دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 12:26

تصویر منتشر شده پیکر مبارک “حجر بن عدی” +عکس

تصویری در شبکه خبری الغوطه الشرقیه که وابسته به معارضین سوری است منتشر شد که منتشر کنندگان آن مدعی شدند تصویر پیکر مبارک “حجر بن عدی” می باشد.
به گزارش بويرنيوز به نقل از عماد نیوز ، پس از انتشار خبر حمله سلفی ها و وهابیون افراطی به مرقد مطهر “حجر بن عدی” و ربودن پیکر مطهر یاور امیرالمومنین (ع) ،  تصویری در شبکه خبری الغوطه الشرقیه که وابسته به معارضین سوری است منتشر گردید که ادعا شده است این تصویر متعلق به پیکر مبارک “حجر بن عدی” ، از صحابه رسول خدا(ص) و امیرالمومنین(ع) می باشد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=40151
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. محمد گفت:

    واینست اسلام ناب محمدی

  2. دانشجوی عمران گفت:

    بایستی در اظهار نظر در این خصوص کمال دقت را داشت چون قطعا این وهابی ها قصد خیری از نبش قبر و ارائه تصویر ندارند.
    شاید مترصد برخی نظرهای از سوی مسئولین و علمای جهان تشیع باشند که باید در پیامها دقت کرد.
    البته در تصویر ارائه شده سن فرد قریب 60سال است اما در تاریخ هست که ایشان در نوجوانی در محضر حضرت رسول ص اسلام آورده و حضرت اندکی بعد رحل کرده اند و میتوان گفت که تولد این صحابی بعد از هجرت بوده است.
    شهادت ایشان را عده ای، قبل از شهادت مولای متقیان علی ع عنوان کرده اند که در زمان شهادت بایستی کمتر از 40 سال داشته باشند.
    عده ای دیگر شهادت ایشان را اندکی پس از شهادت امام حسن مجتبی ع عنوان نموده اند که در صورت صحت این قول بایستی سن ایشان بین 40 تا 50 سال باشد. 
    با در نظر گرفتن این موارد این موضوع مشکوک است.
    البته صدق وعد معصومین ع در صحت بدن شیعیان واقعی پس از موت نیز را می توان برداشت نمود که خود دلیل حقانیت این فرد بزرگوار است.
    البته خدا داند
    یاعلی

دیدگاه شما