دوم را دارند.و تنها نقطه برجسته آقای زارعی همین اخلاق و مردم داریشونه وگرنه هیچ گزینه مثبت دیگری ندارند.کاش یکی میومد که مخلوطی از شخصیت و تواناییهای این دو نفررو با هم داشت.یا علی. عیدتون مبارک.نماز و روزه همه قبول درگاه احدیت

  40. مردم یاسوج گفت:

    هدایتخواه درمیان مردم جایگاهی ندارد

  41. هدایت گفت:

    اصولگرا یان تاریخ مصرف شان تمام شد دیگر فاید ندارد

  42. ذره بين گفت:

    آقاي هدايت خواه مردم بويراحمد و دنا فراموش نكرده اند كه شما نماينده دولت بوديد و نه مردم . جبهه پايداري با تمام عوامفريبي و وعده هاي دروغينش فراموش شد ديگر به بازگشت فكر نكنيد

  43. ارش گفت:

    آقاي هدايت خواه فراموش نكن مردم اول به جنابعالي وتفكرت نه گفتند بعد به كانديد رييس جمهورت پس بايد اراده مردم حاكم شود نه اراده اي ديگر

  44. علي گفت:

    اقاي هدايت خواه شما خيل عظيم مردمي كه پس ازپيروزي اقاي زارع شعار ميدادند وهمچنين جمعيت كثيري از ملت ايران درهنگام پيروزي دكتر روحاني را ديده ياشنيده ايد مگر انها اكثريت جامعه نبودند پس چرا درمقابل اراده ملت مقاومت ميكنيد يا شما هم مثل بعضييا اعتقاد به اراده مردم نداريد

  45. 5سال در بویراحمد گفت:

    من فارغ التحصیل مهندسی برق یاسوجم و غیر بومی هستم.واقعا از مردم یاسوج تعجب میکنم که دکتر هدایتخواه را با اقای زارعی مقایسه می کنید.دکتر هدایتخواه کسی است که تا از دستش ندین نمی فهمین که چه دانشمندی را از دست دادین.اگه تو این 35سال یه نماینده داشتین که آبروی استانتون بوده همین دکتر بوده

دیدگاه شما