یکشنبه 23 تیر 1392 - 9:44

احتمال حضور دروازه‌بان سابق استقلال در شهرداری یاسوج قوت گرفت

تیم فوتبال شهرداری یاسوج در حالی تمرینات خود را در تهران پیگیری می‌کند که پرویز برومند، دروازه‌بان سابق استقلال در تمرینات این تیم دیده می‌شود.

خبرگزاری فارس: احتمال حضور دروازه‌بان سابق استقلال در شهرداری یاسوج قوت گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، تیم فوتبال شهرداری یاسوج برای برگزاری یک اردوی 10 روزه به تهران سفر کرده که براساس گفته‌های سرمربی شهرداری یاسوج، این تیم پیش از عزیمت، چند بازی تدارکاتی را در تهران انجام خواهد داد.

جواد زرینچه که پیش از سفر به تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در یاسوج از برگزاری سه بازی تدارکاتی در اردوی تهران سخن گفته بود؛ در نخستین گام موفق به شکست 3 بر 2 داماش گیلان شد.

گل‌های تیم فوتبال شهرداری یاسوج را حامد امیرخانی، محمد دارابی و مصطفی چراغی به ثمر رساندند و برای تیم داماش آبشک و افشین چاووشی گلزنی کردند.

همچنین امروز و طبق آخرین اطلاعاتی که خبرنگاران ما از اوضاع و احوال این تیم داشتند، خبرها حاکی از تمرین وحید کارگر، دروازه‌بان فصل گذشته شهرداری یاسوج با تیم نفت و گاز گچساران بود.

مسئولان تیم فوتبال شهرداری یاسوج این خبر را تأیید کردند.

از سوی دیگر خبر می‌رسد که در اردوی تهران پرویز برومند دروازه‌بان سال‌های دور استقلال تهران در تمرینات تیم فوتبال شهرداری یاسوج حاضر شده که اگر فصل آینده این دروازه‌بان کهنه‌کار استقلال را در تیم شهرداری ببینیم، نباید زیاد تعجب کنیم.

خبر دیگر اینکه از باشگاه شهرداری یاسوج اینکه میلاد جعفری و حمید مروی، بازیکنان سابق تیم یاسوجی با تیم ابومسلم مشهد در حال تمرین هستند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=56366
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما