دوشنبه 10 تیر 1392 - 8:14

واکنش سید باقر موسوی به حضورش در کابینه دکتر روحانی

سیدباقر موسوی نماینده ادوار پنجم و ششم مردم شریف بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با بویرنیوز به بررسی شرایط کنونی کشور پرداخت.

سید باقر موسوی در این گفتگو تاکید کرد که اکنون فضای بسیار مثبتی بر کشور حاکم شده که همه باید از آن برای پیشرفت کشور استفاده کنند؛ وی تصریح کرد که دکتر روحانی بهترین گزینه برای شرایط موجود  کشور است و این جای خوشحالی دارد که حتی اصولگرایان هم روحانی را از خودشان می دانند و اصلا بگذارید مشکلات کشور حل شود حتی به قیمت این که روحانی را متعلق به اصولگرایان بدانند.

موسوی تاکید کرد که کلیدی که می تواند روحانی را در باز کردن قفل مشکلات کشور کمک کند، توجه واقعی به جایگاه مردم به عنوان ولی نعمتان نظام هستند و در این راه همه ما هر کس به اندازه مسئولیت خود باید روحانی را برای رسیدن به نقطه مطلوب یاری کند.

موسوی تاکید کرد اگر دکتر روحانی بتواند دایره بسته مدیریتی کنونی که بر مبنای خانوادگی و حزبی است را بشکند خدمت بزرگی را به مردم کشور داشته است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار بویرنیوز به اینکه آیا رایزنی با شما برای حضور در کابینه جدید دولت شده؟ گفت: رایزنی هایی صورت گرفته اما هنوز خیلی از مسائل شفاف نشده است.

سید باقر موسوی تاکید کرد که اکنون فضای خوبی برای استفاده دولت از نیروهای توانمند کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که تاکنون در دولت های قبلی به این مهم توجه لازم نشده است.

نماینده پیشین بویراحمد و دنا تاکید کرد که نیروهای کهگیلویه و بویراحمد در شرایط کنونی باید بدون تخریب یکدیگر و با هماهنگی و هم افزایی سعی در ارائه مطالبات مشترک از دولت جدید باشند.

سید باقر موسوی تاکید کرد که نیروها باید درست معرفی شوند تا به نتیجه درست رسید و کسی احساس نکند که برای معرفی خود باید دیگران را تخریب کند چرا که اتفاقا نه تنها در دولت جدید جا کم نیست بلکه حتی جای اضافه هم ایجاد خواهد شد.

سید باقر موسوی تاکید کرد که نیروهای استان باید بدون سلایق فکری و جناح بندی های سیاسی و صرفا بر مبنای توانمندی و سوابق خود و با تاکید بر اصل شایسته سالاری که مد نظر دولت روحانی است به کمک دولت جدید در تحقق شعارهای خود کنند.

موسوی در پایان تصریح کرد که اگر جایی احساس مسئولیت کنم بدون درنگ برای خدمت به مردم حاضر می شوم.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=53779
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ملک زاده گفت:

    به حق سید باقر موسوی از چهره های خوش فکر، و توانای استان است. انشالله شاهد استفاده دولت ازایشان باشیم

    • علی گفت:

      ایشان تاحالا کجا بودند هشت سال ارا مردم را به سرفت برد وپشت سرش را هم نگاه نکرد

      • گجستان گفت:

        لطفا توهین نکنید 8سال بعد از آقای موسوی آراءمردم را کی به …برد؟ الانم پشت سرشو نگاه نمیکنه. اگه هم نگاه کنه به آقای جلیلی توجه میکنه که اوج بی احترامی به قوم … راداشتند

      • رضایی گچسارانی گفت:

        از ادبیات شما و کلماتی که به کار بردید متاسفم ضمنا شخصیت و مدیریت آقای موسوی برای نخبگان و اگاهان استان شناخته شده است برایشان توفیق خدمت روزافزون در همه ضمینه ها را ارزومندیم.

  2. راز گفت:

    مطوئن باشید هیچ هم استانی شما در کابینه روحانی نخواهد بود. چون روحانی در استان ما کمتر از دیگران رای داشت

  3. گجستان گفت:

    مردی سید . دوستت داریم انشاالله از ظرفیت وتوانمندی شمادر دولت تدبیر وامید استفاده میشه (لایقی به مولا)

  4. ع ش از یاسوج گفت:

    سید باقر دوست داشتنی ترین چهره سیاسی در استان بوده که اگر همین الان اجازه ورود به صحنه سیاسی را پیدا کند در خدمتگزاری به مردم کوتاهی نخواهد کرد بنده دو بار به نامبرده رأی دادم ولی در دور سوم یا دوم قبولی بنا به برخی نظر تنگی ها در مجاورت این سید جلیل القدر از وی فاصله گرفتم و رأی را به نام مسعود حسینی حرام کردم ولی هنوز ارادت بی شائبه ای به سید باقر دارم که هیچ وقت او را موسوی نگفته ام بلکه سید باقر .

  5. مهمان گفت:

    كارهايي كه در اين استان انجام دادند و به ثمر رسيده را نام ببريد اين مدت كجا بوددند

  6. ناشناس گفت:

    جناب آقای موسوی :هرچه ما میکشیم از شما مجلس ششم است اگر شماها در آن مجلس موضوع … را لو نمیدادید شاید الان . . . .

  7. ناشناس گفت:

    دورود بر سيد باقر موسوي .بايد از علم و درايت ايشان در كابينه استفاده كرد.

  8. رضا گفت:

    فکر می کنه در دوره بعد تایید صلاحیت میشه -فکر نکنم سید در جمهوری اسلامی دیگه به شما میدان بدن -اخه امتحان خودت و نمایندگان قبل را پس دادید

  9. مهراب هدایت جهان آباد گفت:

    سید باقر موسوی جهان آباد به عنوان پدر معنوی اصلاح طلبان در شهرستانهای بویراحمد و دنا میباشد که همواره با درایت و شجاعت و به دور از باج خواهی و فرصت طلبی و صرفا در راستای تعهد به افکار سیاسی و پاسخگویی به افکار عمومی گام برداشته و از آرمانهای سباسی خود لحظه ای عدول نکرده است در دوم خرداد1376 سید باقر موسوی تنها نماینده زاگرس نشین بود کا با شجاعت و هوشیاری کامل از جنبش اصلاح طلبی در ایران حمایت کرد سید باقر موسوی در این 8 سالی که بویراحمد و دنا به خاطر ندانم کاری و به تدبیری های مدیران ارشد استان پس رفت شدیدی داشته و عملا به محاق رفته اند همواره از کوچکترین فرصتی برای حمایت از جوانان راستین این دیار دفاع کرده است سید باقر موسوی با وجود اینکه بیشترین زحمات را برای موقیت اصلاح طلبان و شخص سید محمد خاتمی کشیدند اما همواره با اعضای هیات دولت ایشان به دلیل عدم توجه به بویراحمد و دنا و حتی مردم محترم گچساران مشاجره داشتند که اوج آن در سفر سید محمد خاتمی در بهار 1379 بود در باره باقر موسوی و اقداماتش ابن الوقتها و فرصت طلبها و باری به هرجهتها و دلالان سیاسی و نان به نرخ ساعت خورها و عقده به دل مانده ها نباید هرگز اظهار نظر کنند

  10. زرشك گفت:

    شما … مگه خوابشو ببينيد تو دولت اصلاحات جايي داشته باشيد 

  11. امید گفت:

    دوستت داریم سید باقر موسوی پرچم دار اصلاحات استان

  12. اکبر وحدتی گفت:

    همه به خوبی میدانیم هیچکس به اندازه سیدباقر برای بویراحمد کار نکرد،  ایشان گوهر گرانبهاییست که قوم لر دارند، امیدوارم سید بزرگوار بر ما منت نهاده و در انتخابات آتی نامزد شوند تا مثل اون دوران شاهد شکوفایی استان باشیم.
    زنده باد اصلاحات و زنده باد سیدباقر

  13. سیروس گفت:

    سیدجان واقعا مردی.ایشالا میای و همه چیز درست میشه.همه خاستار اومدنتن بخدا.ای دولت تورو خدا تاییدش کنین

دیدگاه شما