شنبه 14 اردیبهشت 1392 - 4:44

بازگشت گلشیفته فراهانی به رسانه ملی

شب گذشته شبکه پنجم سیما در اقدامی ناشیانه به مناسبت روز مادر در برنامه ساعت 25، بخشی از فیلم میم مثل مادر که با بازی گلشیفته فراهانی است ، را با کلی تبلیغ روی آنتن برد .

به گزارش بویرنیوز به نقل از انقلاب نیوز  ؛شب گذشته شبکه پنج سیما در اقدامی تاسف بار بخشی از فیلم ” میم مثل مادر ” را که با بازی و نقش اصلی گلشیفته فراهانی است را روی آنتن برد .

 

در ابتدای برنامه 25 که شب گذشته روی آنتن شبکه پنجم سیما رفت به بهانه گرامیداشت مقام مادر آهنگ فیلم “میم مثل مادر ” را همراه با قسمت هایی از این فیلم که با بازی گلشیفته فراهانی است را روی آنتن برد که بسیار باعث تاسف و نگرانی است که مسئولین سیما به این گونه مسائل توجه خاصی نمی کنند و به راحتی ارزش ها را زیر سوال می برند و فردی را که به ارزشها و عقاید مردم توهین کرده است را دوباره در رسانه ملی نمایش می دهند.

فیلم ” میم مثل مادر ” آخرین اثر مرحوم رسول ملاقلی پور است که با نقش اصلی گلشیفته فراهانی به عنوان یک مادر فداکار ساخته شد که بازتاب بسیار گسترده ای همراه بود  و مردم بسیار از این فیلم استقبال کردند ، اما پس از آشکار شدن فساد اخلاقی و بی حرمتی گلشیفته فراهانی به ارزشها و عقاید مردم ایران اسلامی این فیلم هم به عنوان یک اثر ارزشی دیگر از او نام برده نمی شود .

گلشیفته فراهانی چند سالی است که حیا و عفت و شرف ایرانی بودنش را به بازی در نقش زنان روسپی و بدکاره در فیلم های درجه چندم اروپایی فروخته است و انحطاط اخلاقی او برای همه ایرانیان آشکار شده است حال چرا باید مسئولین سیما به این امر مهم بی توجهی کرده و بخش هایی از این فیلم که در صحنه ای هم گلشیفته فراهانی مشخص بوده است را روی آنت به عنوان گرامی داشت مقام مادر ببرند؟…

به راستی آیا مقام بزرگوار مادر با آثاری که از یک زن فاحشه به جا مانده است باید به مخاطبانش عرضه شود یا اینکه الگوی گیری از آثار ماندگاری که صاحبان اثرش خودشان را توانستند حفظ کنند ؟ آیا نباید مسئولین رسانه ملی به این امر مهم توجه خاصی داشته باشند…؟

گفتنی است این برای چندمین بار است که فیلم ” میم مثل مادر ” با بازی گلشیفته فراهانی در رسانه ملی با استفاده از آهنگش منتشر می شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=39050
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. الهه گفت:

    آبروی ایرانی ها رو برد ازش متنفرم……………

  2. آسایش گفت:

    چرا نظراتمونو منعکس نمی کنید

دیدگاه شما