دوشنبه 9 اردیبهشت 1392 - 20:15

انتقاد لنكرانی به انتشار مصاحبه پدرش در رسانه‌ها

كاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران نسبت مصاحبه ای كه از پدرش با رسانه های غربی انجام شده واكنش نشان داد و در اینباره اظهارنظر كرد.
به گزارش بویرنیوزبه نقل ازمهر، كامران باقری لنكرانی در حاشیه نشست دانشگاه تهران در جمع خبرگاران در پاسخ به اینكه رهبر انقلاب در جمع كارگران به شاخصه های رییس جمهور اشاره كردند، شما كدامیك از این شاخصه ها را در خود دیده اید كه وارد این عرصه شده اید گفت: آنچه مهم است این است كه وقتی ما در صحنه حضور پیدا می كنیم نسبت به سایر افرادی كه اعلام حضور كردند سنجشی داشته باشیم واگر دیدیم می توانیم یك سرمایه افزوده ای بر این مسیر اضافه كنیم در این صحنه حضور پیدا كنیم.

وی افزود: این اتفاق افتاده و ما بررسی ها را انجام دادیم و دیدیم كه اگر در این صحنه حضور پیدا كنیم می توانیم یك نگاه بانشاط كه بین آرمانگرایی و واقع گرایی تلفیق ایجاد می كند را شكل دهیم و اگر این حركت منجر به پیروزی نشد می توانیم این نگاه را ترویج دهیم.

این كاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: هر فردی ممكن است خصوصیات مثبت و منفی داشته باشد، ممكن است این خصوصیات صورت مناسبی بین ارباب هنر پیدا نكند اما آنچه مهم است این است كه افراد مجموع شرایط و رویكردها را نگاه كنند و ببینند كه حضورشان كمكی به كشور خواهد كرد یا نه، ما بررسی كردیم و متوجه شدیم كه این حضور در مقایسه با سایرین می تواند كمك كننده باشد.

لنكرانی همچنین در واكنش به انتشار مصاحبه پدرش با رسانه های غربی گفت: من نمی دانم چرا موضوعات شخصی برخی كاندیداها آنقدر پررنگ می شود كه به جای اینكه نقد هر محتوا و برنامه انجام شود برخی علاقه دارند به مسائل شخصی بپردازند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=37466
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما