دوشنبه 9 اردیبهشت 1392 - 22:11

پرسپولیس با برد به استقبال فینال رفت

در ادامه هفته سی و سوم لیگ برتر فوتبال تیم پرسپولیس از ساعت 19:15 در ورزشگاه آزادی و در حضور 8 هزار تماشاگر (بنا به اعلام بلندگوی ورزشگاه) به مصاف تیم ملوان انزلی رفت که این بازی با نتیجه  یک بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید. ن

شاگردان گل محمدی که به این مسابقه به عنوان یک دیدار تدارکاتی پیش از بازی با سپاهان در فینال جام حذفی چشم داشتند دو نیمه متفاوت را به نمایش گذاشتند. نیمه اول این دیدار که به قضاوت احمد صالحی برگزار شد بدون اینکه توپی از خط دروازه ها عبور کند خاتمه یافت. در این نیمه توپ بیشتر در میانه میدان ضربه خورد و یک بازی سرد را از سوی دو تیم شاهد بودیم.

پرسپولیس در نیمه‌ دوم چند فرصت مناسب گلزنی را از دست داد و بازی به مراتب بهتری نسبت به ملوان ارائه کرد و موفق به زدن تک گل خود شد. در دقیقه 56 پاس خوب نوری به انصاری‌فر رسید تا این بازیکن در موقعیتی تک به تک دروازه‌ی ملوان را باز کند و حساب کار یک بر صفر به سود پرسپولیس شود. در ادامه تلاش ملوانی‌ها برای به تساوی کشاندن کار بی‌نتیجه ماند تا پرسپولیس با برتری برابر ملوان آمادگی خود برای بازی برابر سپاهان در فینال جام حذفی را نشان دهد.

در این دیدار پژمان نوری و جواد شیرزاد از ملوان و کلاه‌کج، فشنگچی و حقیقی از پرسپولیس با کارت زرد احمد صالحی جریمه شدند.

با این برد پرسپولیس 50 امتیازی شد و در رده ششم جدول باقی‌ ماند و ملوان 40 امتیازی همچنان یازدهم است.

برای پرسپولیس در این دیدار نیلسون، رضا نورمحمدی،‌ سید جلال حسینی، محمد خانزاده،‌ رضا حقیقی،‌ امیرحسین فشنگچی، محمد نوری، عادل کلاه‌کج،‌ غلامرضا رضایی (ولادکو گروز دانوسکی در دقیقه‌ی 46)،‌ کریم انصاری‌فرد (مهرزاد معدنچی در دقیقه‌ی 79) و محمد قاضی (هادی نوروزی در دقیقه‌ی 46) به میدان رفتند.

همچنین ملوان با سرگی پاشنکو، احمد آهی، بابک پورغلامی (محمد حیدری در دقیقه‌ی 66)، هادی تامینی، جواد شیرزاد، حسین بادامکی، پژمان نوری، مازیار زارع، عزیز معبودی، سعید یوسف‌زاده (سعید عزت‌اللهی در دقیقه‌ی 81) و محمد نزهتی در این دیدار حاضر شد.

منبع:انتخاب

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=37512
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما