شنبه 15 تیر 1392 - 0:20

ناگفته هایی از دختران گچسارانی / دردی که برایش مرهمی پیدا نشد

یکی از مخاطبین بویر نیوز با ارسال نامه ای به این پایگاه خبری از دختران نخبه گچسارانی که به افتخار علمی بزرگی دست یافته اند اما مورد بی مهری مسئولان قرار گرفته اند؛ یاد کرده است و خواستار انتشار دردل هایشان شده اند.

به گزارش بویر نیوز؛ در این نامه گلایه آمیز در ادامه آمده است:

با سلام و احترام- من یکی از جوانان شهر گچساران هستم. درد دلی دارم که فقط شما خبرنگاران می توانید اندکی از آن را مرهم باشید- از شما خبر نگاراران عزیز خواهش میکنم این خبر را در سایت خود قرار دهید تا همه بدانند چرا گچساران پیشرفت نمیکند- چرا مسوولین ناتوانند؟

به نام خدا

تیم دانش آموزش هوش سفید که چندی پیش موفق به ساخت و طراحی اولین و تنها سنسور خنک کننده موتور خودرو و هواپیما شده اند بازهم اسیر بی مهری و کم لطفی مسوولین شهرستان گچساران شدند.

این تیم متشکل از نوجوانانی نخبه خانمها: برنیا دلاوری؛ میمنت فرهمندیان؛ عصمت هاشمی؛ نرگس مظاهری؛ زهرا ملکی؛ حدیثه فولادی وندا؛ زهرا عاشورلو و یگانه نادری با همراهی مهندس جوان و مربی رباتیک شهرستان اقای محمد کریمی بور با تلاشهای شبانه روزی و با تشویق صنایع رباتیک آراد مشهد و آرتا گروپ تهران به این موفقیت دست یافتند.

پس از اینکه شرکت بزرگ نفت و گاز گچساران با اوج بی تفاوتی دست رد بر سینه این عزیزان مبنی بر حمایت از این طرح اختراعی زدند و ظاهرا کارهای مهمتری دارند این بار نوبت به بدقولی سازمان ورزش و امور جوانان شهرستان گچساران رسید . مسوولین این سازمان نماینده خود را جهت بررسی بیشتر به سراغ این تیم فرستادند و با توجه به مشاهده تلاشها و صحبتهایی که داشتند قول ۱۰۰ در صدی دادند که بطور قاطع حمایت می کنند و هیچ نگرانی وجود ندارد. اما هم اکنون این سازمان هم بی تفاوت تر از بقیه مسوولین زیر قولشان زدند و حتی تلفن هایشان را هم پاسخ نمیدهند.

کریمی بور دبیر و کارشناس تخصصی رباتیک که زیر نظر آموزش و پرورش شهرستان گچساران فعالیت می کند با اعلام این خبرهمجنین از موفقیت این تیم در پرواز اولین هواپیمای بدون سوخت واقعی (روغن سوخته) یاد کرد که البته هم اکنون در مرحله تست قرار دارد.

ایشان در بایان از زحمات مسوولین محترم آموزش و برورش شهرستان علی الخصوص آقای حاج یداله مرادی و عبدالعظیم حسینی و سرکار خانم شریف بور تشکر کرد ضمن اینکه دکتر آرمین محمودی و سرکار خانم کرمی و خانم کمیلی نیز شایسته تقدیر می باشند
و من الله توفیق

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=54949
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. آرمین از دهدشت گفت:

    سلام بویر جان / یادمه برای دختران نخبه یاسوجی هم سنگ تموم گذاشتین. قلم شما همیشه روان و تاثیرگذار بوده پس خواهش می کنم از اعتبار بویر نیوز برای این دختران نخبه هم نهایت استفاده را ببرید که فردای قیامت انشالا سربلند باشید کم اینکه می پندارم که هستید به امید خدا/ احسنت بر این دختران نوجوان که امید و افتخار کهگیلویه و بویراحمدی ها هستند نگران نباشید خدا با ماست

  2. برادر شما گفت:

    با سلام و خداقوت ! آفرین بر این خواهران بزرگوار من! بزرگواران به امید این آدم های بیچاره ماندن نوعی شرک به خداست توصیه می کنم به امید این آدم ها نباشید اینان خیلی ضعیف تر از این چیزها هستند به امید خدا و توکل به او پیش بروید مطمئن باشید در هیچ جا نخواهید ماند از قران استمداد نمایید یقینا پیروز خواهید بود و سربلند شک نکنید نذر ختم قران حتما مفید است ضمنا از عنایت اهل بیت (علیهم السلام) غافل نشوید.

  3. یک مسوول گفت:

    خدا قوت
    شما نامه تان را به دفتر ریاست جمهوری بفرستید. شک نکنید آقای تاجگردون هم خبر ندارند در گچساران چه خبر است.به مقامات بالا خبر دهید تا شاید مسوولین بهتری سرکار بگذارند

  4. بنیاد نخبگان استان گفت:

    با سلام

    در کشور نهادهای حمایتی زیادی برای کمک به مخترعان و نواوران وجود دارد. این دانش آموزان عزیر اگر طرح قابل ارائه ای دارند می توانند به بنیاد نخبگان، بسیج علمی و یا مراکز دیگری مراجعه کنند. به نظر می رسد ورزش و جوانان خیلی در این زمینه نتواند کمک نماید.

  5. یک دختردلسوزگچسارانی گفت:

    خواهران خوبم خداقوت .همه متاسفیم ازکارکردمسولان شهرگچساران

  6. یکی مثل خودتون یه مخترع گچسارانی گفت:

    من هم مثل شما خم شدم زیر بار بی تفاوتی مسولینی که قرار بود خیلی کمک ها کنند که حتی یه نامه هم ننوشتن واسه نهادهایی که میتونن حمایت کنند ..چه برسه به اینکه خودشون  کمک کنن ..زیر این بار خم شدم ولی شکستم الان دارم خودم به با هزینه خودم اختراعاتمو تکمیل و ثبت میکنم . به امید یه روز خوووب ,که مطمعنم میاد .
    دست از تلاشتون نکشید خدا بزرگه .

  7. یه مخترع گچسارانی گفت:

    من هم مثل شما خم شدم زیر بار بی تفاوتی مسولینی که قرار بود خیلی کمک ها کنند که حتی یه نامه هم ننوشتن واسه نهادهایی که میتونن حمایت کنند ..چه برسه به اینکه خودشون  کمک کنن ..زیر این بار خم شدم ولی نشکستم الان دارم خودم به با هزینه خودم اختراعاتمو تکمیل و ثبت میکنم . به امید یه روز خوووب ,که مطمعنم میاد . دست از تلاشتون نکشید خدا بزرگه

دیدگاه شما