سه شنبه 10 اردیبهشت 1392 - 15:37

محمد احمدزاده برکنار شد

محمد احمدزاده، سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی که از هفته‌ی یازدهم جانشین فرهاد پورغلامی شد، شب گذشته پس از قبول شکست برابر پرسپولیس به علت انجام مصاحبه‌هائی علیه حسین هدایتی، مالک این باشگاه و همچنین صادق درودگر، مدیرعامل این باشگاه از سمت خود برکنار شد.

به گزارش گل، محمد احمدزاده، سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی که از هفته‌ی یازدهم جانشین فرهاد پورغلامی شد، شب گذشته پس از قبول شکست برابر پرسپولیس به علت انجام مصاحبه‌هائی علیه حسین هدایتی، مالک این باشگاه و همچنین صادق درودگر، مدیرعامل این باشگاه از سمت خود برکنار شد.

البته نتایج این مربی کاملا ناامیدکننده بوده است و احمدزاده در طول ۲۳ هفته هدایت قوهای سپید انزلی فقط موفق به کسب ۶ پیروزی، ۹ تساوی و ۸ شکست شده است که عمده‌ی ناکامی‌های ملوان به نیم‌فصل دوم برمی‌گردد جائی‌که این تیم فقط یک پیروزی را در کارنامه ثبت کرده است.

بدین ترتیب احمدزاده با متوسط امتیاز ۱.۲ از هر بازی، سه پیروزی خانگی، سه پیروزی خارج از خانه، یک شکست خانگی، هفت شکست خارج از خانه، هفت تساوی خانگی و دو تساوی خارج از خانه از سرمربیگری ملوان در یک هفته مانده به پایان رقابت‌های لیگ دوازدهم عزل شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=37939
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما