دوشنبه 21 مرداد 1392 - 9:45

م‍ژده به دانش آموزان و داوطلبين تحصيلات تكميلي / مرد كنكور رياضي به كهگيلويه و بويراحمد آمد

1گروه علمی – موضوع ادامه تحصیل و شرکت در آزمون های کنکور همواره یکی از دغدغه های قشر جوان بوده است.

به گزارش بویر نیوز، اعتبار موسسات و کلاس های  آموزشی مهمترین ملاکی است که داوطلبین هنگام ورود به این کلاس ها باید مدنظر قرار دهند.

از چندی قبل یکی از مدرسان باسابقه دانشگاه و موسسات آموزش عالی تهران که تالیف چند کتاب مهم را در کارنامه دارد، در یاسوج مشغول بکار شده است که با استقبال بی نظیر داوطلبان تحصیلات تکمیلی روبرو شده است که در گفتگوی تفضیلی بویرنیوز با وی دلایل استقبال از شیوه ی تدریس وی و همچنین نکات مهمی را برای داوطلبان بررسی کرده ایم.

در ادامه با این گفتگو صمیمی همراه باشید:

 لطفا خودتون رو برای مخاطبین ما معرفی بفرمائید؟

با عرض سلام خدمت تمامی مخاطبین عزیز شما به خصوص دانش پژوهان عزیز و ارجمند و آرزوی موفقیت برای همه آنها بنده ایرج آریافر مدرس دانشگاه و موسسات آموزش عالی و مدارس هستم.

خلاصه ای از فعالیت ها و سوابق کاریتان را بیان فرمائید؟

بنده افتخار دارم از سال 74 تا کنون در موسسات معتبر آموزشی کشور از جمله آموزش و پرورش،آموزشکده ها و دانشگاه ها و همچنین موسسات آموزشی از قبیل ماهان،پارسه،پوران پژوهش،مدرسان شریف،قلم چی(عصر دانش)،خانه عمران،خانه مهندسان،جهاد دانشگاهی تهران،الزهرا و بسیاری از موسات دیگر و همچنین استاد پروازی به رشت و مشهد افتخار همکاری داشتم.در ضمن تالیف کتبی از جمله ریاضیات کاربردی انتشارات پوران پژوهش،آمار و احتمالات ارشد انتشارات ماهان و ریاضی کاردانی با کارشناسی انشارات فارابی و غیره و همچنین تدریس در موسسات فوق الذکر را نیز در کارنامه آموزشی خویش دارم.

هم اکنون در چه زمینه کاری مشغولید؟

بنده هم اکنون مشغول تدریس دروسی از قبیل ریاضیات و آمار،هندسه،معادلات دیفرانسیل و تحقیق در عملیات در مقطع کاردانی به کارشناسی و کارشناسی به کارشناسی ارشد و همچنین کنکور می باشم و بیش از ده عنوان کتاب در زمینه ریاضی ، آمار و هندسه که تعدادی از آنها به اختصار در بالا قید گردیده، به رشته تحریر درآورده ام.

  با توجه به اینکه بیشتر داوطلبین استان ما در زمینه ریاضیات و آمار در دوره های مختلف دچار ضعف هستند چه برنامه ای برای کمک به این عزیزان در دست دارید؟

همانطور که استحضار دارید بیشتر دانش آموزان و دانشجویان استان ما در دروس ریاضی و آمار و دروسی از قبیل تحقیق در عملیات و غیره دچار کاستی ها و مشکلاتی هستند که همین امر متاسفانه در بسیاری از موارد از رسیدن آنان به نتیجه دلخواه ممانعت بعمل می آورد،که البته این مشکل را میتوان به مواردی از قبیل نحوه درس خواندن و یا کم کاری از پایه و مواردی از این قبیل دانست،بنده و همکارانم سعی داریم با متد خاصی که به صورت کاملا منطقی و تست شده هستند و سالهاست در امر تدریس از آنها بهره میبریم تا سرحد امکان به داوطلبین عزیز در مقاطع مختلف آموزشی از جمله کنکور سراسری و تحصیلات تکمیلی کمک کنیم و باید به این نکته اشاره کنم که “شرط موفقیت در این دروس و همه دروس به طور کلی زیاد خوانندن نیست،بلکه دانستن این است که چه چیزی را باید بخوانیم و چگونه بخوانیم.

با توجه به نیاز داوطلبین استان و پیش رو داشتن کنکور ارشد و کنکور 93 و…چه زمانی را برای شروع دوره ها به هم استانی ها و داوطلبین عزیز  قول میدهید؟

به امید خدا سعی ما بر آنست که اولین دوره را در شهریور ماه سال جاری در رشته های حسابداری ،مدیریت ومهندسی صنایع،اقتصاد،عمران و مکانیک و معماری و غیره و همچنین کلاس هایی ویژه داوطلبین کنکور برگزار نماییم.تلاش ما بر اینست که دروس اصلی را با اساتید مجرب از تهران  و اساتید خوشنام و حرفه ای همین استان برگزار کنیم.

سخن آخر:

با توکل به خدا و همکاری همه همکاران عزیزم در امر آموزش و پژوهش انشاء الله قصد داریم بنده و همکارانم زمینه حضور تیمی منتخب از اساتید برتر کشور و استان را در زمینه کنکور و تحصیلات تکمیلی فراهم ،و با موسسات معتبر در این زمینه ها در استان فعالیت داشته باشیم.

نحوه ارتباط داوطلبین و دانشجویان با حضرتعالی و همکارانتان به چه صورت قابل انجام می باشد؟

دانشجویان و دانش آموزان گرامی میتوانند با ایمیل بنده به آدرس aryafari@yahoo.com  و یا شماره  09124938587  تماس حاصل نمایند.

97896418  reyazi-omomi   9789641840725   9789641640066 a

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=61909
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. مسعود گفت:

    به سلامتی از کی شروع میکنه

  2. خسرو گفت:

    بسیار مایه مباهات و افتخار برای استانمان می باشد

  3. پوریا گفت:

    عالیه

  4. آرش گفت:

    ورود همچین استاد برجسته ای را به استانمان را به فال نیک میگیریم

  5. هلیا گفت:

    با ارزوی موفقیت
    قراره کجا کار کنه

  6. م.پیروز گفت:

    باعث افتخار ماست که استادی بزرگ و پر توان و نیرو مندی مثل جناب مهندس ایرج اریافر استان ک.ب را برای ادامه خدمت خود انتخاب نموده اند جای تقدیر وتشکر را از ایشان دارم انشااله ما بتوانی از علم این استاد برجسته استفاده لازم را ببریم

  7. عبدالله گفت:

    در مورد مدرکش و در چه دانشگاهی مدرک گرفته مطرح نشده انشا…الله که داستان مرد بادکندکی نباشه یا معلم کنکور تضمینی چند سال پیش/

  8. کوروش قلندری گفت:

    باعث افتخار سرزمین آریوبرزن.
    از وجود حضرتعالی افتخار میکنیم.

  9. نظری علی آباد گفت:

    بنده افتخار شاگردی ایشون رو در هنرستان اقبال لاهوری در دهه70 داشتم. بسیار باسواد و تلاشگر و بااخلاق و البته خوش تیپ بودن. بعدها هم که در زمان دانشجویی در تهران شاهد موفقیت های ایشون بودم.

  10. امیری گفت:

    سلام اقای اریافر من سال 75اموزشکده فنی با شما کلاس داشتم واقعا روش تدریست عالیه

  11. ایرج حجتی گفت:

    از سایت بویر نیوز متشکرم و برای استاد جوان وعزیزمان در حوزه ریاضی و…سعادت و بهروزی طلب میکنم

  12. شاگرد گفت:

    من افتخار شاگردی ایشون رو در دبیرستان استاد مطهری داشتم ادم بسیار با سوادیه یادش به خیر درضمن والیبالیست خوبی هم هست

  13. مهرزاد گفت:

    با عرض سلام وخسته نباشید خدمت جناب دکتر ایرج اریافر .
    ،خواهش مندم که واقعا صبر و تلاس در جهت اموزش برای استان را داسته باشید تا از منطقه ی محروم به منطقه ی …….
    باتشکر و ارزوی موفقعیت.

  14. استاد گفت:

    با سلام
    ممنون از استقبال گرم شما:
    من از شما بسیار ممنونم که شما به کلاس درسم بیایید؛باعث افتخار من است.
    شما از صریق اینترنت هم میتوانید آدرس کلاس درسم را پیدا کنید.
    همچنین از بویرنیوز کمال تشکّر را دارم.
    من دوست دارم به مناطق محرم بروم و کلاس درس بگذارم.
    با کمال تشکّر و قدر دانی از همی شما
    ایرج آریافرمدر دانشگاه مؤسسات علمی ومدارس

دیدگاه شما