یکشنبه 9 تیر 1392 - 17:36

تحلیل بزرگواری از گمانه‌زنی تقسیم مدیریت‌ها در دولت جدید/ افراطیون به فکر مدیریت‌ نباشند

نماینده ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی با انتقاد از فضاسازی‌های رایج برخی افراد در زمینه تقسیم مناصب در دولت جدید گفت: برخی هنوز دولت جدید بر سر کار نیامده در حال تقسیم غنائم هستند که نوعی خودزنی سیاسی است.

خبرگزاری فارس: عده‌ای هنوز در دولت شکل نگرفته تقسیم غنائم کرده‌اند / افراطیون به فکر مدیریت‌ نباشند

به گزارش بويرنيوز، حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری در گفت‌وگو با  فارس  با اشاره به صحبت‌هایی که اکنون راجع به توزیع مدیریت‌ها بین افراد و گروه‌ها می‌شود در تحلیل آن اظهار داشت: برای نمونه شنیده‌ایم که در همین استان کهگیلویه و بویراحمد پنج تا 6 نفر مدعی نشستن بر کرسی استانداری شده‌اند.

وی با بیان این‌که خدا کند چنین حرف‌هایی را خود افراد مطرح نکنند و این صحبت‌ها عمومی باشد، ادامه داد: اگر چنین شایعاتی توسط خود افراد باشد که یک نوع خودزنی سیاسی است.

نماینده چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد، رواج چنین موضوعی را ناپسند دانست و گفت: آقایان اجازه بدهند دولت شکل رسمی به خود بگیرد و وزرا معرفی شوند و آن‌گاه از مدیریت‌ها و چگونگی تقسیم آن سخن بگویند.

بزرگواری عجله کردن عده‌ای در تقسیم مدیریت‌ها را ناشی از برخی پیش‌بینی‌ها دانست و گفت: طرح چنین موضوعاتی می‌تواند در صفوف خود آقایانی که مدعی مناصب هستند اختلاف و شکاف ایجاد کند پس بهتر است کمی صبر کنند و در این خصوص عجله نشود.

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی به پیش‌بینی خود از وضعیت گروه‌ها و افراد در دولت آینده پرداخت و گفت: این‌گونه که از سخنان روحانی مشخص است عزم جدی برای تشکیل دولتی فرا جناحی دارد.

وی افزود: همه مواضع رئیس‌جمهور پس از انتخابات همین را نشان می‌دهد و به نظر من بعید است که افراطی‌های دو گروه در دولت روحانی جایگاهی داشته باشند.

بزرگواری مدیریت‌های آینده دولت تدبیر و امید را در اختیار معتدلین اصلاحاتی و اصولگرا دانست و گفت: افرادی که خود را در دایره اعتدال نمی‌بینند بی‌خود و بی‌جهت به فکر تصاحب مدیریت‌ها نباشند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=53627
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما