پنجشنبه 10 مرداد 1392 - 19:28

زهره طبیب‌‌زاده : سید محمد خاتمی قاتل است!

نماینده مردم تهران با بیان اینکه حضور خاتمی در مراسم تحلیف به دلیل دعوت نشدن وی فرض دقیقی نیست، گفت: بعید است روحانی برای مراسم تحلیف میهمان ناخوانده با خودش بیاورد.

خبرگزاری فارس: خاتمی میهمان ناخوانده مراسم تحلیف نشود/کار خاتمی با عذرخواهی هم حل نمی‌شود

به گزارش بویرنیوز، زهره طبیب‌‌زاده نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با  فارس با بیان اینکه مجلس از خانمی برای حضور در مراسم تحلیف دعوت نکرده است، گفت: اینکه گفته می‌شود، ممکن است آقای خاتمی به عنوان مهمان ویژه و یا در کنار آقای رئیس‌جمهور به مراسم تحلیف بیاید، فرض دقیقی نیست چون آقای خاتمی می‌داند که نباید به مراسمی که دعوت نشده برود.

وی با بیان اینکه حضور بدون دعوت خاتمی در مراسم تحلیف پختگی و سابقه سیاسی وی را زیر سؤال می‌برد، تصریح کرد: از آقای روحانی هم بعید است که مهمان ناخوانده با خودش به مراسم تحلیف بیاورد چرا که ایشان فردی مجرب و سیاستمدار هستند و می‌دانند که با حضور خاتمی در مراسم تحلیف، تعامل مجلس و دولت در آغاز راه مختل خواهد شد.

طبیب‌زاده گفت: در صورتی که در مراسم تحلیف، خاتمی همراه رئیس‌جمهور به مجلس بیایید قطعا نمایندگان سکوت نخواهند کرد چرا که این کار خارج از عرف است.

وی با بیان اینکه خاتمی از سران فتنه است و باید محاکمه شود، تاکید کرد: گرچه خاتمی از فتنه88 تاکنون از مردم عذرخواهی نکرده است اما بنده معتقدم عذرخواهی امثال خاتمی کمکی به حل موضوع نخواهد کرد.

نماینده مردم تهران با بیان اینکه «خاتمی مستقیم یا غیرمستقیم در شهادت22 جوان بسیجی دست داشته است»، اظهار داشت: انتظار نداریم در مراسم تحلیف میزبان کسی باشیم که جوانانی چون غلام حسین کبیری به موجب توطئه‌های آنان شهیده شده‌اند.

طبیب‌زاده در پایان گفت: برخی‌ها می‌خواهند با تحمیل کردن خاتمی به روحانی مجلس و دولت آتی را درگیر مسائل حاشیه‌ای کنند بنابر این بهتر است آقای روحانی هوشیارانه عمل کند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=59761
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. مصطفی گفت:

    سرکار خانم شما وکیل مردم هستید و باید دموکراسی را با قوانین خوب نهادینه کنید،بنده یک روستایی هستم ،طرز تفکر شما در همه دنیا کهنه شده، افراطی گری تا کی؟

    • Mojtaba72 گفت:

      آقای مصطفی؛ کی گفته این طرز فکر افراطی گریه؟!!! ایشون حقیقتو بیان کردن

    • مدعي ابطال راي مردم گفت:

      دير يا زود اعتدال تعريف مي شود اما نمي دانم به كسي كه قبل از اتمام راي گيري ادعاي پيروزي كرده است  و به آقاي خاتمي كه به ايشان تبريك گفته است و هيچ راه قانوني را نپذيرفتند چه بايد گفت اما مي دانم كساني كه انتخاب مردم را تقلب خوانده اند و كشور را با آشوب كشاندندو جوانان را به راي من كو سرگرم كردند و خانواده ها را به تعارض كشاندند و فرصت سوءاستفاده براي منافقان را پيش آورده اندو آرمانهاي حضرت امام را نقض كردند و تا مدتها بدون عذرخواهي از ملت سكوت كرده اند و بلكه هنوزمدعي مردم سالاري اند بايد اول محاكمه شوند بعد معلوم شود كجابايد بنشينند راي مردم در تمام دوره هاي رياست جمهوري معنادر بوده و همه دوره ها حماسه بوده است  خطاهاي آقاي خاتمي فراموش شدني نيست و خنده دار است كساني كه با سازكار خدشه ناپذير انتخابات خودشان ريس جمهور شده اند با ادعاي واهي خواهان ابطال انتخابات بوده اند حالا مي خواهند بدون عذرخواهي و بدون محاكمه به مراجع دموكراسي بيايند و پز مردم سالاري بدهند ايستادن در مقابل راي مردم وقتي به مزاق و سليقه ما سازگارنيست و تلاش براي ابطال راي مردم و زمينه سازي براي منافقان و آمريكا و صهيونيست و  بي تفاوتي در مقابل حمله به آرمانهاي انقلاب و امام راحل و ديگر رفتارهاي آقاي خاتمي و ديگران با گذرزمان حل نمي شود بايد با قانون با آنها برخورد شود اين حق مردم و حق نظام است مربوط به يك جريان و يك دوره خاص نيست

      • ناشناس گفت:

        برادر حسین شمایی!!!!!!!!!!!!!! خب تو خبر ویژه کیهان میزدی

      • امید گفت:

        دلیل اصلی انتخاب شدن / روحانی/ حمایت کردن خاتمی از اون بود…اگر میر حسین و کروبی مجرم هستند چرا بعد از 4 سال محاکمه نمیشن اگر هم مجرم نیستند پس به چه جرمی 2 ساله که توی خونه حبس هستند…شماها به روحانی میگفتین ساکت فتنه اما مردم به ساکت فتنه رای دادن…نمیتونین خودتون رو جدا از احمدی نزاد نشون بدین ازش حمایت کردین بهش میگفتین /مالک اشتر علی/ اما حالا که همه فهمیدن چیکاره هست مخصو صا توی این 2/3 سال اخر ازش فاصله گرفتین چون عملکردش انقدر بد بود که دیگه خجالت میکشیدین ازش حمایت کنین…اما ما همیشه از خاتمی حمایت کرده و میکنیم امثال شما توی این کشور نهایتا 5 میلیون رای دارند…رای جلیلی و ولایتی که هم فکر های شماها بودن تازه اونها هم با هم اختلاف داشتن…رضایی و قالیباف هم از نظر شماها جزو ساکتین فتنه هستند پس رای اونها مال شماها نیست…4سال پیش ساعت 7 صبح رییس جمهور معلوم شد امسال ساعت 8 شبب رییس جمهور اعلام شد…همین 1 جمله برای اثبات همه چیز کافیه

      • ایران اسلامی گفت:

        زنده باداصلاحات- زنده باد خاتمی – زنده باد ایران سرافراز.(درکوزه همان تراودکه دراوست) ……………………………………………………………………………………………..

      • حمید گفت:

        تمام گرفتاریها وبدبختیها ومصیبتهای ملت ناشی از افکار نادانانه وکورکورانه امثال شماست

      • از نسل کورش گفت:

        ما شقایق های باران خورده ایم////سیلی ناحق فراوان خورده ایم
        ساقه ی احساسمان خوشکیده است////زخم ها از باد و طوفان خورده ایم

    • امید گفت:

      خانم طیب زاده احترام خودت فقط به دلیل اینکه جایگاه نماینده رادرمجلس اشغال کرده ای حفظ کن .جنابعالی هیچ گونه حقی نداری ازجانب مردم حرفغ بزنی ……….

  2. جلال گفت:

    خانم طیب زاده پایت را از گلیمت درازتر نکن واقعا چه کسانی وکیل مردم هستند

  3. ناشناس گفت:

    چه راحت دیگران را متهم می کنید و به همان دیگران حتی اجازه نقد نمی دهید. اگر ایشان در کشته شدن اون 22 نفر (راست یا دروغش با خودت) نقش داشته، پس فلانی نیز هم در کشتار دهه های گذشته و امروز نیز نقش مستقیم که چه عرض کنم نقش فوق مستقیم داشته. راستی در قضیه ی قتل های زنجیره ای و جنایت کوی و کهریزک چه کسی نقش مستقیم داشته؟

  4. ناشناس گفت:

    شما که خودتون می برید و می دوزید میشه بگید در قضایای قتل های زنجیره ای و جنایت کوی 78 و 88 و کهریزک 88 و … 80 کشته ی حوادث سال 88 (به نقل از نماینده ی همکار)چه کسی نقش مستقیم داشته؟

  5. ناشناس گفت:

    نقش هاشمی را هم بگید چی بوده خانم نقش بلد؟

  6. ناشناس گفت:

    اگه قاتل است پس چرا اعدام نمیشه و ازاد و سرحال داره می چرخه و میگه و میخنده و کاندید مورد حمایت ایشان انتخاب میشه؟ این دیگر چه نوع قاتلی است

    • ali گفت:

      عزیزم این ادم معروف و گردن کلفت رو نمیتونن اعدام کنن. مردم شورش میکنن . حق با این خانمه خانمه کسی که باعث فتنه ی سال 88 شد که نباید حمایت کرد.

  7. ناشناس گفت:

    قابل توجه اقای لاریجانی و دستگاه قضا که قاتل ها را آزاد گذاستند

  8. ناشناس گفت:

    ما هم از شما انتظار داریم از زبان مردم حرف بزنید ناسلامتی نماینده ی مردم هستید. صدای 19 میلیون مردم را در 24 خرداد نشنیدید که به مثلث روحانی، هاشمی و خاتمی آری گفتند و به گفتمان مورد حمایت شما افزاطی ها نه خیلی بزرگ. شماها همانید که قران در سوره بقزه می فرماید “صم بکم عمی”

  9. ناشناس گفت:

    از مریدش شریعت مداری چنین حرف زدن یاد گرفته، انتظار نداریم زبان و بیان مردم باشید

  10. ناشناس گفت:

    بر عکس داره میگه

  11. ناشناس گفت:

    تهرانی ها یا این همه ادعا و کبکبه و دبدبه ی روشنفکری چه کسانی رو به مجلس میفرستن: روح الله حسینیان، رسايي، مهدي کوچک​زاده،اسماعيل کوثري، زاکانی، حداد واین خانم و… منهای مطهری و محجوب. باز گلی به جمال شهرستانی ها

    • تویی که میشناسمت.. گفت:

      حتما باید بزرگواری رو به مجلس بفرستند نه؟
      بابا تو دیگه کی هستی

      • ناشناس گفت:

        چون این ها رو نمی شناسی داری با بزرگواری مقایسه می کنی. بابا جان بزرگواری شاگرد همیناست و از اینها خط و مشی میگیرد وگرنه از خودش که ………….

  12. ناشناس گفت:

    میگم بعضی معتقدن که جای برخی ها تو آشپزخونه است بد هم نمیگن. خانم های محترم شما به خودتون نگیرید ها منظورم شما نیستیدها

  13. ناشناس گفت:

    تورا به خدا از این کشمکش سیاسی دست بردارید و بیشتر به فکر کمردم باشید مردم در مورد اقای خاتمی وامثالهم بسیار روشن وبا بصیرت هستند امیدوارم این اقایان دست از فتنه بردارند

  14. ناشناس گفت:

    بهش بگید بره دماغشو عمل کنه شوهرش طلاقش نده. این حرفا به تو نیومده. تو دور بعد ملت می فرستنت تو آشپزخونت.

  15. از نسل کورش گفت:

    ما بی شماریم درود بر اصلاحات درود بر سید خندان سید محمد خاتمی مرگ بر یاوه گویان و ریا کارانی که این ملت رو به نابودی کشوندن

  16. علی گفت:

    بابا دست از این سیاست بازیها بردارید مردم عاقلتر از ان هستند که شما فکرش را می کنید مردم وکیل مدافع نمی خواهند مردم در ۲۴ خرداد راه خود را مشخص کردند شما باید همرا مردم باشید این ملت نشان دادند هر وقت خواستند به هرکس که تصمیم گرفتند نه می گویند

  17. علیمحمد گفت:

    خانم جان برو شوهرداری و خانه داریته بکن که بچه هات خوب تربیت بشن هنوز زوده روبروی رای 19 میلیونی وایسی

  18. جعفر گفت:

    خانم محترم دریغ از یک جو متانت وحیای زنانه .چرا با این حرفهای نسنجیده وبی منطق وخلاف افکار وعقیده عمومی مردم حیثیت وحیای خود را زیر سئوال میبرید .همه میدانند درد امثال شما از کیه خوب میدانید که عامل رای بالای روحانی حمایت سید بزرگوار ووالا مقام ودوست داشتنی یعنی خاتمی است .

  19. farzad گفت:

    ….. ابروى هر چى زنه رو بردى !!!

  20. ورزشکار گفت:

    این خانم خودش یک فتنه گر هست اگه نیست چرا به ریس جمهور 8 سال نظاممقدس جمهوری اسامی توهین میکته؟ از کجا ثابت کردی قاتله؟ اگه قاتل هست چرا اعدامش نمیکنی؟؟؟؟؟؟؟ برو بابا فکر نان باش که خربوزه ابه هه هه هه

  21. رعد گفت:

    این خانم مثل اینکه قاضی القضات هستش.
    این و بدونید که روحانی یعنی خاتمی .

  22. سیدجواد گفت:

    این خانم …….

  23. علی گفت:

    خاتمی :درود برمخالفم

  24. فدایی خاتمی گفت:

    این خانم یا نهج البلاغه علی علیه السلام رایا نخوانده یا اصلا در خانه ندارد اگر نداری یکی برات بخریم در ضمن خاتمی قاتل نیست محبوب است عزیزی است که خاری شده بر چشمتان خاتمی فتنه گر نیست خاتمی درد شناس است خاتمی که خود را فدای ملت میکند ملت هم خود را فدایش میکنند خانمی که اصلا ترا نمیشناسم حق نداری به انکه همنشین دایمی دلهایمان است اهانت کنی خاتمی شعور ملت است حق نداری به شعور ملت اهانت کنی

  25. امین گفت:

    بابا یکی اونجا نبوده یه چیزی به این بگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!

  26. داش رضا گفت:

    اینایی که شماها دارین ازشون طرفداری میکنین فقط بلدن حرف بزنن میگن قانون ولی قانون رو تا وقتی قبول دارن که نتیجش بشه خودشون 

دیدگاه شما