دوشنبه 21 مرداد 1392 - 18:15

پاسخ آيت اله هاشمي رفسنجاني به اظهارات بزرگواري

در پی صحبت‌های برخی از نمایندگان مجلس علیه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و خانواده وی در مراسم بررسی برنامه‌های وزرای پیشنهادی رئیس جمهور، در مجلس شورای اسلامی دفتر رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام جوابیه‌ای منتشر کرد.
متن این جوابیه به شرح زیر است:
در مراسم بررسی برنامه‌های وزرای پیشنهادی رئیس جمهور محترم در مجلس شورای اسلامی، در روز دوشنبه، مورخ 21 /5/ 92 بعضی از نمایندگان محترم که به عنوان مخالف برنامه‌های دولت جدید صحبت می‌کردند، متأسفانه عنوان خویش و قداست یک نهاد قانونی را فراموش کردند و به جای انجام وظیفه قانونی خود که نشانه مجلس زنده و پویا در نظام جمهوری اسلامی است، در اقدامی فراقانونی، تریبون مقدس مجلس شورای اسلامی را که مذاکرات آن به صورت مستقیم از صداوسیما پخش می‌شد، آلوده به توهین، تهمت، افترا و دروغ علیه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و خانواده ایشان کردند.
اگرچه نمایندگان محترم در فضای عمومی مجلس، مانند مردم عزیز در فضای عمومی جامعه، با اظهار تأسف، از ادبیات این گروه انگشت‌شمار اعلام برائت کرده‌اند، اما برای اطمینان‌خاطر بیشتر مردم و مسئولان و برای ماندگاری در تاریخ، اعلام می‌شود که نقل‌قول از آیت‌الله هاشمی رفسنجانی درباره شورای نگهبان صحت نداشته و تکذیب می‌گردد.
این گروه که از چهار سال بمباران تخریبی خویش برای رویگردانی مردم از اصل اسلامی اعتدال نتیجه معکوس گرفته‌اند، با علم به پخش مستقیم مذاکرات مجلس از رادیو و تلویزیون، گویی دنبال فرصتی می‌گشتند تا پس از انتخاب دکتر روحانی، با توهین و تهمت به شخصیت‌های محبوب جامعه، انتقام خویش را از مردم بگیرند و تأسف بیشتر این است که برای انجام اقدام خلاف قانون و اخلاق خویش، مقدس‌ترین نهاد جمهوری اسلامی را انتخاب کرده‌اند.
ان شاءالله هیأت رئیسه محترم مجلس شورای اسلامی امکان پاسخگویی و دفاع به افرادی را که به ناحق به آنان تهمت و افترا وارد شد، خواهد داد و نهادهای مسئول امنیتی و قضایی، پیگیری می‌نمایند که اگر چنین شود، محافل خاص برای القای اختلاف بین بزرگان انقلاب اسلامی شناسایی و به مردم عزیز معرفی خواهند شد.
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=62154
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    بی خود این آقا را بزرگ نکنید، اولا پاسخ دفتر آیت الله بوده اصلاح کنید تیتر را در پایان متن بنویسید “دفتر آیت الله” رسالت خبری خود را حفظ کنید. هاشمی خیلی خیلی بزرگ تر از این است که جواب امثال بزرگواری را ندهد

  2. ناشناس گفت:

    لطفا تیتر را اصلاح کنید. پاسخ دفتر آیت الله

  3. n گفت:

    اینکه جواب دفترهاشمی رفسنجانی به حکیمی بوده چرا به بزرگواری میچسپوندیش

  4. بویراحمدی گفت:

    ما عذر میخوایم

  5. محمد امین گفت:

    من به عنوان یک شهروند از حوزه انتخابی بزرگواری از محضر ملت شریف خصوصاً لرهای سایر استانها که بزرگواری انها را به لر بزرگ، کوچک و …تقسیم بندی کرد پوزش می طلبم و واقعاً احساس شرمندگی می کنم .. البته ایراد نگیرید خداوکیلی به خاطر پخش مستقیم جو گیر شد و خدا غضبش کرد و رگ لریش گرفت و آبرو و حیثیت ملت رو به باد داد.

  6. مردي از بويراحمد گفت:

    شير مرد بزرگواري. دوستت داريم

  7. يه تبريزي گفت:

    من به عنوان يك تبريزي امروز از لحن سخنان نماينده اون استان در تلويزيون واقعا از تعجب شاخ در آورده بودم اصلا چنين انتظاري از نماينده يك استان غني و با فرهنگي مانند …… بگذريم!

  8. فدایی رهبر گفت:

    به راستی که سخنان بزرگواری به حق بود ،کدام از یک ما هست که نداند که مهدی هاشمی چقدر از این نظام دزدی کرده و به تاراج برده.آقای هاشمی رفسنجانی در مکتب شما کسی که شما و مریدانتان را فتنه گر بنامد یک افراطی هست مگه غیر از این است که جرقه شروع فتنه را خانم شما با مصاحبه که بعد از انداختن رای خود به صندوق انجام داد،و امسال در خرداد ماه در حاشیه جلسه دادگاه مهدی هاشمی در جواب خبرنگاری که از ایشان سوال کرد که ایا هاشمی در انتخابات ثبت نام می کند ایشان گفتند که برای این آقا(مقام معظم رهبری)کاری ندارد که رای مردم را تغییر دهد.وسلام

    • ناشناس گفت:

      و بقول اقای بزرگواری اقای هاشمی دله دزد بودند ولی دوستان دولت مهر ماشاله به دله دزدیقانع نبودند و ۳۰۰۰ میلیارد میدزدیدند

    • رضا گفت:

      ما فقط از تریبونهای هتاکی چون سعید تاجیک و بزرگواری و امثالهم چنین حرفهایی را شنیده ایم. اگر جناح راست اجازه میداد مطبوعات در بیان مطالب آزاد باشند صحت و سقم یا دروغی این شایعات معلوم میشد. با توجه به این که گروهی آماده بودند هاشمی و فرزندانش را رو به قبله دراز کنند وخانم فائزه را به خاطر جرمهای سیاسی زندان کردند اگر این اتهامات واقعیت داشت بچه های هاشمی را بردار میکردند.

    • بوووق گفت:

      حرفهای آقای بزرگواری را کاملا تایید میکنم

  9. فدایی رهبر گفت:

    به راستی که سخنان بزرگواری به حق بود ،آقای هاشمی رفسنجانی در مکتب شما کسی که شما و مریدانتان را فتنه گر بنامد یک افراطی هست مگه غیر از این است که جرقه شروع فتنه را خانم شما با مصاحبه که بعد از انداختن رای خود به صندوق انجام داد،و امسال در خرداد ماه در حاشیه جلسه دادگاه مهدی هاشمی در جواب خبرنگاری که از ایشان سوال کرد که ایا هاشمی در انتخابات ثبت نام می کند ایشان گفتند که برای این آقا(مقام معظم رهبری)کاری ندارد که رای مردم را تغییر دهد.وسلام

    • محمود گفت:

      دوست محترم! اگر شما واقعا فدایی رهبر بودید ااین عنوان را برای خود انتخاب نمیکردید. سایت محترم بویرنیوز نبایستی اجازه دهند افراد تحت این عنوان از رهبری هزینه نمایند. ایشان میتوانند نظر خود را با اسم دیگری منتشر نمایند.

  10. کهگیلویه گفت:

    برای خودم تاسف میخورم که بزرگواری نماینده من است در مجلس واقعا خجالت نمیکشه این آقا به رفسنجانی تهمت دله دزد میزنه که خودش اصل دله دزده با دله دزدی و چاپلوسی نماینده مردم شد. واقعا خجالت میکشم از اینکه بگم بزرگواری نماینده من است انشاء اله در دوره بعد انتخابات جواب این بی خردیهاشو چاپلوسیهاشو میدم به یاری مردم دهدشت لنده سوق چرام بهمئی قلعه ریسی همه مردم کهگیلویه- کمک کنید که اینجوری تو کشور با ابرومون بازی نشه

  11. سید گفت:

    سلام هاشمی زیرک ترین شخصیت سیاسی کشور است.باید در مقابل او سوره ناس را خواند.خداوند هدایتمان بفرماید.آمین

  12. مهمان گفت:

    فدایی عزیز اصل انقلاب با رفسنجانی و و امثال رفسنجانی شروع شد ه حالا حیف نیست یکی از پشت کوه بره دایه بهتر از مادر شه حیف نیست که اصلا اسم هاشمی از دهن این دیوانه بیرون بیاد که میزنه سرنوشت 600 هزار ادم این استان را تحت شعاع قرار می ده ایا می دونید که فردا کابینه چه فکری در مورد مردم این استان میکنه و می گه همه مثل این اقا هستن و هیچ کمکی به این استان نمی کنن.

  13. ر گفت:

    آقای فدایی رهبر به واله حرفای شما خیانت است یه رهبری واله به حرفای ایشان در مورد برخورد سخنرانی قم را فراموش نمیکردید ایشان فرمودند مناز این رفتارا خوشم نمی آید …

  14. عشق گفت:

    زنده باد سید علی محمد بزرگواری

    • علی گفت:

      آره چون آبرتون رو برد

    • محمدی گفت:

      ….خداوند انشاالله جواب این هتاکی اش را خواهد داد.زمانی افتخارمان این بود لر هستیم.ولی حالا شرم داریم با داشتن چنین فردساده لوحی درمجلس…..آبروریزی کردی.خداوند …..میدانیم که بلد نیستی کامپیوتر روشن کنی ولی به این دوستانی که داری بگو سری به فضای مجازی بزنند تا بفهمی چه نفرتی نسبت به قوم لر کهگیلویه وبویراحمدی ایجاد کردی. ..

  15. سجادی گفت:

    بزرگواری آبروی همه را ریخت و فرهنگ ما را زیر سوال برد.ما که امثال  کریم خان زند را داشته ایم که امیر کبیر در وصفش می گوید کاش یک بار دیگر مادر طبیعت شیر بچه لری همچون او بیافریند.زرین کوبها وهزاران نام مشهور دیگر.متاسفم برای ایشان که در چنین جایگاهی و چنین مکانی که می تواند لر و مردمان منطقه را به جهان بشناساند اینطور جهان را از لر و استانمان فراری می دهد.افسوس

دیدگاه شما