دوشنبه 21 مرداد 1392 - 16:08

پاسخ فرزند هاشمي رفسنجاني به اظهارات بزرگواري

جوابیه مهدی هاشمی در پاسخ به اظهارات یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در صحن علن قرائت شد.

خبرگزاری فارس: جوابیه مهدی هاشمی در پاسخ به اظهارات یک نماینده

به گزارش بويرنيوز، جوابیه مهدی هاشمی بهرمانی در واکنش به صحبتهای صبح امروز علی‌محمد بزرگواری نماینده مردم بهمئی توسط هیأت رئیسه مجلس در صحن علنی قرائت شد.

وی در این جوابیه عنوان کرد: امروز یکی از نمایندگان مخالف دولت تدبیر و امید در سخنانی که رگه‌هایی از عقلانیت، اعتدال و قانون در آن مشاهده نمی‌شد به تکرار اتهاماتی علیه بنده پرداخت که پیشتر و طی چهار سال گذشته به آنها از تریبون‌های مختلف از جمله رسانه ملی و خانه ملت پرداخته شده بود.

مهدی هاشمی در ادامه جوابیه خود گفته است: شاید لازم باشد که شما را به مطالعه دوباره حقوق ملت در فصل سوم قانون اساسی دعوت کنم آنجا که می‌گوید همه افراد ملت اعم از زن و مرد یکسان در حمایت قانون قرار دارند و از همه حقوق انسانی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی با رعایت موازین اسلام برخوردارند.

هاشمی در پایان جوابیه خود خطاب به لاریجانی گفت: در مقابل جنابعالی و سایر وکلای ملت که در احقاق حقوق شهروندی جمهوری اسلامی کوشا هستند سر تعظیم فرود می‌آورم و از خداوند متعال می‌خواهم که حق رفیق راهتان باشد.

علی لاریجانی در پایان اعلام کرد: البته مطلب آقای هاشمی مفصل‌تر بود اما چون ما باید قانوناً دو برابر زمانی را که در این ارتباط بحث شده به ایشان اختصاص می‌دادیم بخشی از متن مورد نظر قرائت شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=62122
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. صبا گفت:

    اخه بچه های رفسنجانی برای چی باید توی مجلس برن – واقعا چه ربطی داره- بس نیست اینقدر چاپییید مردمو— روحانی هم متاسفانه …… دراومد!!!

  2. صبا گفت:

    اینا واقعا چی میخان از این مردم – بس نیست چاپیدن ملتو– برای چی باید همچین روزی توی مجلس باشند

  3. لر گفت:

    آقای بزرگواری! تا همیشه باید شرمنده مردمان لر باشی

  4. صادق گفت:

    بوبومی ای بزرگواری چقه سوتی ایه

  5. دانشجوی عمران گفت:

    اگه من نامه بنویسم تو مجلس قرائت میشه؟ طبق همون قانون!
    در نظر امثال این آقازاده همه در برابر قانون برابرند ولی بعضی ها برابر ترند!!!!!!!!!!!!!!!

  6. هم استانی گفت:

    واقعا اظهارات بی مدرک اقای بزرگواری مایه تاسف می باشد نه اینکه بخواهم آقازاده را تایید کنم نه اما از روحانی که خودرانماینده ملت میداند تاسف میخورم فرهنگ چماق مربوط به نیم قرن پیش می باشد اقای بزرگواری گند زدی

  7. باشت گفت:

    بزرگواری دنبال چیه! بقیه نماینده هادنبال چی هستن، سخنان زمان مدرس.

  8. کر بیرامد گفت:

    باسلام
    بزرگواری حرف دل مردمه با زبان کنایه گفت . امروز دزد ها میتوانند در مجلس بیانیه بدهند اما خطابه یک نماینده اینقدر سیاهمایی میشه. فکر میکنم بیشتر کاربرانی که کامنت میزارن سخنرانی رو به صورت کامل گوش ندادن وگرنه ایستادگی در برابر دزد مایه ی افتخار وغیرت میباشد.

  9. ناشناس گفت:

    کاربر گرامی (کر بیرامد) فکر کنم تو هم مثل بزرگواری عضو یه خط و بند هستید بابا با چه زبونی ملت ایران بگویند که شماها اصلا نمی خواییم نماینده شماها جلیلی بود که فقط 11 درصد رای آورد یعنی بیشتر از 11 درصد کسی شماها را قبول نداره چون واقعا پذیرش همچنین افکاری کار افراد بسی نادان و تقلید کور کورانه است

  10. س.ج گفت:

    آقا یا خانم دانشجوی عمران برو سخنان لاریجانی رو دوباره بخون بعد اظهار نظر کن
    توی مجلس به هرکس توهین بشه یا تهمتی زده بشه 2برابر زمان بحث شده رو بحش میدن از خودش طرفداری کنه.
    آخه مگر درباره تو و از تو کسی تو مجلسی حرفی زد که میخوای بیانیه بدی؟
    اول فکر کن بعد بنویس

دیدگاه شما