یکشنبه 13 مرداد 1392 - 0:46

سایت رسمی «دولت» هم دستخوش تغییر شد +تصویر

تغییرات در سایت رسمی دولت، سریعتر از آنچه پیش بینی می‌شد به وقوع پیوست و جالب اینکه این تغییرات نه به گستردگی سایت ریاست جمهوری، که در مقیاسی بسیار کوچکتر روی داده است.

به گزارش «تابناک»، پس از آنکه با گذشت دقایقی از تنفیذ حکم دکتر حسن روحانی، سایت رسمی ریاست جمهوری با تغییرات گسترده مواجه شده و نام دکتر احمدی‌نژاد، رئیس جمهور دو دوره اخیر و تمامی اخبار آرشیوی این سایت به شکل عجیبی حذف شد، اکنون خبر می‌رسد که سایت رسمی دولت (به آدرس dolat.ir) نیز با تغییر مواجه شده و آخرین دیدگاه (یادداشت) قرار گرفته روی خروجی آن حذف شده است.

برای دیدن تصاویر در ابعاد بزرگتر روی آنها کلیک کنید

 

سایت رسمی «دولت» هم دستخوش تغییر شد +تصویر

این یادداشت که با عنوان «شکوه آخرین روز» به قلم غلامحسین الهام، یار دیرین، وزیر سابق و معاون دهمین رئیس جمهور جمهوری اسلامی، به همراه تصویر نگارنده در ستون دیدگاه های سایت دولت قرار گرفته بود، در حالی از خروجی این سایت حذف شده است که صبح امروز در صفحه نخست روزنامه ایران به چاپ رسیده است.

نویسنده در این مطلب ضمن تقدیر از دکتر احمدی نژاد بابت خدمات دو دوره چهار ساله ریاست جمهوری، در آخر دعاهایی را همراه با گلایه هایی کوتاه مطرح کرده و می‌نویسد: «دست خداوند به همراه مردی بی‌ادعا باشد که پیوسته با جماعت بود که یدالله مع‌الجماعه.»

سایت رسمی «دولت» هم دستخوش تغییر شد +تصویر

گفتنی است که تغییرات مختلف در سایت های زیر مجموعه ریاست جمهوری در حالی به وقوع می‌پیوندند که هنوز ساعاتی از تنفیذ حکم ریاست جمهوری دکتر روحانی نگذشته و البته ساعاتی بیشتر تا برگزاری مراسم تحلیف رئیس جمهور منتخب باقی مانده و به تبع آن، تغییرات حاصل شده عجیب می‌نماید.

سایت رسمی «دولت» هم دستخوش تغییر شد +تصویر
این یادداشت که در صفحه نخست روزنامه ایران امروز (شنبه دوازدهم مرداد ماه) منتشر شده بود، با کد (229553) روی خروجی سایت دولت قرار گرفته بود که تصویر فوق نشان دهنده حذف آن است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=60239
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما