یکشنبه 16 تیر 1392 - 16:34

آیت‌الله ملک‌حسینی حرف دل همه را زد

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این سخن که نباید تنش را به جامعه تزریق کرد، گفت: البته ساده‌اندیشی است که همه تفکرات بتوانند با هم تفاهم کنند ولی تفاهم در گرایش و تفکر با همدلی دو موضوع جداگانه است.

خبرگزاری فارس: نباید تنش را به جامعه تزریق کرد

به گزارش  بویرنیوز، آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی ظهر امروز در نشست با مسئولان ستادهای انتخاباتی مجلس خبرگان رهبری در کهگیلویه و بویراحمد گفت: خدا را شاکریم که انتخابات مجلس خبرگان صحنه وفاق همه افکار و سلیقه‌ها در استان کهگیلویه و بویراحمد شد.

به گزارش فارس، وی در این نشست که بسیاری از نخبگان سیاسی اصولگرا و اصلاح‌طلب حضور داشتند، تصریح کرد: یکی از مشکلاتی که در این استان همواره وجود داشته مربوط به تنش‌های سیاسی بوده که موجبات محرومیت کهگیلویه و بویراحمد را فراهم آورده است.

نماینده ولی‌فقیه در این استان ادامه داد: خوشبختانه انتخابات خبرگان تجربه خوبی برای رسیدن به وفاق و همدلی در استان بود که لازم است تداوم داشته باشد.

تنش را به جامعه تزریق نکنیم

ملک‌حسینی با بیان این سخن که نباید تنش را به جامعه تزریق کرد، یادآور شد: البته ساده‌اندیشی است که همه تفکرات بتوانند با هم تفاهم کنند ولی تفاهم در گرایش و تفکر با همدلی دو موضوع جداگانه است.

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری، همه اعضای ستاد انتخاباتی خود را از یک تفکر و سلیقه سیاسی ندانست و گفت: عده‌ای معتقد به فرضیه جنگ احزاب هستند که ما قائل به چنین موضوعی نیستیم و اعتقاد داریم همه در عین اختلاف سلیقه‌ها می‌توانند همدل بوده و همگرایی را سرلوحه کارها قرار دهند و برای بقای انقلاب و تداوم رهبری مقتدرانه ولی‌فقیه در کشور بکوشند.

حاصل کدورت‌ها نفرت است

ملک‌حسینی کدورت گرمسیری و سردسیری را آفتی بزرگ برای توسعه استان دانست و افزود: کدورت به دنبال خود نفرت می‌آورد و همه کارها را برای توسعه متوازن عقیم می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با ذکر این سخن که اگر همکار نباشیم لازم است همدل بوده و همگرایی را سرلوحه امور قرار دهیم، تصریح کرد: همه باید در مسیر کنار گذاشتن این بحث‌های فرعی همچون گرمسیری و سردسیری تلاش و جدیت به خرج دهند.

گفتنی است، در این نشست از همه گروه‌ها و جریانات سیاسی و افراد مختلف از جناح اصلاح طلب و اصولگرا حضور داشتند.

منبع: فارس

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=55352
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    هزاران دروووووووووووووووووووووووووووود بر آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی.

دیدگاه شما