دوشنبه 9 اردیبهشت 1392 - 22:08

من به نفع خاتمی کنار می‌روم

من به نفع خاتمی کنار می‌روم

به گزارش بویر نیوز به نقل از افکار، مصطفی کواکبیان عصر امروز در جمع مردم شهرکرد با بیان اینکه اصلاحات یک امر مهمی است که در قرآن کریم هم به آن سفارش شده است‌، افزود: این در حالی است که تا اسم اصلاحات در کشور آورده می‎شود حساسیت برای افراد به وجود می‏آید و آن را گونه دیگری جلوه می‎دهند.

کواکبیان با بیان اینکه اصلاح‎طلبی به مفهوم براندازی نیست، تصریح کرد: اصلاح‌طلبان اساس نظام را قبول دارند و در چارچوب آن عمل می‎کنند.

نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در دوره هشتم مجلس شورای اسلامی بر ضرورت اجماع اصلاح‌طلبان تاکید کرد و گفت: اگر اصلاح‌طلبان در انتخابات گذشته با هم اجماع لازم را داشتند احمدی‌نژاد پیروز انتخابات نمی‎شد.

کواکبیان در ادامه اسم دولت خود را دولت اخلاق عنوان کرد و افزود: دلیل این نامگذاری این است که در سال‌های اخیر بداخلاقی‌های بسیاری در کشور شکل گرفت.

وی ادامه داد: ریشه این بداخلاقی‌ها از لفظ “بگم‌بگم” شروع شد و تا یک‌شنبه تلخ در مجلس ادامه پیدا کرد.

کواکبیان در ادامه با بیان اینکه خاتمی کاندیدا نمی‎شود، تصریح کرد: این در حالی است که اگر کاندیدا شود من به نفع خاتمی کنار می‌روم.

مدیرمسئول روزنامه مردم‌سالاری با بیان اینکه مشایی اقبالی برای ریاست جمهوری ندارد، گفت: مشایی بدون رانت دولت یک میلیون هم رای نمی‎آورد.

کواکبیان یادآور شد: مشایی اگر رد صلاحیت شود احمدی‌نژاد نمی‎تواند برای او هیچ کاری بکند چون پایگاه مردمی ندارند.

وی با بیان اینکه موافق برقراری رابطه با آمریکا است، اذعان داشت: فایده این رابطه در این است که تحریم‌ها و قطعنامه‌ها علیه ایران به حداقل می‎رسد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=37506
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما