چهارشنبه 9 مرداد 1392 - 12:07

بزرگواری: مبنای سیاست ‌خارجی ایران تعامل با جهان است

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با اشاره به دعوت از سران همه کشورها به جز آمریکا و رژیم صهیونیستی در مراسم تحلیف رئیس جمهور منتخب، گفت: مبنای سیاست ‌خارجی ایران تعامل با جهان است.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری خانه ملت، سید علی محمد بزرگواری عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با اشاره به دعوت از سران همه کشورها به جز آمریکا و رژیم صهیونیستی در مراسم تحلیف رئیس جمهور منتخب، توضیح داد: جمهوری اسلامی ایران از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تلاش کرده با همه کشورهای جهان رابطه‌ای برابر و دوستانه برقرار کند.
نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: البته رژیم اشغالگر قدس هیچ گاه به دلیل خوی تجاوزکارانه و هویت ناحق و نامشروع خود مورد شناسایی ایران قرار نگرفته و نخواهد گرفت و نظام اسلامی نه تنها رابطه‌ای با این رژیم منحوس و جعلی نخواهد داشت بلکه آن را محتوم به نابودی نیز می‌داند.
عضو فراکسیون روحانیون مجلس نهم، ادامه داد: دولت آمریکا نیز به دلیل عدم صداقت و تکبر و تعریف جایگاهی والا در عرصه بین‌المللی برای خود از شمول ارتباط با ایران خارج است.
وی تصریح کرد: مبنای سیاست ‌خارجی ایران همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند تعامل با جهان است  و نظام اسلامی از این روزنه در عرصه سیاست‌خارجی ورود پیدا می‌کند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=59410
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما