شنبه 21 اردیبهشت 1392 - 14:36

كدام نمايندگان كهگيلويه و بويراحمد نامه تند به هاشمي رفسنجاني نوشتند؟ +نامه و اسامي

به گزارش خبرنگار پارلماني بويرنيوز، چندي پبش 150 تن از نمايندگان مجلس كه با محوريت نمايندگان جبهه پايداري بودند نامه اي را خطاب به آيت اله هاشمي رفسنجاني نوشتند.

در پاي اين نامه امضاي غلام محمد زارعي نماينده بويراحمد و دنا و علي محمد بزرگواري نماينده كهگيلويه و بهمئي و چرام نيز در ميان اين نمايندگان به چشم مي خورد.

متن نامه به شرح زير است:

«جناب آقای هاشمی رفسنجانی در صحبت های خود با وبلاگ نویسان مطالبی را بیان کرد که بیشک از مصادیق فاصله گرفتن از اندیشه های امام ره است.

ما نمایندگان مجلس ضمن تذکراتی چند از وی می خواهیم که به اندیشه های امام و حضرت آیت الله خامنه ای بازگردد و به جای آن فاصله خود را از کسانی که دل در گروه انقلاب ندارند و تلاش می کنند انقلاب اسلامی را از مبانی خود تهی گردانند حفظ نمایند.

1- این ساده اندیشی که ما اعلام کنیم با اسرائیل سر جنگ نداریم و اگر کشورهای عربی با اسرائیل جنگیدند ما از آرمانهای آنها حمایت خواهیم کرد. امام بزرگوار و رهبر عزیز همه تلاش خود را به کار بردند تا مسئله فلسطین را یک مسئله اسلامی نمایند و از حصار عربیت خارج نمایند. اگر امروز ظهور گروه هایی مانند حزب الله لبنان، حماس و جهاد اسلامی را شاهد هستیم که پوزه اسرائیل را با همه مظلومیت و نابرابری به خاک مالیده اند نتیجه همین تفکر امام است. اگر ما با اسرائیل سر جنگ نداشته باشیم تا انقلاب اسلامی، انقلاب اسلامی باشد اسرائیل با ما سر جنگ خواهد داشت و نباید فراموش کنیم که امام خمینی محو اسرائیل را از آرمانهای انقلاب اسلامی قرار داده است.

2- در طول تاریخ تجربه کردیم که ولایت فقها تنها محور پیروزی امت اسلامی است. در قضیه انحصار تنباکو، انقلاب مشروطیت، انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و آخرین سناریوی غرب یعنی فتنه؛ این ولایت فقیه بود که با درایت رهبری و حمایت مردم دشمن را زمینگیر کرد و پیروزی های درخشانی برای نظام به ارمغان آورد. قرار دادن ولایت فقها در مقابل ولایت معصومین مغلطه ای بیش نیست، چه اینکه مطابق نظر همان ولایت به فقها منتقل شده است و ولایت فقها در امتداد همان ولایت معصومین است.

3 ـ آقای هاشمی به خوبی می داند و حتماً در پیش خود و خدای خود اذعان خواهند کرد که جامعه باز امروز که توأم با سلایق مختلف است به مراتب بازتر و آزادتر از زمان حاکمیت ایشان است و این افتخار نه منصوب بر فرد خاصی است، بلکه زایده شد و قدرتمند شدن توده های مردم و خارج شدن مناسب از دست خانواده های تمایل طلب است که شما آنها را «نیروهای با سابقه» می نامید. انحصار حضرتعالی در نیروهای خاص مشکلی بود که مردم را از نظام فاصله انداخت.

4ـ چرا تلاش می کنید همواره کشور را در حالت خطیر معرفی کنید. امروز با همه انتقادات مبنایی بر دولت احمدی نژاد، پیشرفت در زیرساخت ها، صنعت، مسائل علمی، رفاه و قدرت، با امن تر، با صلابت تر و با قدرت تر از دوره شماست. مردم در مقطعی که شما اداره امور کشور را عهده دار بودید، بارها نارضایتی خود را از نحوه اداره کشور توسط حضرت عالی ابراز داشتند. تحت تاثیر چند انسان متملق اطراف خود قرار نگیرید و سعی کنید به حب الله ولایت دست یابید و نه بر صورت ولایت چنگ اندازید.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=41484
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    ای خدا دنیا به جایی رسیده که سردار سازنگی و یار دیرین امام و رهبری و فرمانده جنگ و رییس جمهور مملکت و رییس مجلس و رییس شورای مصلحت کنونی و …. شده ادم بده و اینا میخوان راهنماییش کنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  2. ایمان گفت:

    سلام
    یکی نیگو اوسو که هاشمی سی ای انقلاب جون ایکند آقای زارع و بزرگواری کورو بیرن؟همینه سی مو روشن کنین بسه!

  3. حقوقی گفت:

    رای من به زارعی در واقع نه به هدایت خواه بود

  4. علی گفت:

    تنها کسی که میتونه کشور رو از این بحران و اوضاع بد رهایی بخشه تنها شخص هاشمی رفسنجانیه دارو دسته احمدی نزاد بدونن که حنای اونا دیگه برای این ملت رنگی نداره جناب بزرگواری آخه تو را چه به سیاست که در مورد فردی مثل هاشمی یار دیرین امام و رهبری نظر میدی انشالا همه پا به پای هم 24خرداد ماه فقط به هاشمی رفسنجانی رای دهیم .

  5. هالو گفت:

    از اظهارات زارع و بزرگواری نرنجید. چرا که اول گپ می زنند بعد فکر می کنند، از سر ناچاری سه دوره به زارع رای دادم همیشه همراهش بودم تا به رقیب نه گفته باشم.

  6. محمد گفت:

    اقایان زارعی وبزورگواری خداوکیلی چرا اینقدر به خودتان اجاز می دهید در مورد شخصی مثل هاشمی اظهار نظر کنید اصلا واقعا شما می تواند به زبان انگلیسی بنویسید هاشمی وجدانا اگر نوشتید هاشمی مثل دور گذشته که یک رای دزدی دادم به یکی از شما اینبار دوتا برای او می دزدم

  7. تلنگر گفت:

    عمر هاشمی تمام شده!!!
    هاشمی در جریان فتتنه۸۸ جزو ساکتین که نبود هیچ، نامه سرگشاده و بدون سلام به مقام معظم رهبری(مدظله)نوشت…!!!

  8. جمع کنید گفت:

    جناب اقای بزرگواری جمع کن بساطت را. تو لگه ننگی بر تارخ کهگیلویه وبویراحمدی. دیدی چطوری هاشمی بهتون تو دهنی زد دیدی دیدی حالا جمعش کن تا24خرداد یک یاعلی مانده

    • دهدشتی گفت:

      احساس می کنم اینها نخوانده امضا کردند چون توان خواندن و تجریه و تحیلی نوشته ها را ندارند . سخت نگیرید حالا یه امضا زدند مگر فکر می کنید چه اتفاقی افتاده . یا علی مدد 24 خرداد امضاهاشون پس می گیرند.

    • بویر گفت:

      از روی عصبانیت صحبت نکن وبه برادر دینی خودتهمت وافترا نزن جان عزیزکم،هر چه باشد هم ولایتی وهم دین است.توبرای خود عذاب ننویس.

  9. لودابی گفت:

    پشیمانم که به شمارای دادیم زارعی…خودت راباهاشمی مقایسه نکن ترسوکه استانداروحتی ریس اموزش وپرورش لوداب اهمیتی برات قایل نیست

  10. حقگو گفت:

    نه گفتن زارعی به هاشمی برای یادآوری ….. هاشمی بر علیه مردم و دگراندیشان در دوران اصلاحات بوده. چطور شد که دشمن درجه یک اصلاحات حالا شده نماینده اصلاحات!؟ بدا به حال این مردم!

  11. برادر گفت:

    بوير نيوز اگه راست ميگي اصل نامه رو بزن وامضاء نمايندگان رو درضمن اون زماني كه بوير نيوز نبود آقاي حاج زارع مسئول ستاد انتخاباتي آقاي هاشمي بود ايشان نماينده آقاي هاشمي درستاد جنگ استان بودن بوير خواهش ميكنم اگه ميخواي آقاي حاج زارع رو تخريب كني اين طوري نباشه چون خودت ميدوني حاج زارع كاري به كارت نداره حتي اگر بهش فحاشي كني ايشون بزرگتر از اوني كه شما فكر ميكنيد

    • بویر نیوز گفت:

      بزودی تصویر نامه بر روی سایت قرار خواهد گرفت / در ضمن برادر چرا هر خبری را تخریب تلقی می کنید؟

      • عسکری گفت:

        چون شما عملا دارین تخریب می کنید حاج زارع رو بویر نیوز ما که بچه نیستیم در ضمن تخریب هاشمی و جناب تاجگردون رو هم به شکل خیلی بچه گانه و غیر حرفه ای دارین انجام می دین

    • باران گفت:

      آقای برادر
      متن این نامه در همه سایتها با امضاء کنندگان نانه موجوده. تفکرات منفی شما ربطی به بویر نیوز نداره.
      مرحبا بر تاجگردون شیرمرد باوی که همیشه با تدبیر و با عقل تصمیم میگیره. نه کفن پوش و احساسی…

  12. شيما گفت:

    همه با هم هاشمي

  13. پیام ریال به زارع و بزرگواری گفت:

    مشک آن است که خود ببوید ، نه آنکه عطار بگوید$$$$ با اسم نوشتن هاشمی بازاریان تهران قیمت فروش دلار را 600 ریال کاهش دادند
    $$$$ اگر ایشان رئیس جمهور شود کم کم ثبات اقتصادی حاکم خواهد شد و ریال به ارزش واقعی خود نزدیک و مملکت از این نرخ های بالای گرانی و بیکاری رها خواهد شد$$$$آقایان زارع و بزرگواری شما چه برای مردم دارید …………………………………………………………………………………………..شرق نوشت: اعلام رسمی نامزدی هاشمی‌رفسنجانی جان تازه‌ای به بازار ارز داد. بازاریانی که منتظر حضور هاشمی‌رفسنجانی بودند با اعلام نامزدی و ثبت‌نام وی در ساختمان وزارت کشور، تن به کاهش قیمت دلار دادند.

    وقتی خبر ساعت ۱۸ عصر رادیوپیام خبر ثبت‌نام هاشمی‌رفسنجانی را مخابره کرد، هسته مرکزی بازار ارز، با کف و سوت، از این حضور انتخاباتی استقبال کردند. بازاریانی که دیروز به خود تعطیلی داده بودند و منتظر این اعلام حضور، دست از معامله کشیده بودند با هیجان این ثبت‌نام، به کاهش قیمت دلار تن دادند.

    شادمانی‌ای که با کاهش نرخ ارز همراه بود. دلاری که صبح با قیمت ۳۵۱۰ تومان پا در معاملات گذاشته بود، بعد از این خبر به قیمت ۳۴۵۰ تومان رسید. ساعت ۱۷:۵۰ دیروز عصر در حالی که صرافان و دلالان بازار به‌سبک همیشگی در فضای سبز جلوی پاساژ افشاری، واقع در تقاطع خیابان‌های فردوسی و منوچهری جمع شده بودند، گوش‌هایشان را تیز می‌کردند و از تمام مراجع خبری فهرست نامزدهای ثبت‌نامی را چک می‌کردند.

    روی تابلوی چند صرافی نوشته شده بود: «تا مشخص شدن حضور آقای هاشمی‌رفسنجانی در انتخابات از دادن قیمت معذوریم.»

  14. کمانداران خورشید گفت:

    بویر خبرتو اصلاح کن چون اونکسی که امضا کرده یه زارعی دیگه است خواهشا اول تحقیق راستی ستاد رفسنجانی رو دوستان زارعی با همایت آقای زارعی برداشتن

  15. دنا گفت:

    هم حقتو احمدی نزاده که براتون هیج ارزشی قائل نیست مسخرتون میکنه بهتون بوزخند میزنه خلایق هر چه لایق

  16. دوست گفت:

    آخرش ما نفهميديم بزرگواري با كي هست وپشت سر كي هست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!احمدي نژاد…………..مشايي…………….هاشمي………………!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! توراخدا روزگارو ببين كيا به سردار بزرگ نصيحت ميدن!!!!شرم آور است بخدا
    من كه فقط براي راي خودم تو اين استان كه به نماينده دادم پيش خدا گناهكارم

  17. هم زبون گفت:

    مردم ک ب با انتخاب مطلق هاشمی خود را نزد ملت ایران سربلند کنید

  18. محمد..... لوداب گفت:

    گلم دلم توراچه به این کارا…توکه خبرنگار بیگانه ازت اطلاعات محرمانه کشور رو می کشونه …چقد واسه خودت حق قائلی که اظهار نظر بکنی
    برو همون جوبهای آب محصولات کشاورزی رو افتتاح کن …….؟ عضو محترم کمیسیون کشاورزی مجلس ؟؟؟؟؟ مردسازندگی ….سدهای پر از آب ایران که زیربنای اقتصاد ایران رو فراهم کرد ……و جایی تو کمیسیون کشاورزی واسط مهیا شد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • دوست شمتا گفت:

      آره به خدا راست می گی چقد ساده لو که اطلاعات رو ازش کشوندن

    • نیلوفرانه ...ل گفت:

      خداییش شمارشو بدین سوال بپرسیم حال کنیم >هه هه هه

    • محمد لوداب گفت:

      سوتی های بزرگواری گزارش بولتن نيوز، معلوم نيست چطور و بر چه مبنا و تفكري برخي از سياسيون و مسئولين كشور به خود اجازه مي دهند تا با سايت هاي ضد انقلاب و افراد معاندي كه ضديت آنها با جمهوري اسلامي بسيار آشكار است مصاحبه و گفتگو كنند.

      به نظر مي رسد اين امر يا به دليل عدم شناخت مسئولين از رسانه و افراد ضد انقلاب است كه بايد بابت عدم اطلاع و غفلت آنان تأسف خورد و يا به دليل علاقه زياد آنان به مصاحبه و در تيتر اخبار بودن است كه باز هم جاي تأسف به مراتب بيشتري دارد. چرا كه در اين ميان آن موضوعي كه به محاق مي رود “منافع ملي” است. واضح است كه اساسا هدف رسانه‌هاي ضد انقلاب از انجام مصاحبه با مسئولين كشور، در تقابل قرار دادن آنان با مباني انقلاب اسلامي و يا پر رنگ‌كردن اختلافات ميان سياسيون و در رأس آن، اختلاف ميان مجلس و دولت است.

      در اين ميان كساني چون مسيح علي‌نژاد (ملقب به جوجه اردك زشت)، و نوشابه اميري تا به حال توانسته‌اند بارها با نمايندگان مجلس و برخي از افراد سرشناس ديگر مصاحبه كرده و از آن گفتگو در جهت مطلوب خود كه همانا ضربه زدن به جمهوري اسلامي است استفاده كنند.

      بولتن نيوز پيش از اين به پيامدهاي منفي مصاحبه با رسانه‌هاي ضدانقلاب اشاره كرده و به سياسيون هشدار داده بود كه از اين پس حتما نسبت به اطلاع‌رساني اين امر مبادرت خواهد ورزيد و به سمع و نظر مردم عزيز ايران خواهد رساند كه كدام مسئولين دست به چنين مصاحبه هايي مي زنند.

      بر همين اساس، چند روز پيش جناب «حجت الاسلام علي محمد بزرگواري» عضو فراکسيون روحانيون مجلس نيز به گفتگو با مسيح علي نژاد پرداخت كه بلافاصله با بازتاب گسترده در رسانه هاي ضد انقلاب هم مواجه شد.

      در اين مصاحبه، علي نژاد از آقاي بزرگواري سؤال مي پرسد: “آقاي بزرگواري شما به تازگي به يکي از خبرنگاران پارلماني گفتيد که اگر احمدي نژاد رييس جمهور نمي شد، قطعا دلار قيمتش سه هزار تومان مي شد، مي خواستم ببينم آيا به عنوان يک نماينده مجلس الان در جريان هستيد که دلار خيلي بالاتر از سه هزار تومان است؟” كه وي پاسخ مي دهد: “ديگه وضعيت همين است. ما اين پيش بيني ها را در هر دولتي مي کرديم.”

      علي نژاد مي پرسد: “آقاي بزرگواري فکر مي کنم نمي شود به همين راحتي گفت ما اين پيش بيني ها را در هر دولتي مي کرديم، به هر حال همين پيش بيني هاي غلط باعث شد که آقاي احمدي نژاد رييس جمهور شد، حالا چه کسي بايد پاسخگوي اين وضعيت بحراني باشد؟” كه وي جواب مي دهد: “به هر صورت هر روز دولتي ها بايد به مجلس بيايند شما در رسانه ها مي بينيد که مجلس هر روز درگير است تا دولت در مورد لجام گسيختگي قيمت ها پاسخگو باشد.”

      علي ن‍ژاد كه دقيقا معلوم است با هدف خاصي دست به مصاحبه با بزرگواري زده، سؤالات زير را به ترتيب مي پرسد:

      علي نژاد: “آقاي احمدي نژاد هم مسوليت لجام گسيختگي قيمت ارز و دلار و اقلام مورد نياز مردم را در نشست مطبوعاتي خود نپذيرفتند، ايشان مجلس را مقصر دانستند به صدا و سيما، سازمان تبليغات، شهرداري، خبرگزاري فارس، قوه قضاييه و تقريبا تمام نهادها را نقد کردند، ارزيابي شما از اين نوع موضع گيري ها چه هست؟”

      بزرگواري: “به هر حال اين شيوه ي موضع گيري افرادي است که کم مي آورند. افرادي که کم مي آورند توپ را مي اندازند در زمين رقبا.”

      علي نژاد: “آقاي بزرگواري من متوجه منظور شما نمي شوم که توپ را در زمين رقبا انداختن يعني چه. چون آقاي احمدي نژاد نهادهاي زير نظر رهبري را نقد کردند و آقاي خامنه اي هم که قبلا گفته بودند نظر من به نظر احمدي نژاد نزديک است. الان منظورتان از «رقبا» يعني اينکه ديگر نظر آقاي خامنه اي به نظر احمدي نژاد نزديک نيست؟”

      بزرگواري: “نظر ما بايد به نظر رهبري نزديک باشد، نه نظر رهبري به ما. ما بايد نظرمان را با رهبري هماهنگ کنيم. شايد احمدي نژاد نظرش را از نظر رهبري فاصله داد. بايد از احمدي نژاد سوال کنيد که چرا نظرش را با نظر رهبري هماهنگ نمي کند. نظر رهبري اين نيست که مردم اينطوري در فشار باشند و بازار اينطور لجام گسيخته شود و بانک مرکزي نتواند با مديريتي ضعيف که عرضه ندارد که در برابر خط مشي هايي که بانک مرکزي برايش تعين مي کند از خودش شخصيت نشان دهد تا مردم اذيت نشوند.”

      علي نژاد: “ولي آقاي بزرگواري آيا اين پاسخ شما خودش هم نوعي فرافکني نيست که شما هم توپ را در زمين ديگري مي اندازيد چون شما هم مي گفتيد به خاطر بصيرت رهبري از آقاي احمدي نژاد به عنوان اعضاي جبهه پايداري و نماينده مجلس حمايت مي کرديد ولي الان مي گوييد کابينه احمدي نژاد عرضه ندارد و مقصر است.”

      بزرگواري: “دفاع ما از اشخاص به خاطر عنايت رهبري است و چون رهبري عنايت داشتند ما بر اساس حمايت هاي رهبري از احمدي نژاد حمايت مي کرديم اما الان هم اگر بفهميم ايشان از محور رهبري خارج شده و دارد ايده ديگري را پياده مي کند ما هم با هيچ کس عهد اخوت نبستيم. اگر ايشان بخواهد همان سياست هاي جريان انحرافي که در نهاد رياست جمهوري لانه کرده اند را پياده کند همانطور که جلوي فتنه گران ايستاديم جلوي اين جريان انحراف هم مي ايستيم.”

      علي نژاد: “يعني چه برنامه اي داريد؟”

      بزرگواري: “راهکارهاي قانوني داريم، اطلاع رساني به مردم مي کنيم. منتها الان صلاح نظام نيست در اين وضعيت اقتصادي و تحريم ها که در حال نبرد اقتصادي با دنياي سلطه هسيتم که رهبري هم صلاح نمي داند که درگيري هاي اينچنيني به وجود آيد اما اگر پاي خودشان را از گليم خودشان درازتر کنند همان ميدان نبردي که با بني صدر و منافقين و ليبرال ها به وجود آوريدم را دوباره براي اين جريان انحرافي هم به وجود مي آوريم.”

      اين مصاحبه همين طور ادامه پيدا مي كند. البته اين امر هم ناگفته نماند كه جداي از برخي اشتباهات آقاي بزرگواري در اين مصاحبه، در كليت آن نكته منفي به چشم نمي خورد. حتي سخن گفتن آقاي بزرگواري از تبعيت محض از رهبر انقلاب تا بدانجا پيش رفت كه عصبانيت جوجه اردك زشت را هم به دنبال داشت. تا جايي كه نتوانست اين عصبانيت خود را بپوشاند و گفت: “آقاي بزرگواري چرا هر سوالي که من مي پرسم شما مي گوييد هر چه «آقا» تصميم بگيرد، مگر در مجلس ما تفکيک قوا نداريم؟” كه وي با اقتدار جواب داد: “ما در اين مملکت تابع رهبري هستيم، قوه مقننه، مجريه، قضاييه و همه دستگاه ها زير نظر رهبري هستند و افراد و کساني که در راس قوا هستند هم بايد همين فکر را بکنند.”

      بنابراين مبرهن است كه از نظر بولتن نيوز، اشتباه اين آقايان در مرتبه اول، پاسخ هايي نيست كه به مصاحبه كننده مي دهند، بلكه نقد بولتن نيوز آن است كه اصلا چرا بايد يك مسئول سياسي در جمهوري اسلامي با رسانه هاي ضد انقلاب و با فرد ضد انقلابي كه امروزه همگان بر ضديت او با جمهوري اسلامي صحه مي گذارند، گفتگو كند؟ آيا بهتر نيست قبل از انجام مصاحبه، بزرگواراني چون آقاي بزرگواري، ابتدا سؤالاتي در مورد اينكه اين گفتگو براي كدام رسانه يا خبرگزاري انجام مي شود، نام كامل شخص مصاحبه كننده چيست، و يا محور اين گفتگو قرار است در مورد چه موضوعاتي باشد و نظير اين، از طرف مقابل پرسيده شود تا خداي نكرده سخنان آنان مورد سوءاستفاده دشمنان انقلاب اسلامي قرار نگيرد؟

  19. صدران گفت:

    سلام اقای بزرگواری خجالت نمیکشی خدا ازت نگذره از آقای زارعی بعیده که بازیچه بزرگواری شده کارنامه هاشمی معلومه مال تو چی من جات باشم …. زارعی سعی من با هدایتخواه و بزرگواری مشورت نکن

  20. از حامیان نماینده بویراحمد ودنا گفت:

    هاشمی سردار سازندگی یار امام (ره) خوش آمدی خوش آمدی ( دوباره می سازمت وطن )

  21. ناصر گفت:

    اقاي بزرگواري اول روشن و خاموش كردن كامپيوتر را ياد بگير بعد پا تو كفش بزرگتر از خود كن

  22. حمید گفت:

    والا خوبه همین بزرگواری تا سال 72 امامزاده شاه مختار را قبول نداشته حالا وارد سیاست شده البته گنا ه نداره رفته تهران چند کلامی هم تو محلس صحبتهای نمایندگان را یاد گرفته نمیدونه که هاشمی هم یار حضرت امام بوده وهم یار مقام معظم رهبری. . . . . . ای دنیا

  23. ناشناس گفت:

    اری به زارعی نه به جریان رقیب بود نه به افراط گری بود. زارعی توهم نزنه که رای داره خودشو در معرض رای مردم قرار بده با یک رقیب اصلاح طلب

  24. کریم گفت:

    معتقدم آقایان زارعی و بزرگواری قبل از امضاء یا رای دادن در مجلس با آقای تاجگردون هماهنگ کنن… تا مردم استان چوب کارهای نسنجیده اینارو نخورن.

  25. عسکری گفت:

    با سلام
    شان رسانه شتن یک خانواده و اجتماع محسوب می شه سایت بویرنیوز که کمر همت به تخریب حاج زارع بسته ای در رابطه با این نامه یک نکته رو لازم میدونم بگم نماینده ی بوکان جناب اقای عثمانی مصاحبه کردن و گفتن این نامه ای که ما امضا کردیم اصلا حاوی چنین مطالبی نبوده بعد از امضا نمایندگان متن نامه توسط حسینیان عوض شده و نمایندگان هم مطلع نبودن از شما در خواست می کنم که شان رسانه رو حفظ کنید و دست از این بد اخلاقی های زشت بردارین من در عجم که شمایی که این خبر با اب و تاب می زنید خبر از کار حسینیان و تغییر متن نامه نداشتین. با این روندی که پیش گرفتین اینده ای ندارین در ضمن بویر نیوز همین شما تخریب جناب اقای هاشمی رو مثل سایر سایت هایی که به اختلافات دامن می زنن شروع کردین…. واقعا متاسفم

  26. ناشناس گفت:

    سلام به همه دوستان

    .اول اینو بگم من بچه این استان نیستم ولی واقعا بزرگواری بدرد نمایندگی نمیخوره چون هیچکس تحویلش نمیگیره مثلا من یه نامه از این اقا بردم پیش یکی از معاونین ادارجات اصلا طره هم برای ایشون خورد نکرد.

  27. اریو برزن گفت:

    اخی سی راءیی که وترس هدایت خواه ندامش و مهندس بهرامی دامش و ….. بی عمل گپ گپو

  28. مهدی گفت:

    رای ما فقط قالیباف است و بس هاشمی فقط یک موج است برنامه ای برای اداره کشور ندارد اوضاع امروز ما کجا با 20 سال پیش قابل مقایسه است هاشمی فقط از اسم خود استفاده می کند و انتخاب او نهایتا به اشرافی گری بیشتر و اختلاف طبقاتی بیشتر منجر خواهد شد . نقش هاشمی در سال 88 و خانواده او رو فراموش نکنید.

  29. مهدی گفت:

    الان دوستان فکر کردید هاشمی بیاد درست میشه ؟؟؟؟!!!!!
    خخخخخخخخخخ! جک ساله واقعا

  30. شهریار گفت:

    آقای بزرگواری خداوکیلی از دنیای سیاست و سیاست ورزی چی می دونی آخه؟ ای خدا شکر که یکی مثل بزرگواری شده نماینده مجلس. شکر

دیدگاه شما