جمعه 7 تیر 1392 - 8:22

کلنگ اردوگاه تفریحی گردشگری موگرمون زده شد+ تصاویر

با حضور مدیرکل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد و مسئولان شهرستانی، کلنگ اردوگاه تفریحی گردشگری موگرمون در شهرستان لنده‌، در زمینی به مساحت 6 هزار متر مربع زده شد.

خبرگزاری فارس: کلنگ اردوگاه تفریحی گردشگری موگرمون زده شد+ تصاویر

به گزارش بویرنیوز به نقل از فارس از لنده، با حضور مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد و مسئولان شهرستانی، کلنگ اردوگاه تفریحی گردشگری موگرمون در شهرستان لنده ، در زمینی به مساحت 6 هزار متر مربع به زده شد.

عادل مرادی در حاشیه این مراسم با اشاره اشاره به نقش گردشگری در توسعه و رشد اقتصادی شهرستان و استان اظهار داشت: منطقه و رودخانه زیبا و بکر  موگرمون با داشتن جذابیت‌ها و ویژگی‌های منحصر به فردی که داشته سالانه خیل عظیمی از گردشگران را در ایام نوروز و تابستان به خود جذب می‌کند.

بخشدار موگرمون گفت: صنعت گردشگری، صنعتی چندکاره در دهه‌های اخیر به عنوان یک منبع برای توسعه پایدار مورد توجه بسیاری از کشورهای جهان قرار گرفته است.

وی افزود: اثرات اقتصادی گردشگری دردهه اخیر مورد توجه قرار گرفته ، که از جمله این اثرات می توان به کسب درآمد ارزی ، افزایش درآمد ملی جامعه میزبان، افزایش درآمد دولت، افزایش سرمایه گذاری، توزیع مجدد ثروت‌های بین المللی، افزایش اشتغال و نیروی کار، توسعه صنایع دستی و کالاهای محلی را نام برد.

مرادی با بیان اینکه‌ منطقه زیبای موگرمون در نقطه ثقل ارتباطی بخش‌های چاروسا ، دیشموک و جاورده با شهرستان‌های لنده و کهگیلویه قرار دارد افزود: با ایجاد اردوگاه تفریحی گردشگری موگرمون می‌توانیم سایر جذابیت‌های شهرستان را به گردشگران و توریست‌های داخلی و خارجی معرفی کنیم.

وی گفت: زمین این اردوگاه از طرف اهالی منطقه موگرمون اهدا شده و خود آن‌ها موضوع کمپینگ و اردوگاه‌را در همه مراحل از واگذاری زمین گرفته تا دریافت مجوز را با هماهنگی اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی استان پیگیری کرده‌اند.

بخشدار موگرمون اذعان داشت: با جذب گردشگر و توریست به این منطقه می‌توان گام مؤثری درجهت اشتغال‌زایی و شکوفایی و پیشرفت این منطقه برداشت.

وی توجه به مراحل اجرای طرح خصوصاً تأمین اعتبار به موقع را از سوی مسئولان ضروری خواند و گفت: امیدواریم که بلا فاصله بعد از اتمام فاز اول این طرح شاهد اجرایی شدن فاز دوم و مراحل تکمیلی این پروژه باشیم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=53085
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما