جمعه 9 تیر 1391 - 12:13

زارعی کدام مدیران را نمی تواند تغییر دهد؟

سایت خبری تحلیلی بویرنیوز”ا-رحیمی”: با شروع مجلس نهم و تائید اعتبارنامه غلام محمد زارع و استقرار ایشان در کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی همه منتظر تحقق وعده های ایشان هستند.

بی تردید یکی از عمده ترین وعده های ایشان تغییر مدیریت ها بوده و هست و بسیاری از طرفداران ایشان منتظر تحقق این وعده هستند و از جهتی که این وعده جزو اصلی ترین شعارهای انتخاباتی ایشان بوده می توان اذعان نمود که محبوبیت ایشان ارتباط مستقیمی با تحقق این وعده دارد.

از یک سو ایشان 80 هزار موافق دارد و از سوی دیگر به همین اندازه مخالف دارد و به همان اندازه که باید مواظب باشد تا طرفداران خود را حفظ کند، به همان میزان نیز باید تلاش کند تا مخالفین خود را به جمع موافقان درآورد.

با این وضعیت غلام محمد زارعی باید در دو کفه این ترازو تناسب ایجاد کند، چرا که نمی تواند همه خواسته طرفدارن را براورده کند و اگر قرار باشد همه مدیران را نیز مقابل خود ببیند از آنسو هم مخالفین وی در مخالفت با ایشان سرسخت تر خواهند شد و این چیزی نیست که زارعی به دنبال آن باشد.

بدون شک زارعی نمی تواند به تغییر همه مدیران نظر داشته باشد زیرا این عمل رفتن به دره خطرناکی است که بازگشت از آن ناممکن است.

زارعی برخی از مدیران را نمی تواند تغییر دهد و آنها مدیرانی هستند که از سلامت کاری و شایستگی و همچنین مقبولیت بین مردم برخوردارند و اتفاقا اگر زارعی سیاست داشته باشد خواهد توانست مدیران خوشنام و پرطرفدار گذشته را به سمت خود جذب کند و بخش عمده ای از مخالفان خود را به موافق بدل کند.

بنابراین برخی از مدیران هدایت خواه که توانستند برای ایشان رای آوری کنند در صورت داشتن برنامه از سمت غلام محمد زارعی این مدیران خواهند توانست از این پس این کار را برای زارعی انجام دهند و بنابراین اصلا کار عاقلانه ای نیست که همه مدیران گذشته عوض شوند

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=6188
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما