یکشنبه 22 اردیبهشت 1392 - 14:44

مرحوم کردن محرومان

سایت استان: *دارا کریمی نژاد /  چندروز پیش امتحان مدارس تیز هوشان و نمونه دولتی بر گزار شده بود.نکته ای که دل هر دردمند را به درد می آورد این است که بعد از سالها که روستازادگان دانشمند می توانستند با فراغت بال در این امتحانات شرکت کنند ، ولی به علت وضعیت فلاکت بار اقتصادی و توصیه مشفقانه در دفترچه راهنمای ثبت نام که« مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی راهنمایی و متوسطه در سال ۹۳-۹۲ فاقد خوابگاه می باشند» گام بزرگی در راستای مرحوم کردن محرومان برداشته شد.

3034 مرحوم کردن محرومان
آفرین بر این طرح تحول که با سیتم ۶-۳-۳ به دروازه محرومان گل می زند.اینکه چرا هیچ کس در جامعه به این مساله توجه نکرده جای تعجب ندارد چرا که اکثریت مردم دنبال حداقل مایحتاج زندگی سرگردانند،اما آن مسئولی که با فکر بکرش و به خیال خودش با صرفه جویی اقتصادی خواسته به اقتصاد مقاومتی کمکی نماید باید گفت :وجدان و انصاف چیز خوبی است.

در طول ده سال گذشته دختران و پسران روستایی با تحصیل در این خوابگاهها با حداقل امکانات و سرانه ،در بهترین دانشگاههای ایران و در رشته های بسیار خوب قبول شدند به نظر شما حذف خوابگاه چه کمکی به آموزش و پرورش کرده جز خیانت به آینده سازان این مملکت؟

به نظر می رسد رسانه ها و نمایندگان مردم و همه دلسوزان باید کاری کنند که روستا زادگان دانشمند به گدایی و بیکاری …..شهرها اضافه نشوند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=41899
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما