پنجشنبه 10 مرداد 1392 - 13:40

دل استاندار کهگیلویه و بویراحمد گرفت / تشکر صابری از اسماعیل دوستی

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: احداث پارک جنگلی یاسوج کار هر کسی بوده خدمتی بزرگ به صنعت گردشگری استان است که اکنون این سرمایه بزرگ سرگردان رها شده است.

خبرگزاری فارس: صابری: پارک جنگلی یاسوج سرمایه‌ای سرگردان است

به گزارش بویرنیوز از یاسوج، سیدحسین صابری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بنا به وظیفه‌ای که دارم از پارک جنگلی یاسوج بازدید به عمل آوردم.

وی با بیان این‌که در گذشته هم از این پارک بازید کرده بودم اما در بازدید اخیر به صورت کامل همه نقاط آن را مورد بازدید و بررسی قرار دادم، ابراز کرد: وقتی همه جای این پارک بزرگ را گشتم به بزرگی و عظمت آن پی بردم که جا دارد به نوبه خودم از طراحان آن تشکر کنم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: در این بازدید علاوه بر اشک شوق برای داشتن چنین مکانی از کارهای نشده این پارک دلم گرفت.

صابری ادامه داد: برای مثال کارهایی شده و آلاچیق‌هایی هم در آن‌جا کار گذاشته شده و به قول مسئولان گردشگری استان 900 میلیون تومان برای زیرساخت‌ها هزینه شده که همه این‌ها جوابگوی پارک به این بزرگی نیست.

مسئول ارشد اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد این سرمایه بزرگ را رها شده دانست و گفت: باید اوضاع آن را ساماندهی کنیم تا این که بتواند جوابگوی خیل عظیم مسافران و گردشگران در فصل تابستان باشد.

صابری یکی از مزایای این پارک را نسبت به پارک مهرورزی دمای پایین هوا تا 10 یا 12 درج سانتیگراد دانست و افزود: علاوه بر این مسافران و گردشگران با ساماندهی پارک می‌توانند از خنکای سایه‌ساران درخت‌های بلوط جنگلی استفاده کنند./فارس

به گزارش بویرنیوز طراح این پارک اسماعیل دوستی بوده است

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=59673
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. همشهری گفت:

    جناب اقای دکتر صابری خواهشمند است با توجه به اینکه کمپینگ احداث شده توسط میراث فر هنگی بیش از چند سال است که بلا استفاده مانده و تاکنون وسایل ان چندین بار مورد دستبرد قرار گرفته وصدماتی وارد شده وهیچ نگهبان وبهره برداری هم ندارد گردشگری هم تا حالا به دلیل عدم امنیت ونداشتن ادرس دقیق محل کمپینگ از ان استفاده نکرده لذا جهت رونق بخشیدن ومراقبت از ان که باعث ایجاد چندین شغل میشود راهکاری اندیشیده شود.

  2. حقیقت گفت:

    باسلام خدمت استاندار زحمتکش ودلسوز استان خسته نباشی میگویم.لذا خواهشن اگر جنابعالی کارهای نیمه تمام اقای مهندس دوستی را بتوانید به پایان برسانید شما هم در اینده یک فردی مثل اقای دوستی در قلب مردم استان قرار میگیری.در ضمن یک خاطره ای از اقای دوستی فرمود:مشکل بزرگ که این استان دارد( شهردارها و مسئولین بی سلیقه و بی سابقه جهت اجرایی پروژههای شهری و خارج از شهر مسئول هستند.)

  3. اذری گفت:

    یاشاسین اسماعیل دوستی

دیدگاه شما