سه شنبه 10 اردیبهشت 1392 - 9:50

حواشي داغ مناظره هدايت خواه و زيبا كلام / هدايت خواه: ديگر كاري به كار احمدي نژاد ندارم / زيبا كلام: آمریکاستیزی دمار ما را درآورده +تصاوير

گروه سياسي – مناظره انتخاباتی دوجبهه اصلاحات واصولگرا دیشب در سالن دانشگاه علوم پزشکی با دعوت جامعه اسلامی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تحت عنوان تبیین گفتمان سوم تیر و دوم خرداد برگزارشد، در این مناظره اقای صادق زیبا کلام با اشاره به 8 سال مدیرت اصول گراها بر قوای مجریه ومقننه، کشور را به ورشکستگی کشانده است.ایشان همچنین باسوال از ستار هدایت خواه که ازحامیان اصلی دولت بودپرسید چرا امارهای اعتیاد ،خودفروشی، بیکاری وفقر چرا چندبرابر شده است؟ وچرا دولت محمود احمدی نژاد بلدوزروار همه مدیران کارامد را حذف یا گوشه نشین کرده است؟ ایشان خواستار پاسخگویی اصولگراها شد

به گزارش بویر نیوز، در ابتدا صادق زیباکلام گفت اصول گراها تازه متوجه شده اند که سیاست های دولت چقدر اشتباه بوده است وبا طرح سوال از ستار هدایت خواه که ایا اصولگراها پاسخگوی سیاستهای غلط دولت هستند؟

ودرحال حاضر اصولگراها بعضی ازمشکلات را به دولت ربط میدهند یا به جریان انحرافی ، ایشان اصل اول را احترام به مردم وپاسخگویی درقبال عملکرد خود دانست وهمچنین اشاره کرد که درحال حاضر شما فقط همدیگر را متهم میکنید.

ستار هدایت خواه درپاسخ به زیباکلام گفت ایا دولت اصلاحات یا دولت کارگزاران پاسخگو بودند؟ البته ما معتقدیم هردولتی که به مبانی اسلام معتقد باشد باید به مردم پاسخگو باشد اما برخی دولت ها روحیه از خود راضی بودن دارند.

هدایت خواه دلیل رفتار احمدی نژاد را ورود برخی ازجریانات سکولار و مدیرنیته اسلامی در اطرافیان ریس دولت که همین امر باعث عدول اقای احمدی نژاد شده والان همه ان جریانات پشت پرده باهم ارتباط دارند

ایشان سازوکار رضایت از دولت ها را رای مردم به انها اعلام کرد ، وگفت که این حرف که مردم رضایت ندارند یک شعار است واگر از دولت های قبلی سوال شد از این دولت هم سوال میشود البته دولتهای احمدی نژاد وبنی صدر تنها دولت هایی بودند که به مجلس رفتند وبه سوالات نمایندگان پاسخ داند.

هدایت خواه همچنین افزود من احمدی نژاد سال 90 را قبول دارم واز زمان خانه نشینی ایشان دیگر ارتباطی با وی ندارم واگر دفاعی از دولت میکنم منظورم همان دولت سال 90 است.

 

a (1)

a (2)

در این مناظره ستار هدایتخواه نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی نیز با درخواست از زیباکلام که باید به جای مطرح کردن اسم‌ها و شعاری صحبت کردن به دنبال تحلیل مبنایی باشیم، عنوان کرد: بسیار متأسفم که آقای زیباکلام شأن جمهوری اسلامی را در دیپلماسی خارجی آن‌قدر تنزل می‌دهد که معیار ارتباط ما را با دنیا با محک عربستان سعودی می‌سنجد.

این فعال سیاسی اصولگرا ادامه داد: به موضوع این مناظره که آن را تبیین گفتمان سوم تیر و دوم خرداد نام نهاده‌اند هم انتقاد دارم چرا که ما باید گفتمان امام (ره) و انقلاب را تبیین کنیم و با این معیار اعمال خود را بسنجیم.

هدایتخواه تصریح کرد: اینکه در آستانه انتخابات برخی ناز می‌کنند و آمدن و نیامدن خود را با کرشمه و ادا بیان می‌کنند توهین به شعور مردم است.

وی با ذکر این مطلب که اگر ابهامی هست برای سیاسیون است و نه برای مردم، عنوان کرد: مردم تصمیم خود را خواهند گرفت و نیازی به راهنمایی و توصیه سیاسیون ندارند.

این استاد دانشگاه از وجود سه جریان فکری در کشور خبر داد و گفت: اولین جریان سکولارهای مسلمان هستند که قائل به دین حداقلی بوده و معتقدند که دین برای جامعه برنامه ندارد.

هدایتخواه دومین دسته را طرفداران مدرنیته اسلامی دانست و گفت: اینها قائل به دین سیاسی بوده و دین حداکثری را قبول ندارند و می‌گویند باید از الگوهای دیگران بگیریم و با الگوی خود بیامیزیم و به ایجاد ژاپن اسلامی اعتقاد دارند.

وی سومین دسته را طرفداران تمدن اسلامی دانست و عنوان کرد: اینها قائل به دین حداکثری بوده و می‌گویند که دین برای همه زندگی انسان برنامه و دستورالعمل دارد.

این فعال سیاسی اصولگرا دو دیدگاه اول را در قالب دولت کارگزاران و دولت اصلاحات معرفی کرد و افزود: در دولت اصلاحات گفته می‌شود تمدن غربی را سر تا پا قبول داریم در حالی که گفتمان امام (ره) و انقلاب می‌گوید جهت‌گیری تمدن غرب ضد بشری و طاغوتی است.

هدایتخواه با رد سخنان زیباکلام که معتقد بود دولت اصلاحات و کارگزاران تخاصم‌زدایی کرده و ارتباط خارجی خوبی برقرار کردند، ادامه داد: در دوره اصلاحات ایران را محور شرارت نامیدند و در دوره آقای هاشمی دادگاه میکونوس پیش آمد.

وی خاطرنشان کرد: در دوره اصولگرایان رژیم صهیونیستی در سه جنگ مقابل اسلام شکست خورد در حالی که در دوره اصلاحات آمریکا دو کشور اسلامی عراق و افغانستان را اشغال کرد و در دوره اصولگرایان دو دولت اسلامی در این دو کشور روی کار آمد.

a (3)

در ادامه این مناظره زیباکلام با بیان اینکه بنا نداشتم به جز انتخابات در مورد موضوع دیگری صحبت کنم، عنوان کرد: چرا این قدر شعار تکراری و بی‌جا می‌دهید در حالی که کشور به چیزهای دیگری نیاز دارد.

وی با برشمردن پاره‌ای از مشکلات اقتصادی و اشتغال و کار جوانان تصریح کرد: ببینید امروز سرمایه‌گذاران به کجا رفته‌اند و نگاه کنید که چرا اکنون بیکاری در کشور موج می‌زند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب افزود: این چیزی که شما آن را بیداری اسلامی می‌دانید قبول ندارم و نام آن را دموکراسی‌خواهی می‌گذارم.

وی با طرح سئوالی که چرا اکنون سفارت‌های برخی کشورهای عربی و اسلامی در کشور بسته است، افزود: نگاه کنید در این کشورها چند بار مرگ بر آمریکا گفته‌اند و چند بار پرچم آمریکا را آتش زده‌اند.

زیباکلام با ابراز این سخن که من به دلایل مختلف آمریکاستیزی را جوهره انقلاب نمی‌دانم، عنوان کرد: آمریکاستیزی دمار ما را درآورده است.

این استاد دانشگاه با اشتباه خواندن دیپلماسی خارجی این دولت اذعان داشت: هولوکاستی که این دولت از آن سخن گفت اشتباه بود و برای کشور مخاطره ایجاد کرد.

در پایان این بحث هدایتخواه با خواندن فرازهایی از وصیتنامه امام (ره) به بخشی از گفته‌های زیباکلام در زمینه نوع و نحوه برخورد با آمریکا پاسخ داد و متذکر شد: اگر گفتمان امام و انقلاب را معیار ارتباط با آمریکا قرار دهیم ارتباط با این رژیم استکباری چیزی جز گام گذاشتن در مسیر براندازی نیست.

a (4)

a (6)

حضور دانشجویان به گونه ای بود که نه تنها سالن دانشگاه پرشده بود بلکه بسیاری دیگر در بیرون از ساختمان ازطریق ویدئوکنفرانس به تماشای مناظره پرداختند که جا دارد ازمسولان دانشگاه علوم پزشکی بابت نظم واحترام به همه دانشجویان تشکر وقدردانی کرد.

a (9)

ازحواشی پایانی این مناظره شعارهای طرفداران هدایت خواه مرگ بر ضدولایت فقیه بود که باشعار درود برسه سید فاطمي خمینی خامنه ای خاتمی طرفداران زیباکلام مواجه شد

 

a (11)

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=37600
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. سیاوشت گفت:

    دیر شد دکتر!!! اون موقع که نباید کار داشتی گذشت. دیر دوزاریت افتاد. دیگه مردم فهمیدن چه خبره سر حرفات وایسا

    • غریبه گفت:

      هنر اینه که وقتی یکی میفهمه اشتباه کرده اونقدر شجاعت داشته باشه که بگه اشتباه کردم.من هدایتخواه رو عید تو اردوی راهیان نور شناختم.واقعا حیف که وارد سیاست شد.سیاست احترام نمیشناسه.کمی منصفانه تر قضاوت کنیم.

    • بویراحمد@ گفت:

      ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه است هر که با سید علی در افتاد ور افتاد

  2. مهدیا گفت:

    تا وقتی که یک جریان طبق قانون ورضایت مردم پیش می ره باید ازش حمایت کرد

  3. . گفت:

    این گرانی ها ومعضلات نتیجه هشتمی ها بود

  4. ناشناس گفت:

    حسنت بر سخن سیاوشت: “دیر شد دکتر!!! اون موقع که نباید کار داشتی گذشت. دیر دوزاریت افتاد. دیگه مردم فهمیدن چه خبره سر حرفات وایسا”

  5. بویراحمد باغیرت گفت:

    متاسفم برای زیباکلام که باهدایتخواه مناظره میکنه.باباهدایتخواه کیلویی چند..هدایتخواه بااین مناظره هادنبال بزرگی خودهست.هدایتخواه توکوچکتراز ان چیزی هستی که فکرش رامیکنی..مردم درانتخابات پیش روخاطره12 اسفند رابرایت زنده میکنند بهت قول میدهم

    • رهگذر گفت:

      متاسفیم برای شما وامثال شما هدایت خواه انقدر بزرگه که نیازی به تعریف وتمجید کسی نداره .وزیبا کلام وامثالهم حتی اگر به پای غرب وامریکا هم بیفتند چیزی عایدشان نمی شود چون انها به هر طریق دنبال برنامه های خود هستند ونمی خواهند ایران وایرانی باشد.ضمنا دوستان شما قبلا نظراقای زیبا کلام را عملا رفتند وجز سرخوردگی ومذلت چیزی عایشان نشد.

  6. ناشناس گفت:

    چی شد دکتر جان رفیق نیمه راه شدی تا دیروز سنگ آقا محمود رو به سینه میزدی حالا ادعا میکنی که کاری یاهاش نداری چرا؟ مدیران انتخابی تو و همین آقا محمود نزدیک به 6 ساله که مثل اختاپوس به جان این دانشگاه افتادن و دارن حق کشی میکنن ؟ اولین کسی که در محضر خدا باید جوابگو باشه تو هستی نه احمدی نژاد .به خاطر حمایتهای بی دلیل و بی پایه و اساست از آقا محمود

  7. باقرپور گفت:

    زیباکلام بیکار بوده اومده با هدایتخواه بحث کنه ، هدایت خواه را تو مجلس به طرح هایش میخندیدند.

    • ناشناس گفت:

      خیال می کنید زیبا کلام از کره ماه اومده نه بابا هدایت خواه را ما قدر نمی دانیم چون لر است باور کن سطح سواد و ایمان هدایت خواه خیلی بالاتر از این آقا است تنها عیب ایشون این است که لر است و ما لرها متاسفانه همدیگر را از صحنه خارج می کنیم به هر قیمتی …. ما باعث شدیم دکترها از این جا به شیراز بروند و بلیطی که با 10000 تومان تهیه می شد الان با 100000 تومان تهیه می شود (اگر تهیه شود) دست از این لجبازیها بردارید

      • ناشناس گفت:

        اتفاقا تا همین جا که اومده ورسیده ،که زیادی هم اومده ، دلیلش این بوده که ما لرها بیش از حد بزرگش کردیم وحمایتش کردیم به همین دلیل توهم زد و کار مملکت و وضعیت کشور به این جا رسید….وگرنه هدایتخواه رو چه به سیاست ومجلس ایشون تو همون دینداریش و ایمانش هم تو این 8 سال نشون داد که خیلی لنگ می زنه میگید نه عملکرد دوستان ومریدان ایشون رو در پست های مختلف بررسی کنید همچنین عملکرد مراد وبزرگ ایشون یعنی آقای احمدی نژاد رو ….که آقای هدایتخواه توی دوران نمایندگیشون وحتی بعد از اون ودر سخنرانی های تبلیغاتی دور قبل که رای نیاوردن هنوز سنگ احمدی نژاد رو به سینه می زدن …در صحبت کردنتون خدا رو هم در نظر بگیرید …

        • گچسارانی گفت:

          نمی دونم اگه هدایت خواه نبود کسی تو استان پیدا می شد با زیبا کلام یا هرکس دیگه ای که دم از روشنفکری میزنه صحبت کنه

      • ناشناس گفت:

        خیانت هدایتخواه نابخشودنیست
        1. اوردن حسینی به عنوان استاندار
        2 . ریس وفرماندار شدن معلم های…
        3. استخدام عده ای خاص (همفکرهش منظورمه بقیه بوق بودن) در حراست دانشگاه دولتی وهمه ادارات
        4.دادن پیمانهای بزرگ به همخطاش بقیه بوق
        5. قلع وقمع کردن مخالفها
        6.دفاع از احمدی نژادی که الان قبولش نداره
        7. حذف مدیران بالیاقت مثل رودشتیان
        8 .0………………….

        • بویراحمد گفت:

          تنها اشتباه هدایت خواه مجال دادن به افراد بیسواد و نا بلدی چون زارع هست که به استاندار نا کارامدی چون . . . اجازه دهد بر استان ما حکم رانی کند. امثال هدایت خواه به گمان خیلی از طرفداران زارع در استان ما کمتر متولد خواهد شد.

    • ناشناس گفت:

      این حرفتون خیلی مزخرفه ومشخصه که اصلا هدایت خواه را نمی شناسید

    • صبا گفت:

      زهی سفاهت و خوش خیالی
      . مثل هدایتخواه دیگه ندارین.

  8. واقع بین گفت:

    اقای هدایت خواه مثل اینکه تازه یادت اومده که احمدی نژاد کی بوده . آقایان هاشمی و دیگر اصلاحات چقدر به شما فریاد زدند که بابا این احمدی نژاد اونی نیست که شما میگید اما شما با تعصبات کورکورانه حمایت میکردید حالا چی شده تغییر موضع داده اید . این حنای شما دیگر رنگی ندارد

    • بویراحمد@ گفت:

      اصلا هاشمی و دیگر اصلاحات کی باشند که برا ما فریاد بزنند. احمدی نژاد خوب بود تا زمانی که صراطش مستقیم بود و همون طور که هاشمی خوب بود تا زمانی که خط امام را در پیش داشت.

  9. درپاسخ همه دوستان گفت:

    متاسفم براتون که بخاطر مسائل قومی وقبیله ای به هرطریقی که میتوانید هدایتخواه را می کوبانید.اگه اقایان زارع وبهرامی توان فقط 5 دقیقه صحبت کردن رادارن شرف ندارم دست بوسشان نشم.قیاس هدایتخواه با اینها مثل قیاس کوه دنا با تپه استانداریه.کورکورانه ومتعصبانه گزاف نگویید.اینکه ایشان حامی احمدی نژاد بود درسته ولی تا سال 90 ..ازوقتی احمدی نژاد قهر کردندوخانه نشین شدن ایشان دیگر بااحمدی نزاد ارتباطی نداشتند.

    • با وجدان نظر بدید گفت:

      عزیزم مگه تو باهاشون بودی که اینقدر دقیق میگی…

    • ناشناس گفت:

      کدوم تپه ی استانداری ؟ همونی که استاندار هدایتخواه نابودش کرد ؟!!!!!!!!!!

      • ناشناس گفت:

        استاندار هدایت خواه همونی بود که بعد از رفتنش بسیاری از طرحها از جمله جاده سازی نیمه تعطیل شدند

    • مهندس بیکار گفت:

      چرا شماها عادت کردین بجای پاسخ دادن در برید نمیدونم چرا همتون مثل مریدتونیت با دیشبم هدایت خواه پاسخ درست وحسابی نداد مگه هرکی بتونه خوب حرف بزنه دیگه …… مهم حرف خوب زدنه وحرفی که همراه با عمل باشه
      متعصب شماهایید که هرچی هم بشه بازم خودتونیت دیدی چطوری هدایت خواه ناخواسته به اشتباهش اعتراف کرد اما دکی جون دیگه دیر شده مارا به خیرتو امیدی نیست شر مرسان ن ن ن ن ن ن ن ن ن ن ن ن ن ن ن ن ن ن ن ن ن ن ن ن ن ن ن ن ن ن ن ن ن

      • حقوقی گفت:

        هدایت خواه کاری جز سفسطه و مغالطه چیزی بلد نیست. سواد کجا بود. شماها کتاب نمیخونید عامو.
        این همه بدبختی و وضعیت بد اقتصادی نتیجه حمایت های امثال هدایت خواه و بزرگواری از احمدی نزاد بود.
        تورو خدا نگاه ما با کیا ارتباط داریم تو دنیا( جزایر کومور و بروندی و بنین و ونزوئلا و افغانستان و کره شمال) جمع کنید کاسه کوزتونو. حیف زیباکلام که با امثال هدایت خواه میاد مناظره میکنه. خدا شاهده خودم براش کافیم تو مناظطه. چون حرفی برای گفتن نداره. کجای گفتمان انقلاب گفته دروغ و کلک به مردم بزنید؟؟؟ کجای وصیت امام گفته تورم بره 200 درصد؟؟ کجای گفتمان انقلاب گفته به ولایت دهن کجی کنن؟؟

  10. ناشناس گفت:

    ما به داشتن ستار هدايت خواه افتخار مي كنيم. ياد بگير غلام محمد زارعي كه يكسال رفتي مجلس تا بحال نديدمت يك كلمه بحرفي

    • ناشناس گفت:

      مگه هدایت خواه این همه حرفید چه گلی به سرمون زد بزرگترین خیانت به این استان رو همین دکترتقلبی زد یادت رفته با اوردن حسینی به عنوان استاندار چه بلایی سر ملت ما اورد این خیانت اقای هدایت خواه نابخشودنیست

  11. مومنی گفت:

    حرفهای خده دار هدایت خواه در حالی که در دوره اصلاحات آمریکا دو کشور اسلامی عراق و افغانستان را اشغال کرد حتما تقصیر اصلاحات بود که آمریکا حمله کرده، پس سوریه تقصیر کیه؟

  12. بیطرف گفت:

    بنده های خدا اگه هدایتخواه آدم بزرگی نبود که دانشجویان اینهمه هجوم نمیارن برای مناظره ایشون

    • پنداری گفت:

      این دکتر شما به جز سفسطه و مجیز گویی تاحالا چیزی نداشته و همیشه سخنان تکراری و خسته کننده برای کسانی که انگار تاحالا هیچی نمیدانند بیان می فرمایند .من فکر می کنم دکتر زیباکلام اندیشه هایش در کتابهایش آمده وهمه به ویژه طرفداران کتاب ستیز دکتر هدایت خواه می توانند به انها مراجعه کنند و کمی با دنیای ادیشه و واقعیات آشنا گردند.

  13. ناشناس گفت:

    آقای هدايت خواه شما که برای قبولی احمدینژاد روزه نذر کرديد لابد مانند دکتری خودتان تقلبی از آب در آمد 8 سال دروغ گفتی و به مردم .. و به……عده خاصی را دستور استخدام و بورس دادی

  14. بي طرف گفت:

    بهتر بگويم ايمان هركس به درد خودش ميخورد در اين كشور بزرگ كار و خدمت صادقانه بهترين عبادت است از قديم گفتند هركه را بهر كار ساختند

  15. سید گفت:

    دوستان اگر شخص دیگری را در استان می شناسند معرفی کنند تا دیگر مزاحم دکتر نشویم

    • زرین گفت:

      در تفکر شما کسی بالاتر از ایشان وجود نداره تفکرات دیگر هم که از نظر شما غیر خودی اند و اصلا نباید باشند . مردم دچار انحراف و فتنه و بی دینی می شوند.

  16. امیر گفت:

    سلام  دوستان این همه از این سیاسیون حمایت میکنین سیر نمیشین یکی روزه میگیره،یکی بلف میزنه بابا اینا میخوان شما رو بندازن به جون هم خودشون به بخور خودشون برسند کدوم دولت سنگ ما رو به سینه زد ها برین زیلایی هم استان هایتون ببینیم بعد بگین زیبا کلام و هدایتخواه تو رو خدا خودتون پیشرفت کنین ول کنین اون شمالیا رو شرمنده خدافظ 

  17. aa گفت:

    جواب صحبت برخی دوستان:
    1 هدایتخواه از احمدی نژاد تا پای جان حمایت کرد باید ادامه بده چون اگه دست برداره مردم به سواد سیاسیش شک میکنن
    2
    ایشون آدم مومنی هست قبول ولی مشکلات مردم ما با ایمان ایشون حل نمیشد بلکه باید برای ما کار میکردن.3 اونایی ک گفتن احمدی نژاد اشتباه کرده و اصول گراها اشتباهشونو به خاطر حمایت از احمدی نژاد میپذیرن باید بدونن سیاست های کلان کشور و اینکه با زندگی مردم بازی بشه و براشون مشکل درست کردن اشتباه پذیر نیست و به هیچ وجه قابل قبول نیست
    . 4 ضمنا اون اقایی ک گفتن هدایتخواه رودشتیانو حذف کرد و معلما رو جایگزین کرد باید بگم هدایتخواه تنها کار درستی ک کرد همین بود.

    • یک مدرس دانشگاه گفت:

      جناب aa حرفات تا 3 خیلی عالی بود. اما جناب رودشتیان یک بار مدیرکل نمونه کشوری شد. تجربه کارهای عمرانی زیادی در حوزه راهسازی وشهرسازی داشت و در ایلام، بوشهر و یاسوج به عنوان مدیرکل خدمات زیادی انجام داد. طرحهای بزرگی که دوستی انجام داد و نام نیکی که برجای گذاشت سهم زیادی از آن متعلق به رودشتیان است. معلمی که دست چپش را از راستش نمی شناخت شد مسئول بخش تحقیقات استان که یکی از مهمترین بخشها است. در دانشگاهها بهترین افراد را برای پژوهشی انتخاب می کنند و بد نبود اگر یک استاد دانشگاه مسلط به تحقیقات را برای این کار انتخاب میکردند.

      • حقوقی گفت:

        خداوکیلی بدون هیچ غرضی میخوام ببینم جناب هدایت خواه هدفشون از نمایندگی چی بود؟؟ چه بازخورد ملموس و محسوسی برای استان داشتن؟؟ کاش یک نفر جواب سوال منو میداد. بعید میدونم جوابی هم داشته باشن.

  18. جواد گفت:

    هدایت خواه از زمان وزمین عقب افتاده همه چیز وهمه جا را … .فکرش وتحلیلش از محدوده……. فراتر نمیرود کوته نظر تنگ نظر کوچک بین غیر واقعی نگر در یک کلام مرد عتیقه قرون وسطی ای که ترکش نگاه تحلیلی اش تا نوک دماغش جلوتر نمیرود

  19. ناشناس گفت:

    وچقدر زودديرميشود

  20. احمد گفت:

    برید اقای هدایت خواه با اصول گراهاتون

  21. ع ع م گفت:

    مطالب دوستان را خواندم.بیاد مناظره سال 74 اقایان شعله سعدی و زارعی و نجابت نمایندگان شیراز افتادم که از منطق خارج شد و به عقده گشایی انجامید. در خاطرات انقلاب خواندم که امام(ره) بازرگان و بنی صدر و منتظری و خیلی از افراد را تدیید کرد ولی متأسفانه خوب ادامه ندادند و امام از ملت عذرخواهی کردند و به انتخاب اشتباه خود اعتراف کردند و بر محبوبیتشان در دل ملت های دنیا افزودند. آیا امثال هدایت خواه اجازه ندارد اشتباه فکر کند و بعدش هم اعتراف کند؟ آیا اصرار بر تداوم اشتباه نشان عقلانیت و بزرگی است؟ خواهش می کنم هر جمله ای را که می خوانید از زوایای مختلف بررسی کنید و تحیلیل خودارضایی نکنید. مخالفت با آقای هدایت خواه حق شما است اما واقعیت را بپذیرید که تحلیل ایشان در مورد سیاست خارجی و نقش اسلام ستیزی آمریکا و مؤیدانش واقعی و اظهر من الشمس است. در بزرگی و باسوادی آقای زیبا کلام شکی نیست اما دقت کنید که ایشان نه آمریکا ستیزی را جوهره انقلاب میداند و نه بیداری اسلامی را قبول دارد. حالا شاید لغت آمریکا ستیزی و بیداری اسلامی را بشود با واژه ای دیگر جایگزین کرد لیکن مفهوم اصلی اتفاقات که تغییری نمی کند. باید مواضع شما را بیان کرد. سالهاست کهعده ای فکر می کنند مردم استخوان بندی این نظام را فراموش کرده و یا از مواضع اصلی نظام وامام و رهبری، خسته شده اند. اگر آقای هدایت خواه اینگونه با جسارت و شفافیت متعهدانه ای پاسخ میدهد، به خاطر شهامت و جسارت در شناخت واقعیت های ملی، اسلامی و جهانی است. رخدادهای سالیانه و مناسبت های ایرانی و اسلامی را در هر سال مرور کنید ببینید که مردم با شور و شعوری حضور دارند. این واقعیت ها که پاک شدنی نیست. امثال هدایت خواه که خود را بدهکار مردم و انقلاب می دانند باید این همه مورد تهاجم متحجرانه قرار بگیرند؟ من نمی خواهم بین آقای زارعی و هدایت خواه و دیگران مقایسه ای بکنم اما باید بدانید که در طول این انقلاب فقط دو نفر توانستند معنای نمایندگی و نماینده بودن را بفهمند، یکی بهرام تاجگردون و دیگری ستار هدایت خواه. چرا که هم برای ایده آلهای خود نظر داشتند و مسلط به مشق نمایندگی بودند و هم اینکه در مجلس و برنامه های کشور، صاحب نظر بودند.خداوکیلی شخصیت را نپرستید به شاخص های علمی، دینی، عقلی، نظری،عملی و مدیریتی احترام بگذارید و نیک بیندیشید.

    • حقوقی گفت:

      واای چقد شما مغلطه کردی داداش جان. شما فرمودین فقط هدایت خواه و تاجگردون نماینده بودن.!! ببین دوست عزیز یا میدونی و چیزی نمیگی که کارت اشتباهه و یا اینکه نمیدونی پس چرا اظهار نظر میکنی؟؟پس قضاوت بی مورد نکن!
      حمایت های بی حد و حصر امثال هدایت خواه از احمدی نزاد رو فکر کنم یادتون نمیاد. ایشان شخصا دنبال بورس بچه های هیئت خودش بود کسانی که معدلشون 14 و 12 بود. چه کسی قسمش رو شکست برای نمایندگی؟؟ چه کاری چه کارخانه ای چه طرح ملی و استانی را در مجلس تصویب کردن؟؟ ایشون وکیل الوله بودن نه نماینده مردم بدبخت و محروم استان ما! جوری حرف میزنی انگار کسی جز خودت چیزی نمیدونه. اقای محترم تا زمانی که واقعیت های جامعه و دوربرومون را نبینیم همین آشو همین کاسه هست. شما منکر وضعیت بد اقتصادی هستین؟؟ وضعیت اسفبار فرهنگی؟؟ وضعیت بد روابط بین الملل رو نمیبین که با بروندی و بنین و کره شمالی و افغانستان رابطه داریم؟؟اینقد دشمن تراشی کردیم برا خودمون که خدمونم متوجه نشدیم. که حتی لبنان که همه چیش از ما هست به زور و پول هزار التماس به ما رای مثبت میده. پس چرا بیداری اسلامی روشون اثر نداشته؟؟ ببین اینا همش جنگ رسانه ای هست. اقای مبارک ظالم بود و بس حالا ایران میخواد انقلاب مصر رو به اسم خودش تموم کنه. جالبه اخوان المسلمین بدجور توپیده به دکتر ولایتی که این چه حرفی هست که شما میزنید که بیداری اسلامی و انقلاب مصر نشئت از انقلاب ایران هست.
      کدوم نظر کدوم مدیریت هدایت خواه داشت؟؟ ببین دوست عزیز اگه ممکنه برام کارهایی که کرده رو برام بگید. البته ملموس و حسوس باید باشن نه آمار و گزارش کارای آبکی.

      • ناشناس گفت:

        وجدادا ع ع م بدون اینکه به کسی اتهامی وارد کنه اظهار نظر کردند اما شما ………

        • حقوقی گفت:

          دوست عزیز مملکت را با شعار و حرف و سیاست های بدون عمل نمیشه اداره کرد. آقایان اکثرا حرف میزنن تا عمل. باید التزام عملی به منویات رهبری و ارمان های امام و انقلاب داشته باشن.
          الان در این برهه از زمان اصلاح اقتصاد و رفع بیکاری جبهه هست. اگه کسی تو جبهه تفنگ بلد نباشه دست بگیره نمیبرنش خب . حالا تو این وضعیت حاد کنونی کسی باید بیاد که واقعا و در عمل بلد باشه کارشو. نه اینکه فقط سخنرانی و حرف بزنه. کسی منکر فعال بودن دکتر هدایت خواه در مجلس نیست ولی چه سود برای ما چه سود برای اقتصاد استان؟؟ واقعا میشه کسی جواب سوالمو بده. بنده حقوق خوندم میدونم نماینده فقط وظیفش فانونگداری و نظارت هست ……این وظیفه وارونه شده و بیشتر کارهای اجرایی میکنن و به نوعی عرف شده. اقای هدایت خواه که میدونستن این عرفو چرا رفتن نماینده شدن ؟؟!!

  22. ع ع م گفت:

    خدمت دوست عزیزی که در پاسخ اینجانب و بدون نام مشخص یا مستعار اشارات عامیانه ای داشتند عرض سلام دارم. نمی دانم چقدر تحصیلات دارید و یا رشته تخصصی شما چیه. اما توصیه می کنم مطالب بنده و خودتان را دومرتبه بخوانید. دوست خوبم، احمدی نژاد همسایه یا هم خانواده و یا دوست دیرین هدایت خواه نبود که ادعاداری چون انتخاب اول هدایت خواه اشتباه بوده و حتی اعتراف ایشان به اشتباه خودش را نمی پذیری، پش هدایت خواه را مجرم دانسته و انتظار محاکمه اش را داری؟ اصلاً می دانی که دولت افتتاح کارخانه در یک استان را با برآورد چه زیرساخت هایی قبول می کند؟ آیا صرفه جویی اقتصادی، مواد اولیه، نیروی متخصص، سرمایه گذار، بازار مصرف و چندین و چند فرایند دیگر برای راه اندازی کارخانه در این استان فراهم است؟همین انتخابات مجلس و شرایط قبل و زمان انتخابات و حالا را بررسی کن. چقدر از آقای زارعی استقبال شد؟ چقدر انتظارات از ایشان بالا گرفت؟ بواسطه طرح مسائلی مثل اینهایی که مطرح کردید چقدر امید در مردم بویراحمد زنده شد؟ الان شرایط و قضاوت مردم چیه؟ سایت ها را مطالعه می کنی؟ هیچ توجه داشتی که تحریم ها و بحرانهای موجود نتیجه طمع ورزی آشکار و پنهان امریکا و ایادی آن است؟ شما هدایت خواه را ملاک ایران و اسلام قرار میدهی یا باورهای دینی ابا و اجدادی خود را؟ اگر به عمق واقعیت انقلاب توچه کرده باشی نه هدایت خواه و نه هیچ کس دیگری ملاک دین و مقیاس اسلامیت نیست؟شاید ایشان با تمام وجود متعهد به دین و جامعه اش باشد لیکن من و شما هم می توانیم تصور کنیم که اگر کسی برای زنده ماندنمان شرط بگذارد قبول کنیم که این زور است و زور هم با حریت و مردانگی منافات دارد بنابراین باید با شجاعت و بدون احساس تفسیر کنیم و تحلیلمان با منطق و البته انصاف مطابقت داشته باشد.از طرف دیگه بیداری اسلامی به نان سفره من و شما اضافه نمی کنه اما به دین ما رنگ جهان گشایی خواهد داد. عربستان را نگاه کن، خانه خدا و قبر پیامبر و چندین امام معصوم در آنجا است اونوقت حکام و سران اون کشور به کمترین مبانی خدا و رسولش اعتقادی ندارند. از طرفی نمی خواهم به کسی جسارات کنم، ولی به یاد بیار که ما با فرانسه هم ارتباط برقرار کردیم ولی تو بخدا بروید در آرشیو روزنامه اطلاعات مصاحبه رئیس جمهور وقت فرانسه(ژاک شیراک) که یک هفته بعد از سفر رئیس جمهور انجام گرفت را بخوانید. چقدر تضعیف، چقدر تحقیر، چقدر بی تفاوتی؟ بیشتر بیندیشیم. اما منصفانه.

  23. مهدی گفت:

    اقای ع م م سیت متاسفم که فقط ایگی بسا خوت یچی دونی.یه پرس وت ایکنم اما درس جواب بیه ای همه بچه به قول خشو مسجدی چطوری من دوری هم ای اقای هدایتخواه رفتنه سر کار.هووی هووی بره من دانشگاه یاسوج سیل کن فقط ….. …… ووچو نناینه سر کار.واقی هدایت هم بگو تو که من مجلس طرح لباس تهیه ایکردی په ای کله فرانسوی چنه وسرت.

  24. ثریا گفت:

    آقا مهدی:

    بهتره من همی عاقلی خت بمونی، جوابت و ع ع م عقده گشایی بیی نه از سر منطق.

    • حقوقی گفت:

      چه ربطی داره خ ثریا؟؟ ما ایشون رو نمیشناسیم. دنیای تبادل اطلاعات هست پس حق داریم حرف همدیگرو رو واقع بینانه نقد و بررسی کنیم. ولی بر حسب امارات و قراین انگار شما ایشون رو میشناسید.!!!!! این حقیقت قابل کتمان نیست که واقعا جناب هدایت خواه افراد زیادی رو از هیئتشون بورس بدون ازمون دادن و همین جا هست که شعاری که خودشون دادند ( عدااااالت ) را خودشون نقض کردند و برا همه سوابق علمی انها مشخصه بخصوص معدلای نجومیشان. شما که اطلاع نداری پس بهتره قضاوت نکنید.خداراشکر ما بهترین جا کار میکنی و درس خوندیم و میخونیم و نیازی به این بورسای ناحق نداریم. ما با تلاش خودمون درس خوندیم و خواهیم خواند.

دیدگاه شما