پنجشنبه 27 تیر 1392 - 17:58

ثبت نام بدون آزمون دوره های کاردانی تا دکترا برای اولین بار در کهگیلویه و بویراحمد + شرایط

سابقه تشکیل سازمان مدیریت صنعتی به سال 1330 با راه اندازی مرکزی تحت عنوان «مرکز راهنمای صنایع ایران» باز میگردد. در این سال ها ایجاد سازمانی با هدف اصلی توانمند کردن مدیران و تجهیز آنان به ابزارهای لازم مدیریت مطرح گردید. بنیان اولیه سازمان مدیریت صنعتی که متشکل از کارشناسان متخصص ایرانی و مشاوران خارجی بود در اوایل دهه 1340 در این مرکز شکل گرفت که کوششی ابتدایی برای کمک به توسعه صنعتی کشور بود.

به گزارش بویرنیوز، اکنون سازمان مدیریت صنعتی، به پشتوانه بیش از 50 سال حضور مؤثر در فضای اقتصادی و اجتماعی کشور، مأموریت خود را:

کمک به توسعه ظرفیت مدیریت کشور و تحول و بهسازی سازمان ها و دستیابی به اهداف چشم انداز 20 ساله کشور میداند و با در هم تنیدن چهار وجه خدمات خود یعنی مشاوره، آموزش، پژوهش و نشر میکوشد تا :

  • راهبران بخش کسب و کار را در هر اندازه ای از فعالیت، برای حضور در شرایط پیش رو یاری کند؛
  • به بنگاه های اقتصادی کسور در زمینه اتخاذ استراتژی های مناسب برای گذر از دوران تحول خدمت رساند؛
  • دانش نظری و عملی مورد نیاز رهبران سازمانی آینده را پیشاپیش توسعه دهد؛
  • کمک به مدیران و سیاست گذاران در پیاده کردن کمبودها و تنگناهای اجرایی طرح ها از طریق مشاوره و تحقیق در مقوله های مرتبط

سازمان مدیریت صنعتی نمایندگی استان کهگیلویه و بویراحمد در اواخر سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را در 4 بخش آموزس، مشاوره، پژوهش و انتشارات در سطح استان شروع نموده که فعالیت های آموزشی در سه بخش کوتاه مدت، میان مدت و مقطع دار می باشد. این نمایندگی با توجه به کادر آموزشی پژوهشی و مشاوره ای قوی در زمینه مدیریت که بالغ بر 20 عضو هیئت علمی دکتری می باشد، در سال ۱۳۹۰ موفق به اخذ مجوز برگزاری دوره های در سطح کارشناسی ارشد از سازمان مدیریت صنعتی کشور گردید. با توجه به رسالت سازمان که بهبود کیفیت در مدیریت می باشد، لذا برگزاری دوره های متعدد در سازمان مدیریت صنعتی کاملا به صورت حرفه ای و تخصصی برگزار می گردد و قابل قیاس با دوره های آکادمیک نمی باشد.

همچنین با تلاش های صورت گرفته در سال 1392 سازمان مدیریت صنعتی استان با امضاء قراردادی به عنوان مجری دوره های دانشگاه صنایع و معادن ایران، فعالیت آموزشی خود را ادامه داده و همچنین این نوید را به هم استانی های عزیز بدهم که ما مجوز برگزاری دوره های کارشناسی ارشد و دکتری را از دانشگاه فوق برای ترم مهرماه 1392 اخذ نموده و هم اکنون در حال ثبت نام از متقاضیان عزیز می باشیم.

از دیگر فعالیت های آموزشی سازمان در استان با توجه به درخواست های فراوانی که برای دوره های کاردانی و کارشناسی ناپیوسته داشتیم، سازمان موفق به کسب مجوز برگزاری این دوره ها برای ترم مهر 1392 از سازمان مرکزی شده و این دوره ها در رشته های مدیریت( بازرگانی و صنعتی) و حسابداری برگزار می گردد.

سازمان مدیریت صنعتی از بدو شروع فعالیت خود در استان اقدام به برگزاری دوره های کوتاه مدت برای ادارات، ارگان ها و شرکت های دولتی و خصوصی نموده است که خوشبختانه در تمامی موارد رضایت کارفرما حاصل شده است. ضمنا سازمان مدیریت صنعتی به استناد بخشنامه شماره  47861/1803  مورخ  24/03/1385 از سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی مجوز برگزاری دوره های کوتاه مدت ادارات و سازمان های دولتی را در یازده رشته شغلی در زمینه های حسابدار، ذیحساب، بازرس، حسابرس، کارشناس و کاردان امور اداری، کارشناس و کاردان روابط عمومی، مسئول گزینش، کارشناس و کاردان حقوقی را دارا می باشد، که این سازمان با کادر مجرب علمی و پژوهشی خود آماده ارائه کلیه خدمات آموزشی، پژوهشی و مشاوره ای در زمینه های مدیریت و مهندسی به تمامی ادارات، ارگان ها و نهادهای دولتی و خصوصی می باشد. همچنین در مورد خدمات مشاوره ای این سازمان لازم به ذکر است با توجه به کادر علمی و متخصص علوم مدیریت و با مجوز شماره 21545/3 مورخ 05/07/1389 از وزارت علوم تحقیقات و فناوری اقدام به انجام تمامی پروژه های مشاوره ای، پزوهشی و مطالعاتی می نماید.

سازمان مدیریت صنعتی نمایندگی استان کهگیلویه و بویراحمد آمادگی برگزاری تمامی دوره های مورد نیاز کارفرمایان را در محل ادارات مربوطه و یا در مرکز آموزش سازمان را دارا می باشد. عزیزان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین ثبت نام در دوره های بدون آزمون کاردانی تا دکتری این سازمان که مورد تایید وزارت علوم و اکثر کشورهای دنیا می باشد با شماره ۰۷۴۱۲۲۲۳۹۸۱ تماس حاصل نمایند و یا به سایت سازمان به آدرس www.kbimi.ir مراجعه نمایند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=57366
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. جودی و علی64 گفت:

    درود بر سعید پاکباز همه کاره مدیریت صنعتی استان

  2. م گفت:

    با سلام اگه امکان داره ادرس دانشگاه را اعلام کنید مرسی.

  3. ناشناس گفت:

    سازمان مدیریت صنعتی استان واقعادارای کادرواساتیدی مجرب وآگاه برخوردارمی باشدکه هرکدام ازشاخصه هاومفاخراستانند

  4. معصومه کریمی گفت:

    سلام ، وقت به خیر  بنده دبیر آموزش پرورش هستم با سابقه  22 سال تدریس در مقطع متوسطه . دارای مدرک کارشناسی ارشد ادبیات  می توانم به شکل غیر حضوری  از موقعیت  ایجاد در استان شما استفاده کنم. ایا مدرک شما مورد تایید آموزش پرورش است?

دیدگاه شما