یکشنبه 22 اردیبهشت 1392 - 16:55

در آخرين روز ثبت نام کانديداها در دفتر آيت الله هاشمي چه گذشت؟ / نظر رهبري در مورد ثبت نام هاشمي

آيت‌الله هاشمي گفت: من باید با رهبری مشورت کنم، اگر سکوت کردند می‌آیم و به تکلیفم دربرابر مردم و خدا عمل می‌کنم ولی اگرمخالفت کردند حتما نمی‌آیم، اعضای جلسه با نا‌امیدی اتاق ایشان را ترک کردند.

به گزارش بويرنيوز،  غلامعلي رجايي در سايت خود مشاهداتش از آخرين روز و دقايق منتهي به ثبت‌نام هاشمي را نوشت كه در متن ذيل خلاصه‌اي از اين مشاهدات را مي‌خوانيد:

ساعت نه ونیم صبح بود که آیت‌الله هاشمی به مجمع آمد ازماشین که پیاده شد به استقبالش رفتم و درمعیت ایشان از پله‌ها بطرف اتاقشان بالا رفتیم؛ ازآمدنشان پرسیدم، طبق انتظار برمبنای صحبتهایی که دراین روزها داشتیم نظرشان منفی بود.

ساعت ده ونیم دکتر علی مطهری با چند تن از نمایندگان مجلس به دیدار آیت الله آمد،… هاشمی

وی با بیان نمونه هایی از وضعیت کشورگفت: خون شهید مطهری دارد پایمال می شود.

درآخر ملاقات، حاج آقا با صراحت سخنانی گفت، ازجمله اینکه قصد حضورنداشته است ولی اصرار بسیار مردم و گروههای مختلف، مقاومت ایشان را برای نیامدن تمام کرده است.

ایشان می‌گفت :من باید با رهبری مشورت کنم، اگر سکوت کردند می‌آیم و به تکلیفم دربرابر مردم و خدا عمل می‌کنم ولی اگرمخالفت کردند حتما نمی‌آیم، اعضای جلسه با نا‌امیدی اتاق ایشان را ترک کردند.

دوسه گروه دیگر هم چند نفره به دیدار ایشان رفتند و همین عبارات را شنیدند.

ساعت چهارونیم بعد از ظهر بود که سه تن از مشاورین خدمت ایشان رسیدیم و صحبتهایی داشتیم.

فرمودند:یعد از پیغامهایی که از دیشب داده‌اند هنوز منتظرن نظر رهبری هستند، ساعت داشت به پنج نزدیک می‌شد و یک ساعت مانده به پایان مهلت ثبت نام؛

صبح خدمت ایشان عرض شد این همه افرادی که در این چند ماه به دیدار شما آمدند و به شما اصرار کردند بیایید اکنون منتظرجوابی از شماهستند، اگر نمی‌آیید خوب است دلیل نیامدنتان را به مردم بگویید و بیانیه‌ای صادر کنید و دلایل نیامدنتان را به آنان توضیح دهید.

پذیرفتند و به ما فرمودند متنی تهیه کنیم، فورا از محضرشان مرخص شدیم و به اتاق مجاور رفتیم و مشغول تهیه متن پیشنهادی شدیم.
.
ساعت حدود پنج ونیم بود و متن داشت تمام می‌شد که حاج آقای علی‌خانی به در اتاق آمد و فریاد زد :آقای رجایی، حاج آقا برای ثبت‌نام حرکت کردند جا نمانید! باورم نمی‌شد، معلوم  شد در تماسی که با یکی از اعضای موثر دفتر رهبری داشته‌اند از صحبت‌هایی که رد و بدل شده مخالفتی را از سوی رهبری احساس نکرده‌اند.

متن بیانیه انصراف را در جیبم گذاشتم و به سرعت به جمع دوستانی که آیت‌الله راهمراهی می‌کردند پیوستم، از شدت عجله تلفنم در مجمع جا ماند وقتی برگشتم حدود 50 تماس ناموفق داشتم! دو فرزند ایشان – یاسر و فاطمه و برادرشان مهندس محمد و فرزندان برادرشان و سه تن ازمشاورین و دوسه نفر از اعضای دفتر ایشان را همراهی کردیم.

ثبت‌نام که تمام شد شناسنامه و کارت ملی حاج آقا را از مامور ثبت‌نام گرفتم و درجیبم گذاشتم، اینقدر آیت‌الله ناگهانی و غیرمنتظره تصمیم به آمدن گرفت که ما با خودمان عکس نبرده بودیم! به مامور ثبت‌نام گفتم عکس‌ها را پس از رفتن حاج‌آقا می‌فرستیم و فرستادیم!

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=41959
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. م گفت:

    متاسفم که از چه راهی دارند مردم را گول میزنند/ ای خواص بی بصیرت از رهبری مایه نزارید و ایشان را هزینه نکنید یعنی چه با بیت تماس گرفتیم و مخالفتی احساس نکردیم

    • ولایت مدار گفت:

      اقای با ادب همه میدانند چه کسی از ابتدا تا به حال با رهبر و دلسوز انقلاب و مردم بوده متن را درست بخوانید اگر رهبری هم مخالف بودند تا حالا هم عکس العمل نشان میدادند تازه ببینید بعد از این حرفها هم باز رهبری سکوت میکنند و اگر شما خواص بی بصیرتها هم یک کم سواد داشته باشید میفهمید که منظور موافقت رهبر عزیزمان است

      • ولایت مدار 2 گفت:

        آقای ولایت مدار عزیز رهبری هیچ وقت چنین صحبتهای که باعث می شود بین جامعه تفرقه ایجاد شود را بیان نمی کند واز اهدی از کاندیدا حمایت نمی کند بلکه شرایط یک انتخاب خوب را برای ملت بیان می کندبه فرافکنی ها گوش نکن واین صحبتها را شعار تبلیغاتی وفریبنده بدان.

    • ناشناس گفت:

      تا هاشمی زنده است نهضت زنده است . اقای با بصیرت!

    • بهروز گفت:

      آق و یا خانم م فقط شما ایرانی نیستی ما هم حقی داریم شما نمیتونی کسی رو بی خاصیت خطاب کنی ، نظر شخصی شما بهتره شخصی بمونه، از عوض دیگران حرف نزنین

  2. سامر صالحپور گفت:

    ما همه مردم آرزوی پیشرفت کشور عزیزمان را داریم چون همه ما ایرانیها میتوانیم در دنیا حرفی برای گفتن داشته باشیم پس خواهشا از واژه های زشت بر علیه بزرگان نظام استفاده نکنید.بعدش هم آقای ایت الله رفسنجانی عمر خود را پشت نظام قرار داده حتمآ مردم عزیز و بزرگهای نظام و رهبری دلسوز تصمیم درست را میگیرند.

  3. بصیرت در جواب م گفت:

    خواص بی بصیرت شماهستید که بصیرت ندارید.24خرداد تودهنی میزنیم که از بی بصیرتی ازخواب بیداربشین

  4. ناشناس گفت:

    بابا از رهبری مایه نذار میخوای بیای بیا چرا الکی پای رهبری میکشی وسط

  5. رستگار گفت:

    خامنه ای زنده باد هاشمی پاینده باد انشائالا هاشمی مملکت رانجات خواهد داد زیر سایه رهبری

  6. بنده خدا گفت:

    چرا همیشه دوست دارید تشنج ایجاد کنید مگر این پیرمرد با این سنش چه لذتی از قدرت ومال دنیا خواهد برد که حتی با این اوضاع نابسامان که واقعاً رییس جمهور شدنش دل وجرئت میخواد،اومده بازم هزار حرف وحدیث پشتش مییزنید خداوکیلی غیر از ایشان مابقی کاندیداها کدومشون میتونند یک ذره این وضعیت رو تغییر بدند-ولله هیچکدومشون برام فرقی نمیکنند همشون هم محترمند و بنوعی زحمتکش این کشور بودند .من بلندی وعزت کشورمون و میخوام با رییس قبلی که عربا هم برامون شاخ وشونه میکشیدن چون واقعاً تیم ضعیفی داشت وخودشم ضعیف بود.

  7. اسداله گفت:

    مردی که برای دفاع از حق مظلوم لحظه ای درنگ نمی کند و به آشفته بازار کشور سروسامان خواهد داد و مردم را از این فلاکت و گرانی نجات خواهد داد – خداوند یار ویاورش باشد انشااله – فرزند شهید از تکاب

  8. احمد گفت:

    خداوندبه ايشان ورهبر خيربدهد انشاالله سربلند خواهند شد

  9. احمد گفت:

    بقول قديمي ها دود ازكنده بلندميشه حاج آقابروجلو ملت هم محكم پشت سرت ايستاده

  10. سید قاسم گفت:

    شیر پیرش هم شیره اقای هاشمی به عنوان ناجی اومدن خدا هم به ایشان وهم به رهبری طول عمر بدهد اقای هاشمی به قول امام راحل واقعا از ذخایر انقلاب هستن پس پیش به سوی پیروزی با ریاست جمهوری سردار سازندگی

  11. مجید گفت:

    امام خمینی فرمودند: انقلاب زنده است تا هاشمی زنده است
    اگه بیاد به خدا مملکت رو درست میکنه خدایا هاشمی رو رییس جمهور کن یا علی

  12. ولایت مدار نامبر هفتاد و پنج میلیون گفت:

    نه همه رو ولکن اینوبچسب که این جماعتم فهمیدن که ملت ولایت‌مدارن. جداشن از ولایت همون بلایی سرشون میاد که سر موسوی اومد. احمدی نژادم از همین راه استفاده کرد و شد رئیس جمهور

دیدگاه شما