چهارشنبه 23 مرداد 1392 - 10:43

اخذ مجوز ششمین انتشارات استان

وی افزود : طی سه سال اخیر موفق به کسب مجوز سه انتشارات جدید در استان شدیم که امیدواریم با توجه به نیاز استان این آمار افزایش یابد

عصردنا : معاون فرهنگی و مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد کهگیلویه و بویراحمد از اخذ مجوز ششمین انتشارات استان خبر داد وگفت: انتشارات دانشگاه یاسوج به عنوان ششمین و جدیدترین انتشاراتی استان، از مدیرکل مجامع تشکل ها و فعالیت های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد مجوز فعالیت گرفت که می تواند فعالیت خود را آغاز کند.

“کرم الله محمدپور” به نیاز استان به افزایش انتظارات اشاره کرد واظهار داشت: با پیگیری های صورت گرفته موفق به کسب مجوز این انتشارات شدیم که به مدیر مسئولی آقای نیکفر و زیر نظر دانشگاه یاسوج فعالیت می کند.

وی افزایش انتشاراتی ها را در رشد و توسعه فرهنگی استان موثر دانست و تصریح کرد: رشد موسسات و مجامع فرهنگی، مطالعاتی و علمی در فضای استان می تواند باعث رشد استان از جهت فرهنگی و علمی شود.

محمد پور به افزایش تعداد انتشاراتی های استان طی سه سال اخیر اشاره کرد و گفت: طی سه سال اخیر موفق به کسب مجوز سه انتشارات جدید در استان شدیم که امیدواریم با توجه به نیاز استان این آمار افزایش یابد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=62551
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما