یکشنبه 20 مرداد 1392 - 12:34

حمایت قاطعانه مژدهی پور از پورمحمدی

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی بر عملکرد موفق پورمحمدی در پست‌های کلیدی تأکید کرد.

خبرگزاری فارس: عملکرد موفق پورمحمدی در پست‌های کلیدی

به گزارش بویرنیوز، علی مژدهی‌پور در گفت‌وگو با  فارس در خصوص معرفی حجت الاسلام پورمحمدی از سوی رئیس دستگاه قضا برای تصدی وزارت دادگستری گفت: وزیر دادگستری تنها وزیری است که با رأی اعتماد قوای سه گانه انتخاب می‌شود.

وی افزود: سوابق کاری حجت‌الاسلام پورمحمدی از گذشته تاکنون حاکی از موفقیت ایشان در پست‌های کلیدی است و وی در زمان تصدی خود در وزارت اطلاعات، وزارت کشور و سازمان بازرسی کل کشور اقدامات خوبی را انجام داده است.

مژدهی‌پور داشتن برنامه را یکی از ویژگی‌های مثبت وزیر پیشنهادی دانست و تصریح کرد: اگر مدیری بر اساس برنامه کار کند بدون شک موفق خواهد بود.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی با اشاره به نقش مؤثر وزیر دادگستری در لوایح ارسالی به مجلس گفت: هر دستگاهی مشکلات خاص خود را دارد و وزیر دادگستری می‌تواند از اختیارات خود در این زمینه در جهت رفع مشکلات سازمان‌ها استفاده کند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=61791
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. احمد گفت:

    می خواد مخ پور محمدی رو به کاربگیره تا همچنان ماندگاربمونه ولی این شیوه مخ زنی مال 
    زمان قدیم بود الان بچه دوساله هم میدونه چه برسه به پورمحمدی

  2. م گفت:

    چرا محل ازمون را در تمام کشور نگذاشتید اقای مژدهی غیر از این است که میخواهید همه دهدشتی ها را قبول کنید

  3. حقگو از سوق گفت:

    مژده ای این تملق ها و چاپلوسی ها فایده ای ندارد شما به دلیل ضعف در کنترل بازار به زودی سمت خویش برکنار خواهی شد . دست و پا نزن که کارت تمام است

  4. ناشناس گفت:

    برنامه شما  وامثال شما صرفا تملق و مدیحه گویی هر کسی که حاکم است ومیتواند برای ابقایتان  و  ارتقاینان نقشی ایفا نماید ومیزان خوب بودنش تا زمانی است که حمایت گرتان باشند  ؟؟؟؟   بااین عملکرد منفی و ضعیف شمادر مسولیت فعلی  وبا این اشفته بازار که در هر مغازه ای در یک بازار ویک شهرستان ویک جنس مشترک اما با قیمت های متفاوت وافزایشهای روزانه اگر منصفانه قضاوت شود دادگری می باید که اعلام کند که برای کارهای مهم ادمهای لایق قابلیت دارد نه هرکسی ؟؟؟؟

    • چابکی گفت:

      آقای دکتر مژدهی پور یکی از انسان های شجاع،تحصیلکرده و باتجربه است که حضورش در هر وزارت خانه و نهادی حتی در راس ان میتواند باعث تحول و پیشرفت آن مجموعه شود،باعث افتخار کهگیلویه و بویراحمد است که افرادی دارد که بدون لابی واینکه وامدار کسی باشند تنها بدلیل شایستگیشان در راس قرار دارند و ما به چنین افرادی افتخار میکنیم.

  5. افشون گفت:

    دست وپات جمع كن بره سي دهدشت

  6. بویراحمد گفت:

    حمایت یا عدم حمایت این آقا تاثیری نداره. چون هیچکاره است.
    وزیر رای اعتماد رو از نماینده مردم میگیره.

  7. حسین رحمتی گفت:

    مدیرکل منابع انسانی و مدیرکل یزد و مدیرکل حراست و مدیر کل اصفهان و مدیر کل دفر قاچاق و مدیر کل خراسان جنوبی و … در سازمان تعزیرات همه از کهگیلویه و بویر احمد

  8. حسن گفت:

    اولا مردم استان ک.ب باید افتخار کنن که چنین مدیر شایسته ودل سوزی ازاین استان در چنین پست مهمی از کشور هست .ثانیاتااونجایی که من کارایی این مرد خدایی را خوندم غیراز تلاش وکوشش هم برا کشور وهم جامعه چیز منی نشون نداده من وامثال من افتخار میکنیم که چنین انسانهای شایسته ولایقی هستن که جامعه را از دست شروران وضد انقلابان نجات دادن ومیدهن…خدا انشالا حفظتون کنه جناب اقای دکتر

دیدگاه شما