شنبه 10 تیر 1391 - 13:15

برخورد با اعمال نفوذ در مناقصات دولتی

سایت خبری تحلیلی بویرنیوز: استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: با عواملی در ادارت دولتی که به اعمال نفوذ در مناقصات می پردازند برخورد قانونی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر نیکزاد صبح شنبه در نشست کمیته مبارزه با مفاسد اقتصادی در استان افزود: هم اکنون پروژه های زیاد عمرانی در این استان وجود دارد که باید هرچه زودتر پیمانکاران آنها مشخص شوند.

وی بر قانون گرایی در انجام مناقصات تاکید کرد و اظهار داشت: ناظران سازمان بازرسی استان در همه مناقصات استان حضور دارند و بر روند انجام آن نظارت می کنند.

نیکزاد با اشاره به فرارسیدن سال پایان کار دولت دهم گفت: دولت در نظر دارد که تمام پروژه های عمرانی اش تا پایان عمر دولت تکمیل شوند و براین اساس باید از این فرصت نهایت استفاده را برد.

استاندار همچنین در بخش دیگری از سخنان خود بر نظارت بیشتر بر موسسات مالی و اعتباری تاکید کرد و گفت: اینگونه نباشد که هرکس تابلویی بزند مبنی بر ارائه سود بالا و بعد ببینیم هیچ موسسه ای وجود ندارد.

وی از تشکیل تیمی برای نظارت بر کار این موسسات خبر داد و اظهار داشت: روند ثبت این موسسات باید قبل از آغاز به کار انجام شود.

مردم و مسئولین سد محکمی در برابر فساد اقتصادی هستند

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس نهم هم در این نشست گفت: مدیریتها باید مورد حمایت قرار گیرند مگر آنکه نتوانند انتظارات جامعه را برآورده سازند.

غلام محمد زارعی نگرش به مدیریت باید مثبت باشد زیرا اگر غیر از این نگاهی به مدیریتها شود، نگاه بدبینانه و غیرکارشناسی در جامعه شکل می گیرد.

وی بیان کرد: استان ما از نطر مفاسد اقتصادی استان شفافی است و نظارتها به صورت قوی و مستمر اعمال می شود و مردم هم ناظرانی باهوش و همیشه در صحنه هستند.

زارعی اظهار داشت: در حوزه مفاسد اقتصادی در استان مورد مهمی وجود ندارد و مردم و مسئولان سد محکمی در برابر فساد اقتصادی هستند.

نماینده بویراحمد و دنا همچنین در بخش دیگری از سخنان خود نسبت به صیانت از منابع طبیعی تاکید کرد و گفت: حفظ منابع طبیعی و جنگلها در ادوار گذشته یکی از دغدغه های مسئولین بوده است.

وی افزود: کمربند سبز اطراف شهر یاسوج بزرگترین سرمایه این شهر است که با دیوارکشی اجازه تخریب این ثروت خدادادی از سودجویان گرفته شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=6208
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما