جمعه 13 اردیبهشت 1392 - 9:00

صبا برای انتقام به ایستگاه راه آهن می‌رود

دیدارهای هفته شانزدهم از دور برگشت دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور روز یکشنبه پانزدهم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود و طی آن صبای قم در دیداری خارج از خانه میهمان تیم فوتبال راه آهن شهرری خواهد بود.

این در حالی است که تنها هفت بازی از 9 مسابقه هفته سی و سوم مسابقات لیگ برتر فوتبال قهرمانی باشگاه‌های کشور به صورت همزمان در این روز به انجام خواهد رسید و طی آن صبای قم در آخرین بازی خارج از خانه خود با یکی از تیم های تهرانی حاضر در لیگ دوازدهم دیدار می‌کند.

دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و راه آهن شهرری از هفته سی و سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 17:45 دقیقه عصر یکشنبه پانزدهم اردیبهشت ماه به میزبانی شاگردان علی دایی در ورزشگاه اکباتان تهران برگزار می‌شود.

اما نگاهی به نحوه عملکرد تیم فوتبال صبای قم تا هفته سی و سوم لیگ دوازدهم فوتبال باشگاه‌های کشور نشان می‌دهد که تیم عبدالصمد مرفاوی فصل پرنوسانی را پشت سرگذاشته است، صبا لیگ را با صدرنشینی آغاز کرد و در میانه راه به منطقه خطر جدول نیز رفت و هم اکنون در جایگاه هشتم قرار دارد.

شاگردان مرفاوی در تیم فوتبال صبای قم در هفته سی و دوم میزبان شاگردان مجتبی تقوی در تیم سایپا البرز بودند و با کسب برتری در این مسابقه فاصله خود با تیم های ششم و هفتم جدول را کاهش دادند، ضمن اینکه شاگردان دایی نیز در خارج از خانه مقابل نفت آبادان یکی از سقوط کرده ها به لیگ دسته اول تن به شکست یک بر صفر دادند تا امتیازاتشان با صبا برابر 44 شود.

صبای قم در دو هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به ترتیب با راه آهن شهرری روز پانزدهم اردیبهشت ماه در ورزشگاه شهرک اکباتان تهران و روز بیستم اردیبهشت ماه نیز با مس کرمان در ورزشگاه یادگار امام قم بازی می‌کند.

صبای قم در 23 مسابقه با مربیگری عبدالصمد مرفاوی تا این هفته موفق به کسب شش پیروزی، 12 تساوی و پنج باخت شده است و از 69 امتیازی که می توانسته با این مربی کسب کند، 30 امتیاز به دست آورده، ضمن اینکه در 9 بازی تحت هدایت یحیی گل محمدی نیز به چهار پیروزی، دو تساوی و سه شکست دست یافته و در زمان حضور وی در راس کادر فنی خود 14 امتیاز گرفته است.

این تیم که در فصل قبل با عبدالله ویسی به مقام چهارم لیگ رسید و راهی مسابقات لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه های آسیا شد، در دیدار با راه آهن از حضور مجید هوتن و سهراب بختیاری زاده به دلیل محرومیت بی نصیب است و اگر در هر دو بازی آینده پیروز شود، یکی از رده های هفتم یا هشتم جدول را کسب می کند.

منبع:اخر

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=38736
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما