یکشنبه 20 مرداد 1392 - 11:50

خيانت همسر و قتل مرد غريبه در اتاق خواب

شوهري که در حين ورود به منزل متوجه حضور يک مرد غريبه در منزلش شده بود، با ميله آهني وي را به قتل رساند.

به گزارش ابتکار، سرهنگ برزوئي اظهار داشت، در پي وصول يک فقره پرونده قتل شخصي به هويت اشکان 40 ساله در منزل، بلافاصله مامورين اين اداره در صحنه حاضر و طي بررسي‌هاي به عمل آمده دو نفر مظنون را با هويت‌هاي ناصر 20 ساله و محسن 48 ساله که با يکديگر نسبت پدر و فرزندي داشتند، دستگير و به پليس آگاهي استان منتقل شدند.

رئيس پليس آگاهي استان چهار محال بختياري ادامه داد: متهمان در تحقيقات منکر هر گونه اتهامي شده ولي ماموران با بکارگيري اقدامات متفاوت بازجوئي علمي و ارائه مدارک و شواهد کافي چاره‌اي ديگر جز اعتراف براي متهمان نگذاشتند.

وي افزود: متهم در نهايت لب به اعتراف گشود و در بازجوئي‌هاي به عمل آمده اظهار داشت در بعدازظهر حادثه به همراه پسرم از منزل خارج و فرزندم به سرکار خود عزيمت و بنده جهت شرکت در جلسه‌اي با عنوان کنگره در پارک ملت شرکت کردم که در حين اجراي برنامه به علت دلشوره و اضطراب در ساعت 17:00 به منزل بازگشته و زماني که درب حياط را گشودم متوجه يک جفت کفش مردانه در جلوي درب هال شدم که با مشاهده از کنار پنجره همسرم را در حالي که با يک مرد غريبه بود رويت کردم.

متهم ادامه داد: پس از آن به علت عصبانيت و ناراحتي بسيار به آشپزخانه رفته و يک عدد لوله آهني شکل برداشتم و به محض ورود به اتاق خواب شخص ناشناس قصد فرار داشت که با لوله آهني چند ضربه به سرش زدم که موجب مرگ وي شد.

برزوئي خاطرنشان کرد: در ادامه آلت قتاله کشف و صحنه نيز بازسازي گرديد پرونده نيز تکميل به همراه متهم به دادسرا منتقل شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=61768
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما