دوشنبه 30 اردیبهشت 1392 - 15:09

هاشمی مدیر نیست،رد صلاحیتش کنید

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با اشاره به ناتوانی و کهولت هاشمی گفت: شورای نگهبان می‌تواند هاشمی را به علت مدیر و مدبر نبودن رد صلاحیت کند.

زهره طبیب‌زاده عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در گفت‌وگو با تسنیم، با بیان اینکه معتقدم تمام دولت‌هایی که بعد از انقلاب روی کار آمده‌اند، نقاط مثبتی داشته‌اند، اظهار داشت: تمام دولت‌ها نقاط قوت و ضعف‌هایی داشته‌اند، اما بحث دیگری مطرح است و آن روند کلی فکری و سیاست‌های کلانی است که آن جریان فکری در زمان حاکمیتش اعمال کرده است.

وی ادامه داد: باید بگوییم که سر آغاز و منشا انحرافات، فساد مالی، رانت‌خواری و ویژه‌خواری توسط دولتمردان در زمان دوران سازندگی آغاز شد و یکی از مهم‌ترین نقاط ضعف دولت هاشمی بود که باعث شد دید مردم نسبت به دولتمردان عوض شود.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با بیان اینکه بازگشت هاشمی و اعوان و انصارش خیانت بزرگی است، گفت: اگر هاشمی از فیلتر شورای نگهبان بگذرد و به قدرت بازگردد، به منزله حذف عدالت اجتماعی و هر آنچه که در این 8 سال به نفع توده‌های مردم کار شده و ارتجاع و بازگشت به عقب به نفع ویژه‌خواری است و اگر هاشمی برگردد مردم فقیر، فقیرتر می‌شوند و فاصله طبقاتی بسیار بیشتر از وضع کنونی خواهد شد.

طبیب‌زاده با اشاره به کهولت و ناتوانی هاشمی تصریح کرد: با توجه به مشکلات شدید جسمانی که هاشمی دارد، به نظر بنده شورای نگهبان می‌تواند وی را حداقل به دلیل عدم مدیر و مدبر بودن رد صلاحیت کند. به اعضای محترم شورای نگهبان مواضع و اقدامات اخیر هاشمی را یادآوری می‌کنیم و درخواست عاجزانه امت حزب الله از شورای نگهبان این است که به این موارد توجه کنند.

وی خاطرنشان کرد: با وجودی که مدارک بسیار زیادی برای رد صلاحیت هاشمی وجود دارد، اما ممکن است شورای نگهبان به دلیل ملاحظاتی وی را تایید کند که بعد از آن هیچ کس حق ندارد اعتراضی کند و همه باید به نظر شورای نگهبان احترام بگذارند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: حتی اگر شورای نگهبان به دلیل در نظر گرفتن ملاحظات هاشمی را احراز صلاحیت کند، این حق برای تمامی حامیان انقلاب محفوظ است که به بررسی سیاست‌ها، اقدامات و مواضع هاشمی رفسنجانی در زمان مسئولیت و بعد از آن بپردازد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=44454
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. علی گفت:

    تو چیکاره هستی که از طرف امت حزب اله برا ی شورای نگهبان تصمیم گیری میکنی سر پیازی دم پیازی یهویی میگفتی سعید جلیلی و لنکرانی رو تایید کنن خلاص از هاشمی بدبخت چرا مایه میذاری ؟

دیدگاه شما