پنجشنبه 12 اردیبهشت 1392 - 16:12

ضرب‌الاجل استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مخلان آسایش عمومی

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر در جایی مشاهده شود افرادی به بهانه آزادی از جمله برگزاری همایش‌ها، نمایش ها و کنسرت‌های موسیقی حریم آزادی دیگران را خدشه‌دار کنند با مخلان امنیت و آسایش عمومی برخود قانونی می‌شود.

خبرگزاری فارس: ضرب‌الاجل استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مخلان آسایش عمومی

به گزارش فارس، ظهر امروز جلسه شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه و بویراحمد با حضور اعضای اصلی در دفتر امام جمعه شهر یاسوج برگزار شد.

سید حسین صابری توجه به شعار سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی را امری مهم برشمرد و اظهار کرد: توجه به تشویق تولیدات داخلی کشور و جلوگیری از تبلیغات غیر ضروری مصرف کالاهای خارجی امری ضروری بوده و باید مشخص شود که چقدر در تحقق اقتصاد مقاومتی می‌توانیم نقش داشته باشیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد امر به معروف و نهی از منکر را از وظایف عموم جامعه بیان کرد و گفت: اجرایی کردن و عملیاتی کردن این فریضه از وظایف همگانی است و باید به این مهم پرداخته شود از این رو نقش مسئولان اجرایی استان در عملیاتی کردن این امر بی‌بدیل و مهم است.

وی با تاکید به مسئولان اجرایی استان و عموم مردم اذعان کرد: امر به معروف و نهی از منکر مسئولیت شخص خاصی را نمی‌طلبد بلکه یک نظارت عمومی و همگانی است که امیدواریم اجرایی کردن این فریضه باعث تعرض به امنیت و آرامش دیگران نشود.

ضرورت توجه به برگزاری مراسم‌ها و برنامه‌های مختلف

صابری یادآور شد: فراهم کردن شرایط مناسب مرغوب و مطلوب تفریح و سرگرمی مردم باید مد نظر گرفته شود و توصیه می‌شود با وجود این‌که ایجاد امنیت و آرامش مردم از وظایف مسئولان و متولیان امر است توجه به نحوه برگزاری برنامه و مراسم خاصی ضروری است و نباید به گونه‌ای باشد که در اثر غفلت و سهل‌انگاری اقداماتی اعمال شود که با شرع مقدس اسلام مغایرت داشته باشد.

مسئول ارشد اجرایی در کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران و قانون اساسی آزادی‌های به افراد داده که در آن نیز رعایت حریم آزادی را مشخص کرده و با اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی آمادگی کامل تضمین آزادی افراد را دارد با این وجود افراد نباید از عنایت و رفعت نظام سوء استفاده کنند و در جهت استفاده از آزادی‌ها سلب آسایش از دیگران کنند.

صابری در بخش دیگری از سخنان خود از موسیقی و نحوه استفاده صحیح از آن سخن به میان آورد و گفت: موسیقی با شرایط کنترل شده مشکل خاصی ندارد، اما همین موسیقی و آزادی مشروط در بهره‌برداری از آن ممکن است مضراتی برای دیگران داشته باشد و باعث سلب آزادی و امنیت برای دیگران شود.

وی تاکید کرد: با رعایت آزادی همه افراد می‌توانند از حقوق حقه خود استفاده کنند و اگر کسی در مسیر استفاده از حق خود مانع از آزادی دیگران شود و باعث سلب آسایش دیگران شد با متخلفان مطابق قانون برخورد خواهد شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر در جایی مشاهده شود افرادی به بهانه آزادی از جمله برگزاری همایش‌ها، نمایش‌ها و کنسرت‌های موسیقی به حریم آزادی خدشه‌ای وارد کنند با مخلان امنیت و آسایش عمومی برخود قانونی می‌شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=38555
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. محمد پور گفت:

    ماسه خاكدار ……….. بتون تركدار…………….هديه جناب استاندار راستي نظام مهندسي خوابي يا بيدار ——————————— حالا نوبت پاساژ ها وموسيقي است

دیدگاه شما