چهارشنبه 26 تیر 1392 - 17:00

فعالیت مجدد حزب اعتماد ملی!

رئیس دفتر سیاسی حزب اعتماد ملی با تأکید بر اینکه اسماعیل گرامی مقدم سخنگوی حزب نیست، گفت: اعضای شورای مرکزی حزب درصدد ایجاد زمینه برای فعالیت مجدد هستند.

سیدرحیم ابوالحسنی رئیس دفتر سیاسی حزب اعتماد ملی در گفت‌وگو با  تسنیم، درباره آغاز جلسات فصلی حزب متبوعش، گفت: حزب در حال تلاش است تا راه‌اندازی شود و این به معنای آن نیست که حزب راه‌اندازی شده است.

وی در خصوص برگزاری جلسات اخیر حزب اعتماد ملی پس از برگزاری انتخابات اظهار داشت: این دیداری دوستانه بوده چرا که این افراد مدت‌ها یکدیگر را ندیده بودند و لذا دور هم جمع شدند و گپ و گفتی داشتند؛ اعضای شورای مرکزی تلاش می‌کنند که در فضای سیاسی پیش‌رو، حزب بتواند فعالیت خود را آغاز و نهایتاً ادامه دهد. اما تا زمانی که این تلاش به نتیجه نرسد، نمی‌توان گفت که دوستان نشست فصلی و یا نشست‌های دیگری خواهند داشت، یعنی اعضای حزب با توجه به فضای جدیدی که در کشور در حال شکل‌گیری است، در حال تلاش هستند تا شرایط فعال شدن کامل حزب را فراهم کنند.

رئیس دفتر سیاسی حزب اعتماد ملی همچنین خاطرنشان کرد: جلسات اخیر حزب، فعالیت رسمی نیست؛ فعالیت رسمی حزب زمانی آغاز می‌شود که دفتر حزب بازگشایی و پلمب دفتر برداشته و زمینه‌های فعالیت حزب ایجاد شود، هنوز این زمینه‌ها ایجاد نشده است.

” اعضای شورای مرکزی حزب اعتماد ملی حزب در اثر فضای سیاسی ایجاد شده در کشور، هم‌اکنون در حال تلاش هستند تا فضای مناسب برای فعالیت حزب را فراهم کنند لذا نشست‌های فصلی حزب نیز به منظور ایجاد شرایط مناسب برای فعالیت است.”

ابوالحسنی ادامه داد: ما معتقدیم که حزب اعتماد ملی تعطیل نشده اما به علت شرایطی خاص و کسالتی که فعالیت‌های حزبی در کشور داشتند، حزب تصمیم گرفت که با توقف فعالیت‌ها، از ایجاد و تشنج و تنش سیاسی جلوگیری کند اما حزب وجود دارد و درصدد است تا زمینه فعالیت خود را فراهم کند.

رئیس دفتر سیاسی حزب اعتماد ملی اظهار داشت: یکی از مسائلی که در نشست اول حزب مطرح شد، این بود که با توجه به عدم حضور اسماعیل گرامی‌مقدم در کشور و عدم حضور در جلسات و همچنین عدم دسترسی آسان به وی، مقرر شد که سخنگوی حزب تغییر کند؛ در حقیقت حزب در حال حاضر سخنگو ندارد و اصولاً فعالیتی ندارد که بخواهد سخنگو داشته باشد. در حال حاضر اگر حزب اعتماد ملی فعالیت و یا موضعی داشته باشد، تا زمانی که سخنگوی جدید مشخص نشده، آن موضع از سوی حجت‌الاسلام منتجب‌نیا، قائم مقام حزب اعلام می‌شود.

ابوالحسنی در پایان گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، گزینه‌های سخنگویی حزب اعتماد ملی را “خصوصی” عنوان کرد و گفت: اگر سخنگوی جدید حزب تعیین شد، معرفی هم می‌شود اما در حال حاضر حزب اعتماد ملی سخنگو ندارد و اسماعیل گرامی‌مقدم در حال حاضر سخنگوی حزب نیست.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=57242
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما